![]() |
energie flipt ofzo
elke ochtend/middag ben ik lam moe en lui. En s'avonds barst ik van de energie.
Komt ook door school, hele ochtend en middag zitten. Maar omdat ik dan helemaal lam word ben ik niet meer helemaal mezelf en kan ik niet goed leren enzo op school. Wat doe ik hieraan? Hoe krijg ik meer balans? |
Hoe is je dag/nacht-ritme sowieso?
|
Wat ik zo kan bedenken:
-Op tijd naar bed, op tijd opstaan. -Goed ontbijten voordat je naar school gaat. -'s Avonds rustig aan doen zodat je niet te actief wordt voordat je gaat slapen. |
kan je beter naar de avondschool gaan(Y)
|
Citaat:
Ik ontbijt goed. MET een boterham met pindakaas en banaan. En dan eet ik op school ook 2 boterhamme ofzo om de 2 a 3 uur. En ik doe veel aan sport dus savonds niet te actief doen is klote dan. Het is niet dat mn energie van savonds weg moet naar de ochtend maar meer dat ik in de ochtend ook meer energie moet hebben ofzo. |
Citaat:
|
je bent niet de enige met dit probleem :(
|
Ook al weet ik dat het niet mogelijk is op school, maar probeer op school wat actiever te zijn ipv lam in de stoelen te hangen en ja en amen zeggen. Je moet ervoor zorgen dat je ritme zich aanpast en je overdag ook meer energie hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is nu 3 uur in de nacht. ging om 10 uur slapen. werd wakker door n mug en kan er nu nie door slapen. :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb ik precies hetzelfde, het is echt ontzettend irritant omdat ik 's middags te moe ben om te studeren. :( |
dan ga je een tijdje hardlopen voor je gaat slapen..
|
Citaat:
|
ik heb gisteren een keer niet getraind. Wat ik dus normaal wel doe met al mn energie. En ik was vandaag nogal fit op school (y) Dus dat werkt beter. Meer balans door minder te trainen enzo.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |