![]() |
Edguy vervangt Symphony X op Graspop
Maar ik wilde Symphony X zien.. :mad:
Is Edguy goed live? Ik ken alleen maar paar nummers van ze die ik wel kan waarderen.. |
edguy is vet
helaas heb ik ze nooit live mogen zien maare footprint/schjipsch heeft ze live gezien en vond ze erg goed volges mij |
Ik zit echt niet op Edgay te wachten, ik zie veel liever Symphony x..... maarja het is niet anders
|
Jammer dat Symphony X niet komt maar Edguy is een mooie vervanger (y) .
|
Hmm ik helemaal van Symphony X downen omdat ik die muziek niet kon..maar goed we zien t wel :)
|
live waren ze behoorlijk koel ja
en beter als symphony x vind ik |
Hmm goed dat ik niet ga :p
|
morgen rond deze tijd zit ik errrrrrrrrrr whaaa heb dikke zin
|
EDGUY!!!!!!
beter als Symphony X naar mijn mening :p Khad Symphony X ook graag gezien :) |
Citaat:
|
jammer
|
Citaat:
Jeroen komt stiekem ook ;) MOONSPELL :D |
ikke ga over uurtje weg:):p
|
ik ga over 10 minuten richting bushokje vanwaar ik naar maastricht cs reis, dan op naar geleen.. en vanuit daar met de hele groep naar dessel
*heersch* :D |
morgen is toch die dag met die hele goeie line-up, want ik krijg zo'n gevoel dat ik toch had kunnen gaan...
|
nee klopt wel wat ik dacht, khad er niet bij kunnen zijn morgen. WOW wat een fucking goeie line-up.
|
ben net terug ik ben helemaal kapot overal blauiwe plekken en kan me armen amper bewegen maar ut wasd zeker de moeite waard, van de metal heb ik bijna nix gezien aleen saxon,slayer en machinhead maar de hc stage rulede hard
|
ben ook net terug, Immortal, Bruce Dickinson, Slayer, My Dying Bride & In Extremo waren het beste
Deviate & Machine Head vielen tegen, vooral MH had een veel betere set neer kunnen zetten Moonspell vond ik in de 013 al redelijk saai, dit keer kon ik niet eens blijven staan :confused: The Vandals vielen me aardig mee (niet echt mijn stijl.. ;)) Edguy heb ik gemist, tijdens Biohazard heb ik My Dying Bride gezien (y) Anathema was ook saai (4 nummers ofzo gezien toen weggegaan) .. Cannibal Corpse :D klonk wel bruut maar na een nummer ofzo.. bleh Slayer heerschte!! ookal speelden ze dezelfde nummers als op ozzfest, dit keer klonk het 10x beter en de sfeer was duidelijk ook een stuk beter (bij ozzfest was het nog licht (n) nu was het slayer om 12 uur 's nachts (y)) volgens mij was Slayer in een erg goede bui.. |
Citaat:
In Extremo speelde wel verassend goed (y) |
Ik had ook liever symphony X gezien, maar goed, tis niet anders...
a new noise, ik heb jou gezien bij edguy volgens mij?? Kan dat? |
oke mijn verhaal.
Ik moest dus assisteren bij het NK atletiek. Beetje ouwehoeren met een of andere metalfreak. We hebben het er minstens een uur over gehad hoe vet het zou zijn als we op graspop zouden staan :( Heeft iemand mij op tv gezien toevallig? |
Moonspell liet weer zien dat ze de beste zijn
gave nummers, zelfs Abysmo :eek: My Dying Bride was erg gaaf, goeie nummers, ik miste wel een paar goeie Edguy was leuk ja, had er meer van verwacht Slayer.... tja... OF hij was niet bij stem, OF hij was chagrijnig. Ik heb ze eerder gezien, toen was het veel overtuigender verder wel gaaf DIE BY THE SWORD!!! Immortal, beter als ik verwachtte.. goed geluid namelijk, had ik niet echt verwacht Cannibal Corpse speelde erg strak, was heel mooi om te zien, George is wel goeie grunter Doro was erg grappig, helemaal NIET mijn muziek, maar vermaakte me wel Tristania was ik erg in teleur gesteld, die grunter/screamer was echt fout... heeft totaal de stem voor Tristania niet... verder was de muziek wel erg goed om aan te horen Bruce Dickinson was gezellig, leuk, goed. Een ervaring om Bruce live te zien Anathema speelde wel lekker, maar was er helaas niet voor in de stemming.... verder wel gaaf Bier was er genoeg Graspop was een succes |
kben alleen zaterdag geweest
evergrey stelde me een beetje teleur, ik had er veel meer van verwacht. halford is toch wat oud aan het worden :D moest tussen elk nummer gaan zitte en dan kwam er die geluidspanne :( bruce dickinson verraste me, en stiekem ben ik toch heel blij dat hij iron maiden speelden. dri hebk niet lang gezien maar kvond het wat saai. immortal was inderddaad erg strak. cannibal corpse ook heel even gezien maar na een nummer was ik het al beu :) dan machine head, creeping death (true ;)) dream theater was matig, alles klonk wel strak maar ze speelde niet met volle overtuiging. live probeert labrie ook veel te rauw te zingen biohazard was ook erg vet, maar kheb ni helemaal gezien. slayer was erg strak, genoeg oude nummers, en kmoest altijd lache met tom araya :) |
Heb het prima naar me zin gehad..
Ik vond My Dying Bride erg cool en anathema en evergrey ook.. Moonspell iets minder, Dream Theater heb ik weinig van gezien Slayer heb ik maar op staan stuiteren..je moet wat..me nek wilde nie meer :) Ik vond de nieuwe zanger van Tristania eigelijk wel goed, hij wist wel de sfeer dr in te brengen enzo.. Alleen zo'n optreden vind ik toch leuker in een zaaltje als in de open lucht. Ik vind trouwens dat we t wel hebben getroffen met t weer :) Ik heb ook geen enkele forummer gezien maar dat was meer omdat ik nie pcies wist wie dr nou allemaal ging |
Citaat:
|
Immortal had inderdaad goed geluid, Bruce Dickinson was in een goede bui (Slayer ook hoor (Marco->?))
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik liep naast een ander meisje en k had meestal t zelfde aan als van de foto op lifestyle |
*Kan zich geen donkermeisje op graspop herinneren...*
|
ik heb |{ing helemaal niet gezien :eek:
en die is niet zo moeilijk te herkennen en Slayer vond ik niet ehct goed bij stem, op TTP waren ze een stuk beter vond ik |
Citaat:
- "Ja allang" "o das kut" :D |
er motten ff foto's op de graspop site komen van graspop
|
Slapshot-Crossover Sucks
|
Citaat:
ik ben niet bij TTP geweest maar wel bij ozzfest, en daar was slayer slechter dan op graspop.. |
Citaat:
en het leukste was dat ze het nog niet gespeeld hadden was namelijk het laatste nummer hehe hoorde ik opeens :eek: |
graspop was cool en ik was er ook:)
ik ging er, vanzelfsprekend heen voor Anathema die overigens erg goed speelde, voorspelbaar, doch sfeervol en ze zijn niet uit elkaar!!!! :cool: danny heeft alleen zn kop laten kortwieken en het oude, verloren broertje Jerry is er ook bij:) |
Citaat:
ik dacht je te zien namelijk..... |
Wacken gaat pas uberheerschgen http://www.stabback.com/phpBB2/images/smiles/icon23.gif
|
misschien hebben jullie mij gezien had eerste dag een shirt aan met heel groot op de voor kant WAT ZEG JE? en op de achterkant The fuckin virgins en de 2e dag had ik een shirt aan met een olifant en dara stond boven fucking virgins en op de achterkant de laat je oren ontmaagde toer data's:)
daar dacht ik toevallig aan want heel mensen keken naar me shirts vandaar dat een van jullie em mischien heb gezien |
Citaat:
Ik heb jou geloof ik niet gezien |
Ik heb dark enchantdinges en the undertaker wel gezien, maar dat komt denk omdat de ene bij mij in de bus zat en die andere kwam ik tegen.
|
Citaat:
of kwam je mijn tegen? |
Citaat:
|
Tenzij jij een andere undertaker ben als ik denk, wat ik voor je hoop.
Nee, dark enchantdinges zat bij mij in de bus, tenzij dat ook een andere is. |
Is een andere Undertaker Loco.
|
Gelukkig.
Dan heb ik undertaker niet gezien. :) |
Citaat:
En vervolgens ook nog verzon dat hij dr sex in heeft gehad :p |
:d
|
Citaat:
vlak bij muntverkoop dinges zag je lopen me zooi enzo, maar ik wist niet zeker, ik zag een Aziatisch getint iemand lopen met Opeth shirt, dus dacht meteen dat jij da was :) jaja |
Citaat:
aardig hoor maar ja, ik zou mezelf ook niet tegen willen komen :( |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |