![]() |
gemiddelde drank per avond!
wat drinken jullie en hoeveel ongeveer per avond als je uitgaat?
ben erg benieuwd hoeveel dat van elkaar verschild! |
gemiddeld ongeveer 5 tot 10 biertjes.. soms wodka of tequila, maar liever niet vaak/veel
|
Toen ik vroeger naar de cafe's in de stad ging, dronk ik gemiddeld per avond ongeveer 100 piek (Natuurlijk wel rondjes). Nu ga ik alleen nog maar naar discotheken en drink ik eigenlijk alleen thuis nog wat vooraf, en in de discotheek nog een paar biertjes totdat ik lekker los ben. Dan stap ik over op Waterjoe. Denk hooguit 10 biertjes nog.
|
Meestal niks maar als ik alleen alcohol drink tussen de 5 en 12 ..
|
ligt eraan wat ik bij mij heb maar als ik 70 euro bij mij heb dan is dat zo op aan het einde van de avond..
|
Citaat:
1. hoe kom je aan het geld? 2. ik neem aan dat je rondjes geeft 3. hoeveel wil je dan wel niet zuipen?!?! 4. zeg dat het gemiddelde biertje 2 E kost een mixje 3,5 E. Dan zit jij toch gauw op zo'n 35 biertjes/20 mixjes.... Dat is dus echt te fockin veel IMO |
Citaat:
2. Ik geef wel af en toe Rondjes ja, maar ook niet supervaak , het moet niet vanzelfspekend worden dat mensen rondjes krijgen van mij. 3. Meestal plan ik op niet zoveel geld uit te geven maar als ik eenmaal bezig ben blijf ik gewoon doordrinken, al is het niet mijn bedoeling 4. Ik weet het dat het teveel is maar ik ga dan ook maar 1 keer in de maand uit ofzow en dan heb ik meestal minder geld bij mij ik denk rond de 40 of 50 euro , maar dat geld gaat altijd op... |
ik drink voordat ik weg samen met mijn huisgenootje een fles canei of rode wijn leeg. ( ik meestal drie kwart en zij de rest :D ) En als ik op stap ben 5 of zes mixjes denk ik. hou ik nooit zo precies bij maar ik zorg wel dat ik niet te veel geld meeneem want je drinkt heel makkelijk door !!!
|
Citaat:
|
mwah meestal rond de 40/50 euro aan bier per avond (vandaar ga ik ook niet zo vaak uit :D )
|
nou ik ga nooit naar discotheken, bij concerten ed drink ik eigenlijk geen alcohol... ik drink doordeweeks weleens wat na het werk in de kroeg, maar das 2/3 drankjes
|
in een disco ongeveer 7 a 8 biertjes.
In een lekkere stamkroeg toch al gauw 17 tot 20 biertjes... Ik zit dan wel vanaf 19:00 tot 3:00 in de kroeg Bas |
Citaat:
D. |
meestal een glas of 25, soms meer soms minder. Ligt eraan wat ik de dag erop moet doen.
|
Citaat:
Taxi: 10 euro. jas: 1 euro. eten: 4 euro Dan blijft er dus 50 euro over en dat ken ik me enigszins nog wel voorstellen als je in duurdere tenten uitgaat en rondjes geeft. |
Citaat:
Als et er allemaal goed voor staat, dan drink ik meestal ook meer.. en neem ik automatisch ook meer geld mee. *nou ja, soms* maar goed, ik ben ook wel eens uitgeweest dat ik echt GEEN geld bij me had.. wel fijn heb ik ondekt :) hehe.. Vindt de ochtend erna altijd zo super vervelend.. als je dan teveel gedronken hebt// en je meot nog hw maken :rolleyes: uhm, dan drink ik liever geen alcohol.. Maaaar, ik vind et ook heel gezellig om wel wat te drinken.. --> maar toen ik begon met drinken, dronk ik altijd veel meer.. nu minder.. kweet niet.. niet meer echt nodig om *los* te komen ofzow :confused: :rolleyes: |
Ik drink gewoon rustig, een paar mixjes.. af en toe een biertje.. en ik vind het vreselijk om dronken te zijn dus weet ik wanneer ik moet stoppen... het verschilt altijd wel wat
|
Ik drink eiglijk nooit, misschien 2x per jaar ofzo, maar dan ben ik ook wel heel erg snel zat :)
|
Ik drink meestal breezers en dan drink ik er hooguit 3....daarna ga ik wel aan de cola ofzo
|
Ik jaag er meestal rond de 20euro doorheen al ga ik naar de kroeg... Al ga ik uit verschilt het, de ene keer drink ik niets, en de andere keer drink ik iets van 15biertjes... Ligt aan de gezelligheid.
|
Als ik uitga rond de 20 - 25 biertjes, als ik gewoon thuis zit rond de 5 biertjes. Dit schommeld wel wat maar is wel een gemiddelde
|
Ik word altijd kwaad op mensen die ik toch al niet moest als ik 3 of 4 glaasjes op heb. Dat komt dus ook niet vaak voor, ik vind het bovendien ook vreselijk zonde van mijn geld; koop liever een truitje!!
Even ter verduidelijking: Ik ga sinds 2 a 3 jaar uit, gemiddeld 2 keer per maand, nu vaker, en heb in mijn hele uitgaanscarrière voor nog geen 100 piek gedronken. Ik krijg het altijd aangeboden en ben sowieso geen drinker, ook geen frisdrank ofzo. |
valt te zien.
Als we vooraf eerst nog een café bezoeken kan dat 10+ worden rustigaan. Als ik enkel naar de fuif/dancing ga, zal dat berperkt blijven tot minder dan 10. (Dikwijls ook gewoon niet dan, omdat je er toch niet veel aan hebt, of ééntje voor de smaak) |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic; varieert, soms maar 3 biertjes, soms 15. ik drink alleen NOOIT meer bier en mixjes door elkaar :) |
met uitgaan drink ik niets of weinig
maar voor het uitgaan. zeker 10 bier en wat malibu, passie, blue curacua, pasoa, bacardi enzovoort |
Citaat:
|
Ik neem ff gisteravond als voorbeeld, ik drink trouwens weinig:
3 bier 3 flugel 3 "mixdrankjes" (bacardi-cola, bleu curacaou-7up, enz...) |
met uitgaan de laatste tijd alleen witte wijn, kan varieren van 1 tot 8
en met indrinken drink ik meestal wel redelijk veel, liter wijn of halve fles coebergh, 6 glazen sterke mix ofzow.. zoiets.. |
Drink niet zoveel, paar biertjes..
Als het even kan wel wiet :D |
Meestal iets van 5 wijntjes, maar vaak minder.
|
Citaat:
Dude, check zijn leeftijd. No offence Griller. Maar ik denk dat je op je 15e nog niet echt iin de duurdere tenten uit kan gaan enz. Bij mij in spanje ging er zo'n 50 tot 100 euro op een dag aan drank op. Maar ja, dat is dan vakantie. Tering ik heb echt nog nooit zoveel gezopen als in deze vakantie. |
Ik drink net zo lang door totdat ik vol zit. M'n maag heeft dan zoiets van, Jan tis genoeg en dan stop ik ook, of ik doe een uur met het laatste biertje ofsow of ik ga dansen. Het verschilt alleen per avond, soms is het na 10 bier, soms na 20, maakt niet uit verder.
Ik ben meestal tussen de €20 en € 50 kwijt, geef wel rondjes maar krijg ook altijd terug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |