![]() |
Nog een onderwerp waar iedereen over zwijgt...
De zogenaamde seks-scheten.
Lig je net lekker met je vriendin in bed, kun je het echt niet meer inhouden: *PWAAAAAP* Uiteraard is zo'n gasophoping en de daarop volgende ontlading heel natuurlijk, maar wat vinden de dames hier nou van? Lastig of niet? Het is namelijk wel vervelend: heb je lekker gedineerd met je vriendin, hartstikke romantisch, komt dat erachteraan...:( |
gewoon heeeeeel hard kreunen, gillen, schreeuwen, of wit ik het, als je die scheet laat zodat ze het niet hoord... daarna haar neus dichtknijpen en zeggen dat dat bij het seksspelletje hoort :D
|
uh nog nooit meegemaakt
maar wij zouden er wel om kunnen lachen hoor we hebben immers al 2x een lavalamp en een plant op onze kop gehad, die viel van de vensterbank. En toen kreeg ik ook behoorlijk de slappe lach |
*ligt even onder de tafel* :D
Is die gasophoping en bijbehorende ontlading een direct gevolg van de seks? Want dan vraag ik me zeer af hoe jij seks hebt ;) En nee, ik heb nooit gemerkt dat mijn vriend seks-scheten laat. Hij laat wel eens een scheet, maar seks-scheten...? Ach, die scheten in bed boeien me niet zo. De stank is meestal redelijk te dragen en soms zelfs lekker :o En net alsof hij het expres doet 'Ik moet nu een scheet laten, anders ben ik een kneus' :D edit: smilie-gehalte iets omlaag gebracht |
uhm.. sexscheten bij hem?? ik zou ut nie weten
wel vaginale scheten :o |
Citaat:
|
bij ons is het 1 keer gebeurd dat hij een scheet liet haha ik vond het niet stom ofzo ik schrok aleen ff omdat het zo onverwacht is maar we zijn niet gestopt of gaan lachen ofzo , gwoonniks aan de hand, en waarom zou er WEL wat aan de hand zijn , het is toch iets menselijks.aleen zou ik me ZELF wel opgelaten voelen als ik het zelf zou doen , maar ik heb wel de vaginale versie ervan gehad, wel vaker trouwens , dat vond ik zelf gekker dan hij haha maarya dat soort dingen vallen bij ons niet onder de lachertjes want we hebbe wel maffere dingen meegemaakt, zoals het bed dat het ineens begaf en we dr gewoon doorheen zakten :o :o :o
was zo weer gemaakt, maar toch een *aparte* onderbreking :rolleyes: hihih najah bijna op je bek gaan onder de dousj enz dat zijn dinge waar je dan om kan lachen en gewoon weer verder gelukkig kan dan met hem |
nooit gehad :S
|
Deze replies in hun algemeenheid: zowel LoL :D als :rolleyes:
;) |
Citaat:
:D ( heeft heel stiekem toch wel schik ) |
Ikzelf lig iig dubbel :D
|
och je zou ook gewoon even om toestemming kunnen vragen
"Heey hoe zou je 't vinden als ik even ga ruften, ben zo terug hoor" mja och ongelukje kan gebeuren toch moet je maar niet zo moeilijk over doen. |
hahahahaha :D
sorry hoor maar ik lig ff van me stoel hehehe :D |
moet ik dit wel vertellen...
Pijpen en onverwacht een scheet laten gaat ook niet samen, rest laat ik aan jullie fantasie over... :o |
ja, het kan gebeuren, maar het is niet bepaald lekker natuurlijk, maar wel volkomen natuurlijk. ik heb het ook een keer gehad en sinsdien *surprise surprise* ben ik bang voor een herhaling en voel ik me geremd, tatatatataaa, ik ben echt een zeikerd
|
hmm, niet meegemaakt!
wel het lucht ontsnappen uit mijn VAGINA [edit: lees net pas het topic daarover, ..] maar das altijd wel lollig *pruttel pruttel* |
Citaat:
je weet ut zeer boeiend te omschrijven:p naja kan gebeuren toch, tis niet echt fris, maar ach... |
toen ik dit topic zag dacht ik:
of het gaat over de lengte van de lul of het is een naar grapje van nare man oke, het laatste dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kerel, ik lig onder mijn stoel van het lachen! :D |
Als mijn vriend zoiets doet (per ongeluk) reageer ik er meestal niet op. Tenzij het zo erg stinkt dat je er 'last' van krijgt, meestal krijg ik dan een lachbui. Als je er anders wel op reageert zakt de opwinding zo snel.
|
bij ons nog nooit gebeurd, maar het zou eerder lachen zijn dan iets anders, wel jammer voor de romantische sfeer dan maar tja :D
|
Het lijkt me echt helemaal niets. Vooral als het dan je vriendin is die het doet.
|
LoL :D
|
Citaat:
|
Rimmen .. daar moet iemand idd geen sheet bij laten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:) ik vin het wel grappig, hor
het is tog iets menselijks...ik zou erom lachen kuZzZzzZ :rolleyes: |
Citaat:
|
hahha grappig onderwerp dit haha :D
maareh ik zal wel gaan opkijken ervan als me vriend dat zou doen en gaan lachen maar jah het hoort bii het leven ja tog? ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |