![]() |
Handschoenen!? Wanneer doe je ze aan?
Ik zat gister op de fiets en vond het behoorlijk fris en kreeg bíjna zin om mijn handschoenen aan te doen. Maar dan vind ik mezelf zo'n watje! Het wordt immers nog veel kouder, dus ik lees bij de regel: geen handschoenen voor de sint het land uit is.
Als het vriest/sneeuwt/hagelt vind ik het er pas echt tijd voor (y) En jullie? :) |
als mn handen pijn doen anders :p
|
Ik heb geeneens handschoenen. :(
|
Wanten tellen trouwens ook, ik heb wanten.
|
Citaat:
|
Ik doe nooit handschoenen aan en als ik handschoenen aanheb, doe ik ze uit.
|
Dat heb ik ook !!
Ik doe ze echt pas aan als het gaat vriezen, al doe ik het voor die tijd dan heb ik als het echt koud is niks meer aan die handschoenen... |
Citaat:
|
Als het koud is.
|
Als ik het te koud vind zonder.
En ik zit in Finland dus dat is nu af en toe al het geval. |
Bijna nooit, zelfs als t vriest zijn mijn handen warm :o
|
Ik vond het ook koud gisteravond. :o
Maar ik zie wel, als het winter is ofzo. |
Ik doe handschoenen aan tegen de tijd dat ik mijn vingers niet meer voel als ik ze op de fiets niet aanheb. Tot dan smokkel ik en probeer ik mijn vingers warm te houden in mijn mouwen, want ik heb het nogal snel koud :o
|
In ieder geval is de eis dat ik mijn winterjas aan moet hebben en dat heb ik nu nog niet. :p
Eigenlijk heb ik een afschuwelijke hekel aan handschoenen, maar als ik ze niet draag dan worden mijn handen schuurpapier. :( Dus meestal doe ik ze aan als het echt heel koud is (langere tijd) en m'n handen erg droog zijn. :) |
Als het regent. Want dan worden je handen heel snel koud. In de winter dan.
|
Bij minder dan 4 graden
Ik weet niet waarom, maar dat voelt gewoon ineens als een grens waarop het te koud is :confused: En dan heb ik halve handschoenen, hele heb ik echt bijna nooit aan. |
Alleen als het sneeuwt en ik een sneeuwpop ga maken oid :o
|
Echt nooit, behalve op wintersport, maar daar zit je dan ook de hele dag buiten met temperaturen tot -20.
|
Als m'n handen echt pijn gaan doen van de kou en wel heel erg rood worden.
|
Wanneer het vriest.
|
Op het lab :p
En 'gewone' handschoenen meestal past als het echt vriest. Daarvoor overleef ik het zonder ook nog wel. |
Citaat:
|
Wel snel meestal al, anders worden mijn handen blauw en dat ziet er stom uit en voelt ook niet goed. :p
|
ik deed ze op de fiets altijd aan als het onder de 6 graden kwam.
|
Citaat:
'als ik moet moorden' |
Meestal vanaf begin oktober al. Ik ben zo'n koukleum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk draag ik helemaal nooit handschoenen (behalve op wintersport)
|
Vorig jaar als ik op de fiets naar school ging en het was zo koud dat mn handen er bijna afvielen dee ik wel mn handschoenen aan. Maar nu ik met de bus en trein ga vind ik het niet meer nodig.. dus dit jaar geen handschoenen meer.
|
Als het koud is en ik lange tijd buiten zit/sta.
|
Als het koud is ( < 2 graden C)
|
Als ik er zin in heb...
|
Citaat:
|
Als ik het koud heb, maar aangezien ik het altijd warm heb.. doe ik ze dus nooit aan.
|
Als ik het koud heb en als ik ga paardrijden. :o
|
Als het koud buiten is en ik moet fietsen.
|
Als het echt koud is en 't dus pijn doet als ik ga fietsen.
|
Daar heb ik geen richtlijnen voor.
|
ik had ze vandaag en gister al aan op de fiets!
vet koud buiten als je lekker weer gewend bent :( |
Als ik merk dat m'n vingers handschoenen nodig hebben, en dat is vaak nogal snel. Ik heb erg slechte doorbloeding in m'n vingers, dus ze worden vrij snel blauw. Dat kan niet goed zijn, dus mja, dan maar vroeg handschoenen aan.
En aangezien mijn vingers gisteren wit waren, ga ik vandaag maar even handschoenen kopen :o |
Op wintersport..
|
als ik dingen doe waarbij metaalsplinters etc in het rond vliegen
|
Als het rond het vriespunt is, overweeg ik het mijn gay lerenhandschoenen aan te trekken omdat mijn autostuur zo koud is. Op de fiets word ik van nature vrij snel warm :p
Als ik tegels help sjouwen, doe ik eveneens werkhandschoenen aan omdat m'n handen anders afstrerven \M/ |
Als ik het te koud vind zonder.
|
Als ik naar het strand ga
|
Citaat:
|
als het bij mijn outfit past, duhh
|
Als mijn vingers anders geel worden.
Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit, ik raak die dingen altijd maar kwijt en zo:P |
Ik vergeet ze altijd...
Maar als het echt heel koud is (dat zelfs je handen niet warm worden van heel hard fietsen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |