![]() |
Leeftijd voor Sensation?
Hoe streng is de age check bij Sensation of dat soort evenementen?
Zijn er meer mensen onder de 18 makkelijk naar binnen gekomen de afgelopen paar keer bij Sensation of bij dit soort evenementen? Hoe streng letten ze daar op? We hebben al kaartjes, maar een vriend van ons is net 17, komt die eigenlijk wel naar binnen? En als je geweigerd wordt? Iemand die dat weet? |
Het beleid word steeds strenger, de kans dat je legitimatie gevraagd wordt , wordt steeds groter.... Als je gepakt word kun je naar huis en heb je geld verneukt....
|
Tis gewoon niet meer met zekerheid te zeggen hoe streng ID&T zal zijn... Bij Shockers zijn er genoeg minderjarigen binnen gekomen, maar ik heb er ook wat gezien die werden tegen gehouden. Verder heeft ID&T dit jaar wel aangekondigd om beter te controleren...
Ik was zelf net 17 geworden toen ik naar de eerste Sensation ging... Dat was toen geen probleem dus :) Maar nu kan ik je het niet garanderen, alhoewel ik de kans toch erg klein acht, dat hij er niet binnen komt... Ik zou zelf het risico wel nemen :) |
Ach, damn ... ik ben al op zoveel houseparties geweest en ik ben werkelijk nog nóóit naar m'n legitimatie gevraagd...terwijl ik er niet echt heel oud uitzie ofzo...ook vrienden van me, die op dat moment onder de 18 waren: nooit gevraagd...
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken |
Gewoon gaan. Niet zeiken over legitimatie enz. Ik word er echt ziek van dat gezeik van iedereen. (niet persoonlijk bedoeld)
|
Citaat:
Mensen die er echt jong uitzien. Ik zou me daar toch wel zorgen over me maken. Je betaald niet voor niets zoveel geld.. Toch heb je wel gelijk. Ik denk niet dat je er teveel aandacht aan moet besteden. Als je er eenmaal staat is gewoon het beste om zelfverzekerd over te komen (y) |
Ze gaan zeker weten van wel controleren. Iedereen die z'n barcode heeft geregistreerd en een verkeerde leeftijd heeft ingevuld is de lul want ze scannen die barcode bij de ingang. Dan zien ze meteen je leeftijd en als die niet overeenkomt met je id-kaart dan kom je er dus niet in..
|
Citaat:
|
ja das natuurlijk handig maar de meeste mensen hebben de code meteen al geregistreerd
|
Die barcdode registeren is dacht ik alleen belangrijk als je de extra goodies wilt ontvangen.
Ik bedoel het is anders wel heel erg uitgebreid die controles hoor, een database voor de registratie van de barcodes en die dan te koppelen aan het registratie systeem van de ArenA... |
16
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze wil het aantal posts verhogen :confused: :rolleyes:
|
Citaat:
Zie de titel van dit topic....... "Leeftijd voor Sensation?" Lijkt mij een duidelijke vraag. Ik vat dit gewoon op als verkort vragen: "hoe oud moet je zijn voor Sensation?" Of snap ik er nou weer de ballen van. . |
Citaat:
Maar ik neem altijd aan dat de inhoud meegelezen word... het zal wel... Maar het is toch echt 18?? :confused: |
Citaat:
|
Tuurlijk staat er op de site dat ze strenger gaan controleren, dat staat er namelijk elk half jaar weer opnieuw; doen ze alleen om mensen zoals jullie bang te maken. Als je zelfverzekerd bent en in de lokale bar voor 17/18 wordt aangezien kom je ook binnen op Sensation...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna geen controle... stond 1 zon klerekast en dat wassut << noord B>> hij vroeg : ben je wel 18?? zeker benieuwd naar me reactie.. maar ik reageerde errug space : uhmm ik weet het niet. ben ik eigelijk wel 18.. zoiets... ik mocht dus ook gewoon doorlopen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |