Thee Muts |
02-10-2006 19:57 |
Citaat:
Shredder schreef op 02-10-2006 @ 19:33 :
Stomme vraag misschien aan een man, maar heb je er ook wel altijd net zoveel zin in als eerst?
|
Door het als stomme vraag te betitelen en de nadruk te leggen op het feit dat hij een man is, houdt je de mythe wel in stand ja. 'Mannen hebben altijd zin' en 'Mannen kunnen altijd en overal seks hebben'. Dat slaat echt helemaal nergens op; die dingen gaan net zo min op voor mannen als voor vrouwen. Tis zelfs 1 van de hoofdredenen waarom seksueel misbruik van mannen veel minder naar buiten komt, omdat jongens en mannen door nog steeds die stomme hokjesplaatsing aan zichzelf gaan twijfelen wat betreft seksueel misbruik. Want mannen horen toch altijd zin te hebben in seks? Dus dan is het toch heel raar als je tegen iemand zou vertellen dat je tegen je zin in seks hebt gehad? En mannen zijn toch zo sterk en kunnen zichzelf toch zo goed verdedigen? Dan hoort zoiets hen toch helemaal niet te overkomen? Echt, dat soort mythen en vooroordelen moeten eens uit onze maatschappij verdwijnen, want het slaat helemaal nergens meer op en kan voor een hoop problemen zorgen. En nee, ik ovedrijf niet, heb hier zo 3 wetenschappelijke artikelen voor me liggen waarin dat verschijnsel beschreven staat.
Maar goed, dat ter zijde.
OT: maar 1 keer een erectie kunnen krijgen en klaar kunnen komen, is helemaal niet vreemd hoor. Denk dat mannen die meerdere malen gedurende 1 vrijpartij klaar kunnen komen, zelfdzamer zijn dan mannen die dat niet kunnen. Opvallend is idd wel dat je het eerst wel kon en nu niet meer (of iig minder). Misschien ben je drukker met anderen dingen, waardoor je je aandacht minder bij de seks kunt houden. Probeer dus wat nieuwe dingen uit, zorg dat je er lekker de tijd voor neemt en oefen met het uistellen van je orgasme als het nu jullie seksleven negatief beïnvloed.
En verder zou ik me er niet te veel zorgen om maken. Zolang ie nog functioneert, is het goed toch? Je zult nu alleen dus wat aanpassingen moeten maken wat betreft het klaarkomen, wil je er een lange(re) vrijpartij van maken. Maar zie dat als een uitdaging en niet als iets negatiefs in jullie seksleven :)
|