![]() |
Overtijd maar toch niet zwanger
Ik ben nou vandaag precies 2wkn overtijd, maar toch ben ik niet zwanger. Ik heb na de 1e week een test gedaan en gister heb ik de 2e test gedaan. Morgen ga ik naar de dokter, en neem ik mn ochtend urine mee en die mogen ze dan testen om er echt zeker van te zijn dat ik niet zwanger ben & om erachter te komen wat er dan wél gaande is.
Stress is het niet, hoewel de eerste paar dagen stressvol waren voordat ik die test deed omdat mn menstruatie maar uitbleef natuurlijk maar ondertussen is dat allang voorbij. Ik zelf heb ook het idee dat mijn lichaam automatisch deze periode heeft 'overgeslagen' nadat het is uitgebleven en volgende maand gewoon weer opnieuw verder gaat. Aan de pil ben ik nog niet, ik had deze al wel in huis gehaald om mee te beginnen en dat moest dan gebeuren op de eerste dag van mn menstruatie, maar die is dus uitgebleven tot op vandaag. Talking about irony...:rolleyes::D Wie weet wat dit kan zijn? Of wie heeft er iig een idee? |
Lees anders even dit topic:)
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1477270 Hoe is het trouwens met je schimmelinfectie? |
Ben je meestal regelmatig ongesteld? Ik kan eigenlijk niets anders dan stress bedenken, om eerlijk te zijn... ook al denk je zelf geen stress te hebben, onbewust kun je met dingen zitten.
Maar ehm... zwangerschapstesten zijn niet altijd betrouwbaar geloof ik. Behalve als er een blauw streepje komt, dan weet je zeker dat je zwanger bent. Als het er niet komt, weet je niet zeker dat je niet zwanger bent. Twee weken vind ik overigens nog niet heel erg lang. |
Citaat:
Ik ben wel benieuwd wat de huisarts ervan zegt en wanneer je het weer wordt. |
Citaat:
|
Het begin van de overgang he :p :D
Nee ik heb geen idee :) Blijven afwachten en kijken wat de dokter zegt lijkt me. |
Citaat:
Nou mooi, dan hoef ik me niet meer druk drom te maken, dan weet ik het al :p als ik jou toch niet had gehad he...;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat het echt was :o |
Ik kom net vd dokter vandaan, en die heeft ook nog even een test gedaan omdat ik dat graag wilde, om er écht zeker van te zijn en ook die test kwam negatief uit.
Verder zei de dokter datgene wat ik zelf al dacht, en dat is dat mijn lichaam deze periode even heeft overgeslagen nadat ik gestresst ben geweest en dat het volgende maand vanzelf weer goedkomt. Kwestie van afwachten dus :) want de kans dat ik zwanger ben is zo verdomd klein, die bestaat vrijwel niet. 3 Testen en alle3 negatief, verspreid over een tijdsperiode van 2,5wk |
Ik snap de term overtijd niet zo, als je niet aan de pil of iets dergelijks bent. Ik ben weleens 6 maanden niet ongesteld geweest, toen ik nog niet aan de pil was. .
Wel extreem natuurlijk, maar die precieze maandelijkse regelmaat kan toch natuurlijk dan afwijken??? :confused: |
Citaat:
|
ik snap de cyclus kerel. Maar 2 weken "overtijd" zijn als je niet aan de pil bent vind ik vreemd. En dat vind ik uit eigen ervaring. Ben jaren zonder pil ongesteld geweest, en heb nooit de perfecte maandelijkse cyclus gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja...schijnbaar kan het dan dus, zomaar overtijd zijn (of die beschrijving nou klopt of niet;) ). Ik was naar de dokter geweest dus *lees boven* en 2dgn later ben ik alsnog ongesteld geworden.
En goed ook!!:D my god, ik dacht dat ik doodging whahaha :p Maar goed, gelijk begonnen met de pil dus en voor deze ga ik een nieuwe aanvragen want ik ben elke dag zwáár depri door dat ***ding :s toch ook niet echt je-van-het :rolleyes: Dus even kijken of er 1 is waar ik die bewuste bijwerking NIET heb |
Gemiddeld duurt het een jaar of zes vanaf de eerste menstruatie voordat je cyclus regelmatig is. En dat is een gemiddelde - sommige meisjes kunnen er na een jaar al de klok op gelijk zetten, bij anderen duurt het een stuk langer voordat ze regelmatig zijn :)
En in de eerste twee jaar is het ook niet vreemd als er eens zes maanden tussen zit, zeker niet als dat tussen de allereerste en tweede menstruatie is of tussen de tweede en derde. |
Dát wist ik :) maar over die tijd ben ik al heen, dus zodoende vroeg ik het me af...
|
Citaat:
|
Het lijkt mij wel verstandig dat als het een keer echt weken uitblijft je naar de huisarts gaat. Ik was na een half jaar wachten en van iedereen horen dat het vast van de stress kwam naar de huisarts gegaan en bij mij is er echt is mis.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |