![]() |
Hoe vaak ben jij verhuisd?
Wanneer en van waar naar waar? En waarom dan wel niet?
TS: Toen ik zes was ben ik van een klein dorpje in de buurt van Apeldoorn naar Apeldoorn zelf verhuisd. Gezinsuitbreiding. Op m'n 19e ben ik op kamers naar Zwolle gegaan En nu, op m'n 22e ben ik binnen Zwolle naar een andere kamer verhuisd. |
3½: Waddinxveen -> Vollenhove (wilden weg uit het westen)
8: Binnen Vollenhove (na scheiden van ouders) 19: -> Zwolle (door wachtlijst kamers en toch studie kunnen bereizen) 20: -> Enschede (op kamers) 21: -> Kamer opschuiven in hetzelfde huis (grotere kamer) 22: -> Kamer opschuiven in hetzelfde huis (nog grotere kamer) |
4 --> Den Haag naar Pijnacker omdat het huis te krap werd ofzo.
|
ik ben van haarlem naar heemstede verhuist.
en binnenkort ga ik naar een eigen flat in haarlem. |
0 keer, maar binnenkort wel :cool:
|
Ik ben geboren in Emmen..
Toen ik 2 of 3 was ben ik verhuisd naar Beilen voor mn vader zn werk.. Toen ik 7 was ben ik weer terug verhuisd naar Emmen (zelfde wijk, maar wel andere straat) Toen gingen mn ouders scheiden toen ik 14 was, dus ben ik verhuisd naar de stad van Emmen samen met mn moeder en zusje.. Toen ik 15 was ben ik naar Hoofddorp verhuisd omdat we introkken bij de vriend van mn moeder.. En we zijn vorig jaar oktober (was ik 18 dus) verhuisd naar een nieuwbouwwijk in Hoofddorp omdat we t huis zat waren.. En mn vader gaat als t goed is verhuizen na de kerst omdat hij t huis zat is en hij wil graag zn 1e eigen huis met zn vrouw.. pfoe. :| |
17de : Enschede -> Maastricht
bijna 18 : binnen Maastricht Dus 2 keer :) |
Even kijken: in totaal vier keer.
Op mijn negende naar Curacao, op mijn twaalfde terug naar Nederland. Twee keer in Rotterdam Centrum verhuisd en de laatste keer naar de toen nieuwe wijk, Prinsenland :p |
0 jaar: van Alkmaar naar Alkmaar.
|
Nog geen jaar -> Hoensbroek naar Duiven
Iets van 2,5 ofzo -> Duiven naar Eefde Iets van 5 ofzo -> Binnen Eefde 8 jaar -> Binnen Eefde 19 jaar -> Eefde naar Rotterdam (tijdelijke kamer) 2 maanden daarna, dus 19 -> Binnen Rotterdam (definitive kamer) 6 keer dus, maar mijn ouders zijn ook verhuist toen mijn moeder 32 weken zwanger was van mij. Maar die telt niet helemaal lijkt me. |
1X:
Toen ik 0,5 jaar was Amersfoort-Limburg |
van elburg naar elburg
van elburg naar hattemerbroek van hattemerbroek naar Apeldoorn van apeldoorn naar hattemerbroek van hattemerbroek naar wezep van wezep naar hattem van hattem naar wezep van wezep naar zwolle te vaak dus (n) |
Citaat:
|
Een keer, toen ik een jaar of acht was van Woerden naar Alphen aan den Rijn.
|
7: van Den Bosch naar Vught
19: van Vught naar Utrecht En binnenkort weer binnen Utrecht |
2 keer. Eerste keer naar het volgende blok en de 2e keer van Overschie naar het Oude Noorden.
|
Op m'n 11de ben ik 3 straten verder verhuisd
|
op mn nulde twee straten verderop :)
|
4 keer:
1x naar een ander dorp 2x binnen hetzelfde dorp en een paar weken terug op kamers gegaan. |
Citaat:
|
Nooit
|
3x, 1x met mijn ouders, en 2x wegens op kamers.
|
Drie keer
Drie jaar: van Roodkerk naar Leeuwarden. Negen jaar: van Leeuwarden naar Hardegarijp. Achttien jaar: Ik zit nu op kamers in Antwerpen. |
13 kampen-kampen nog geen 100 meter verhuisd
18 kampen-groningen op kamers 19 naar een grotere kamer in het zelfde huis/flat |
1x.
2e keer volgende week! :) |
2 keer
1 keer toen ik 2 was (ouders wilden groter gaan wonen) 1 keer toen ik 16 was (ik wilde op kamers) |
3 keer
van Axel naar Hasselt Binnen Hasselt van Hasselt naar Nijmegen. |
Op mn bijna-3e: Den Haag -> Zoetermeer.
|
op mijn 8ste van Zoetermeer naar nieuw-vennep
|
16 jaar Maastricht ---> IJzeren (groter, en vrijstaand huis)
19 jaar IJzeren ---> Maastricht (op kamers) |
2 keer in totaal.
De eerste keer met mijn ouders mee toen ik 4 was en op mijn 19de toen ik op mezelf ging wonen. Met een beetje geluk begin volgend jaar nog een keertje, we willen graag een groter huis :) |
Citaat:
|
2 keer
Op mijn 13e naar Aarhus, Denemarken Toen naar Grenaa om op kostschool te wonen En volgend jaar komt mijn 3e keer, alleen wonen in Nederland |
Hengelo-Zwolle-Hasselt
|
Venray -> Waddinxveen (toen ik 4,5 was)
Waddinxveen -> Venray (toen ik 15,5 was) Venray -> Breda (toen ik 178was) Breda -> Eindhoven (toen ik 19 was) |
Arnemuiden -> Eindhoven (toen was ik 3 jaar)
Eindhoven -> Leiden (afgelopen jaar) |
2x. Van mijn geboortehuis naar een andere straat in het dorp en na een jaar of zes naar het huis naast mijn geboortehuis ;)
|
schiedam -> ridderkerk (toen was ik 1)
ridderkerk -> rhoon (toen was ik 12) |
2x, binnen Steenwijk.
|
Juli 2006 van Sliedrecht naar Dordrecht, had het een beetje gehad thuis :)
|
Eigenlijk drie keer. Een keer van een dorp buiten de stad naar een wijk die korter bij het centrum van de stad lag, een keer toen ik op kamers ging en de laatste keer toen ik weer thuis kwam wonen nadat ik 2 jaar op kamers had gezeten.
|
1x, gewoon binnen Eindhoven, naar een nieuwbouw wijk.
Dit was toen in ik denk ik ongeveer 3/4 jaar was en ik woon er nu nog steeds dus. Ik ben wel blij dat ik verder nooit ben verhuis en naar een andere school heb gemoeten, dat lijkt me echt erg als je op de basisschool een leuk groepje met vriendjes en vriendinnetjes hebt.. |
nog nooit
|
9 : van den haag naar rijswijk
16: van rijswijk naar den haag 16: van den haag naar delft 16:van delft naar gouda 17:van gouda naar den haag 18:van den haag naar den haag 20:van den haag naar rijswijk 20:van rijswijk naar den haag. 8 keer dus. |
één keer, van alphen a/d rijn naar eenderveen waar ik nu dus woon.
|
Toen ik 8 was van Maarn naar Amersfoort.
Toen ik 17 was van Amersfoort naar Maastricht. Toen ik 19 was binnen Maastricht. Toen ik 20 was van Maastricht naar Jyväskylä (Finland, telt dat voor 5 maanden ;)?) Als ik 21 ben weer terug naar Maastricht. En waarschijnlijk dan binnen niet al te lange tijd naar Amsterdam of een andere stad. |
1x, twee maanden geleden, van een (groot) dorp naar een stad.
|
1e keer binnen m'n woonplaats (van huur naar koophuis)
2e keer naar een andere woonplaats (ivm familie en werk) 3e keer naar een andere woonplaats (om te studeren) De keren dat ik naar een andere kamer verhuisde binnen een huis, ga ik echt niet tellen. |
Eh, 2 maanden geleden van Lelystad naar Nijmegen op kamers
|
Toen ik 9 was voor de helft (alleen m'n pa ging verhuizen, ouders gingen scheiden nl), binnen Hilversum. Toen ik 14 was weer voor de helft, toen ging m'n moeder hertrouwen, verhuisde van Hilversum naar Amersfoort. En toen ik 18 was (13 maanden geleden) ging ik 't huis uit en verhuisde naar Utrecht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |