![]() |
Balkenende - Bos
Wie kies jij op dit moment?
|
Het liefst geen van beiden (allebei sukkeltjes), maar als ik echt moet kiezen Bos. Hij is tenminste nog enigszins links, al is dat ook discutabel.
|
Gelukkig kan ik nog op vadertje jan stemmen. :cool:
|
Of moedertje Femke natuurlijk. :cool:
|
En boze stiefmoeder Verdonk? :cool:
|
Maar zij wordt geen premier mocht de VVD de grootste worden. ;)
|
Waarom zou ik tussen die twee willen kiezen?
|
Ik mis de opties "Michiel Smit", "Geert Wilders", "Rita Verdonk" en "Marco Pastors"
|
Citaat:
Hij is homofiel (favoriete schandknaapje van pim), extreem dom en heeft ook nog eens negerlippen. Is het nog goed gekomen met zn rechtzaken over fraude? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter dan dat overduidelijke irritante linkse gemekker van jou
|
RiTA IST DER SIEG!!! JAWOHL!!1
|
Citaat:
|
Ach ja :p
|
Doe mij Bos maar.
|
Bos (n) Als ik die neplach van 'm zie word ik spontaan misselijk.
|
Bos. Zonder twijfel. De meest charismatische kanshebber die je je nu kunt wensen.
Maar als er niets verandert voor de nieuwe verkiezingen, overweeg ik serieus om niet te stemmen. |
Bos. Praten doet hij toch wel.
|
Bos charismatisch? Z'n enige pluspunt is dat ie vegetariër is, en zelfs dan vind ik 'm nog een irritante vent. (n)
Balkenende is weliswaar ook niet echt een visitekaartje, is bovendien christelijk, maar ik erger me toch minder aan hem. Dus dan maar Balkenende. :o *sorry, je zei: meest charismatisch. My mistake! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou....hou die Geert in de gaten, hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat de PvdA van vandaag de dag inhoudelijk niet geheel in mijn straatje ligt, is een ander verhaal. Maar het is nog altijd beter dan het CDA of, nog erger, de VVD. Mijn proteststem zou dan ook gaan naar de PvdA. Niet als protest naar de complete kandidatuur (dan lijkt de PvdD logischerwijs interessanter), maar als protest naar de gevolgde lijn van de afgelopen 3 à 4 jaar. Ik hoop alleen wel op niet te veel geflirt met het CDA of de VVD. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, in bed is Femke heel anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Als ik op de persoon zou afgaan zou ik voor Bos kiezen, echter ik zie deze man liever niet als minister-president omdat PvdA dan de grootste is.
|
Bos? Nee dank je.
Doe dan maar balkenende, hoewel ik daar ook geen fan van ben. De hele hedendaagse politiek staat mij niet aan eigenlijk. |
Wouter Bos zie ik meer representatief voor Nederland uitkomen dan Balkenende tot nu toe heeft laten zien. Maar binnenkort nieuwe verkiezingen en tijd zal het leren. Ik hoop eigenlijk ook een vrouwelijke minister president. Zou ik wel een leuke verandering vinden. Maar ik denk dat ik dan nog een jaar of 20 mag wachten.
|
Dan liever Bos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef mij maar jan marijnise.
zou toch weleens lollig zijn een extreem linkse mp. maarja uit 2 bovengenoemde ga ik toch voor bos want ik vind dat jp de leiders capaciteiten mist en van wb heb ik het nog nooit gezien dus ik zou zeggen bewijs je maar. |
Als 't echt moet dan toch maar bos, als de minste van twee kwaden :s . Persoonlijk zie ik echt niet een MP-kandidaat die mij bevalt, het zijn allemaal van die partijmannetjes die nauwelijks authoriteit hebben en boven de partijen staan, zoals Kok dat deed.
Jammer dat Cohen geen premier wil worden, hij zou wel een goede MP zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Bos als premier? Ik zie de VN vergadering al in lachen uitbarsten. Op internationaal gebied moet je iemand hebben die staat voor wat ie zegt, en niet keer op keer wat anders roept. |
Citaat:
:D Zoals Zalm extreem rechts is ja :p |
als je een lijntje trekt door de politiek is jan marijnise de meest linkse.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |