![]() |
natuur is mooi
vinden jullie niet? Alles is er altijd in beweging, er gebeurt altijd iets. Je kunt er zoveel doen :cool:
maar kvind het btw jammer dat hier in flora en fauna meer over ziektes van dieren en weetikveel word gesproken dan de mooie dingen van de natuurr.. |
Omdat de mooie dingen van de natuur niet actief bespreekbaar zijn. De boom beweegt, het gras groeit, de donder en bliksem zijn cool.
Einde gespreksstof :confused: |
Citaat:
Nu is het einde gespreksstof |
:d
|
Ja ik schep er veel genoegen in om in het drukke stadverkeer van gestreste en gehaaste mensen even stil te staan om naar een bloempje of een beestje te kijken
|
Discovery ch. en National Geographic staat hier vaak genoeg aan (y)
|
Citaat:
|
Eens, maar inderdaad, discussiewaarde? In ieder geval ben ik blij met de parken en (aangelegde) bossen in mijn buurt.
|
Citaat:
|
In amstelveen heb je mooie heemtuinen (y)
|
ja maar je kunt misschien wel bespreken wat nou het mooiste is van alles ofzo of waar je naartoe kunt gaan voor mooie natuurtjes.
Joah tv is soms ook wel vet :D Vooral als het over jagende apen of leeuwen ofzo gaat :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankzij mijn studie kom ik regelmatig in de natuur. Al is er in Nederland bijna geen echte natuur meer over. Maar de Vlietlanden zijn erg leuk als je van vogels kijken houdt. Wel een goede verrekijker of een telescoop meenemen. Verder vond ik Meijendel ook gaaf, maar da's meer voor de plantenliefhebbers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het in de natuur altijd leuk fotograferen. |
dit heeft geen enkele discussiewaarde
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |