![]() |
Staat van verwarring.
Dit programma verdient wel z'n eigen topic. Want zelden heb ik zo'n gigantische hoop stront op tv gezien. Man, man, man wat een gedrocht van een programma. Gepresenteerd door twee droevige VEERTIGERS die quasi hip en grappig proberen te zijn maar hun levens toegewijd lijken te hebben aan het planken misslaan.
Durft iemand hier openlijk toe te geven deze audivisuele sars wél te waarderen? |
Oh noes?
|
weet je wat t is. Ik probeer wel eens te lachen om hun grappen maar het lukt nooit.
Maar ronald snijders is wel een veertiger die ik wil begeren :( :( :( :( :( :( |
Gaaf programma.
Twee gasten die niet zo goed weten waar ze mee bezig zijn en wat ze willen, oninteressante gasten en slechte interviews met veel stiltes. Wat wil je nog meer in een late night programma? De filmpjes zijn trouwens vaak leuk. De eerste aflevering was overigens wel de beste. Het programma wordt minder leuk naar mate het meer een vorm begint te krijgen, ergens op gaat lijken zeg maar. |
Ik waardeer. Het is zo slecht dat het mooi is. Die grappen van ze ook, het komt gewoon niet aan.
Ronald: 'Pieter! Ik heb een leuke site gevonden!' Pieter: 'Toch niet weer op internet he?' |
De kracht zit em in het misslaan van planken. Maar ik vrees dat weinig mensen dat inzien.
Die twee zijn geniaal. |
mja ik trek het nog wel een beetje, ik hoop alleen van harte dat het programma nog in ontwikkeling is en dat de stiltes een beetje weg gaan vallen op den duur. maar als je zelf gasten nee ziet knikken van wtf doe ik hier dan is het niet echt fijn wegkijken.
|
ik haat dit enorm
|
Citaat:
Bovendien is het de bedoeling dat de interviews slecht zijn, dus het lijkt me niet dat ze een ontwikkeling die kant op willen. |
ik ben benieuwd geworden. wanneer is dit op tv dan? dag? tijdstip?
|
Citaat:
|
Ik vind het echt helemaal niets. Ik begrijp dat het de bedoeling is dat de interviews slecht zijn enzo, maar dat is gewoon echt een rare bedoeling dan. 't Is alleen maar storend en vreselijk slecht, niet grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een aardig(hoewel voorspelbaar) concept dat nogal beroerd wordt uitgewerkt.
|
Zo slecht dat het genant wordt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken het totaal niet, maar dit vond ik stiekem best grappig :o |
Citaat:
|
Wel opvallend dat vrijwel alle ingestuurde filmpjes in Amsterdam zijn opgenomen.
Die Pieter is trouwens van Buro Renkema, blijkt. |
is toch ook van de makers van koefnoen ? ik vond koefnoen iig wel een heel stuk beter en grapigger :)
|
Citaat:
|
Ik vind het een mooi programma. Als je voor 't slapen even niks serieus wilt is dit wel een goed programma. Vermakelijk is't.
|
Ik vind het geweldig. Humor van het allerlaagste niveau (y)
|
Het is wel grappig
|
ik zag één van de eerste uitzendigen en laatst pas voor de tweede keer. Het is een stuk beter geworden vond ik.
|
Ik vind het boek beter.
En dat meen ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |