![]() |
Engels - Nakijken
Willen jullie even kijken of dit goed Engels is? Thnx!! :)
My name is Jaimy and I知 selected to join Big Brother. I知 allowed to bring one thing with me, and I知 able to choose between the following: A mobile phone, a computer or a TV. I would like to bring my computer with me, so I can go online and e-mail with my friends and family. This way I can stay updated and the missing part would be a little easier for me. I hope that you accept my choice! |
bij ' to hope ' altijd een toekomstvorm gebruiken, dus met 'will' of 'going to'
Dus je laatste regel: I hope that you will accept my choice! verder weet ik het niet, maar dit viel me gewoon op:) |
Tja goed Engels... veel dingen zijn op zich wel correct, maar zou je beter anders kunnen formuleren (I'm able...) of zijn verwarrend (missing part).
|
I知 allowed to bring one thing with me, I can choose between the following
Is het zo beter? :) |
between the following things
|
things is niet nodig hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook. Je kunt ook hopen dat iets zo is of is geweest, nl. wanneer je niet weet of dat zo is. "Ik hoop dat Jantje m'n verjaardag niet vergeten is" -> I hope Johnny didn't forget (hasn't forgotten) my birthday". Maar bij toekomstige gebeurtenissen moet je in het Engels net als in het Frans wel "will" (of inderdaad going to) gebruiken.
|
Citaat:
|
Ik zou 'I'm selected to' veranderen in 'I've been selected for'. Engelsen geilen op de passieve vorm.
|
Citaat:
|
volgens mij zegt reie dat het in engeland forgot is en in de vs forgotten. nou ja dat denk ik niet, maar was het enige wat ik ervan kon maken :p
|
Citaat:
http://www.bartleby.com/64/C003/0144.html |
Goed gezien, REIEUS. Al afgestudeerd? :D
|
0140910? REIEUS? Afgestudeerd? Raadsels, raadsels...
|
Citaat:
De laatste doorgestreepte zin zou ik vervangen door iets anders. Trouwens, aan wie is deze mail gericht? Het bestuur van het programma zelf? |
De hele tijd I'm ipv I am staat ook niet echt netjes, gebruik af en toe gewoon I am.
|
Als je I'm en I am door elkaar gaat gebruiken wordt het al helemaal een zooitje. Ik zou er dan voor kiezen om I'm te vervangen door I am, in een formele brief moet dat iig wel. Weet niet precies wat voor opdracht dit is, maar het lijkt me wel beter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |