![]() |
grondeigenaar van roda??
eey
k ben met een werkstuk bezig voor school en het gaat over roda k wou weten wie de grondeigenaar (voornaam + achternaam) is van roda jc en in welke plaats die woont adres is nie echt van belang maar wel van harte welkom dan kan k die gegevens erin verwerken en als iemand een nummer heeft waarop ik hem kan bereiken zou al helemaal geweldig te zijn dat bespaard me wat zoekwerk en dan kan k hem nog een paar vragen stellen voor in het werkstuk ik weet dat dhr. Narinx, directeur van Roda JC en daar heb k gelukkig al men info over gevonden alleen nog nie over de wetelijk grondeigenaar van roda JC heb ik nog niets gevonden wil iemand me helpen?? alsvast heel erg bedankt groetjes raymond |
het staat allemaal op internet
kusje prof |
waar dan??
|
sorry ma ik kan het echt nie vinden
waar staat het dan volgens jou ergens op internet weet niemand wie de grondeigenaar van roda jc is?? als je het weet zeg het me dan aub even alvast bedankt groetjes raymond |
Bel het kadaster
|
Nol Hendriks? :p
Waarschijnlijk de gemeente Kerkrade of het bedrijf Roda JC. |
neej Nol Hendriks is het niet
want die is Roda’s bestuurslid technische zaken weet niemand wie de grondeigenaar is ??? k moet dat echt weten wie wil me helpen alvast heel erg bedankt groetjes Raymond |
Hoezo ga jij er van uit dat de grondeigenaar van Roda een persoon is?
Kan ook de gemeente zijn of Roda B.V. (of wat het ook is). Je kan het vast wel bij je gemeente vragen, of anders heeft de KvK mischien iets. |
ik ga er niet echt vanuit ma het zou idd kunnen dat de grond van de gemeente is ma dat weet k net nie van wie die grond is
dus als iemand het weet zeg het dan aub ff alvast bedankt groetjes raymond |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |