![]() |
Prince Of Persia: The Two Thrones
Hello,
Ik zit vast, al een paar dagen dus als iemand me kan helpen. Ik ben nu bij AREA: THE ARENA, THE BUTCHER. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg hem maar niet dood, ik kan hem niet eens raken. Ik ben al een paar keer op zijn nek geweest maar dan gebeurd er nog niks, ik hoop dat iemand me kan helpen. http://faqs.ign.com/articles/673/673546p1.html |
Da's dat grote beest zonder onderkaak toch?
Je moet idd op zijn nek zien te komen. Als je op hem zit NIET meteen gaan buttonbashen, je moet een timekill maken. Wacht tot de animatie de timekill aangeeft. Volgens mij moet je drie keer timen en dan steekt prince hem een oog uit. Daarna val je van zijn rug af en moet je weer omhoog klimmen via een alternatieve route. Daarna weer drie keer timen en hij raakt ook zijn andere oog kwijt. Volgens mij moet je dan op zijn benen gaan inhakken maar dat weet ik niet helemaal zeker, het is al eeuwen geleden dat ik PoP:TTT heb gespeeld, Anyway: Gamefaqs is your friend. |
Bedankt voor de info maar wat is een timekill? Ik kom idd op zijn nek maar dan kan ik niks meer doen. Het beest pakt me dan automatisch vast en gooit me er dan af, echt super frusterend.
|
moet je hem niet ontwijken als hij naar je grijpt? heb TTT nooit gespeeld maar zo werkte dit soort sequences in Sands of Time. als je ziet dat hij je gaat grijpen de prince naar de andere kant sturen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die dingen die je ook weleens doet bij guards die je nog niet gezien hebben. Dat je naar ze toesluipt en dan hartslag hoort, en precies op het juiste moment toesteekt. Daar moet vast wel iets over instaan in de handleiding. En je MOET deze techniek onder de knie krijgen want dit heb je nodig bij alle bazen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |