![]() |
Wat heb jij nog nooit gegeten?
Wat heb jij nog nooit een hapje van genomen? :p En ben je nog van plan het ooit te eten? Waarom heb je het nooit gegeten?
TS begint: appelmoes :p zal het ooit wel proberen, maar lijkt me niet zo lekker eigenlijk :p |
HEB JIJ NOG NOOIT APPELMOES GEGETEN ??? :eek:
ot: ik heb nog nooit bietjes gegeten |
nee:p
en tink, ik wacht op jouw schokkende bijdrage ;) |
Gebakken ijsbeer.
|
dolfijnensteak.
|
Een kroket.
|
Beetje moeilijke vraag.
Sprinkhanen |
Paling.
|
rode kool, spruitjes allemaal omdat me ouders het niet lusten, oja en zalm ik ga al half over me nek van die lucht (n)
|
Citaat:
OT:(rode)krab |
Citaat:
|
japanse blaasvis
|
Gefrituurde olifantenogen.
|
surströmming..
misschien dat het nog wel gebeurt ooit maar het idee is werkelijk waar te smerig om over na te denken. :o |
mosselen, oesters, frikandel, kaviaar
|
Citaat:
|
Er is zoveel wat ik niet gegeten heb, maar niet echt schokkende dingen ofzo.
|
Ik heb nog nooit sprinkhanen gegeten. En meer van dat soort dingen. Ze schijnen wel gezond te zijn though. :)
|
Wat heb jij nog nooit een hapje van genomen? :p
Kernafval. En ben je nog van plan het ooit te eten? Nee. Waarom heb je het nooit gegeten? Omdat er lastig aan te komen is, het me niet erg lekker lijkt en het bovendien best ongezond is. |
Oesters, maar die wil ik nog wel eens een keer eten :D .
|
kikkerbilletjes
oesters mosselen pens niertjes allemaal omdat het me ranzig lijkt/ ik weet dat ik het niet lekker vind. Oh ja, ik lust wel slakken trouwens ;) |
Ik wil nog een keer slakken eten.
Ook pindakaas moet ik nog een keer proberen. Nog nooit gegeten. |
oesters, bloedworst, haaievinnensoep, konijn, paardenvlees, krokodillenvlees en nog wel meer, vooral dingen die ik dus ook nooit zou willen eten.
|
Citaat:
Maar nooit appelmoes is ook vrij schokkend :p En wat ik nooit op heb uhmmmmm geen flauw idee zo 1-2-3 Hmmm uhmmm inktvis trouwens :) ik ben geen visfan e inktvis lijkt me echt niets net als alle andere soorten vis ed |
Citaat:
|
Citaat:
zalm, tonijn, vissticks, inktvis, gepelde garnalen en makreel <3 (y) |
alles waar vlees inzit. spruiten. spitskool. rabarber. en wel meer.
|
slakken
en euh vast nog veel meer, is zijn zo ontzettend veel (buitenlandse) gerechten waar ik van weet van heb. |
zuurkool
|
asperges
|
Kroket
Frikandel Smeerkaas Margarine Curry Mayonaise Calamaris Gamba's etc etc |
Een frikadel.
Zal er vast nog weleens een hapje van proberen, maar voel niet de onbedwingbare behoefte. |
Frikadel idd :o
Ik weet hoe ze t maken en dan hoeft t niet meer :p |
oh ja! Die heb ik ook nog nooit gegeten. Vind t al smerig ruiken, dus eten doe ik t al helemaal niet (n)
|
Enge en vieze vis en vleessoorten. :o (n)
Ik heb ooit een halve frikandel gegeten en dat was niet voor herhaling vatbaar (inmiddels 12 jaar geleden, maar toch :p ) |
Frikandel en zal het ook nooit eten, vind het er gewoon niet smakelijk uitzien. Verder varkensoren, kippenniertjes, spruitjes, kaassoufle :)
|
Inktvis
|
Lever
Krokodil Oesters Kaviaar Slakken en nog veel meer |
Citaat:
Ik heb zoveel nog nooit gegeten. [/makkelijk antwoord] |
Slakken zijn best lekker als je ze goed (laat) bereiden.
|
Pfff, van de gangbare dingen in Nederland heb ik alles in ieder geval wel geproefd, denk ik. Van alle mogelijke eetbare dingen op de wereld natuurlijk niet. Maar ik ben geloof ik wel bereid alles te proeven, als het maar gewoon echt voedsel is, dus iets wat mensen ook echt eten, niet omdat het stoer is om te eten dus.
Zeeëgelpasta is wel het raarste dat ik ooit heb gehad. Een pasta van fijngemalen zeeëgeltjes. Heerlijk :D |
Van de een beetje gebruikelijke dingen: Niertjes, oester, insecten, paling, haring, kipschnitzel, filet americain, konijn, koolrabi, en vast nog wel meer dingen waar ik nu zo gauw niet op kom
|
spruitjes, mosselen, alle soorten vis behalve kibbling en visticks. slakken enz..
|
Slakken. Waar ik ook ga, ze zijn nooit ver uit de buurt *. En toch is het er nog niet van gekomen.
* Ik heb ze in m'n darmen. |
Oh, kogelvis. Het lijkt me wel lekker hoor, maar toch....
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb ik nog nooit tuinbonen of koolrabi gegeten en ook nog nooit oesters. Dat eerste hoeft van mij ook niet zo maar ik ben wel nieuwsgierig naar oesters. |
Citaat:
als ik dan toch vlees eet doe ik liever iets wat écht lekker is |
Erwtensoep (lijkt me gewoon niet lekker :o ), oesters, konijn, karnemelk (ruikt alleen al vreselijk vies)
|
Octopus en mosselen... blegh. :s Wil ik nooit eten! :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |