![]() |
Welke forummer(s) vind jij stiekem interessant?
Er zijn altijd wel forummers die je opvallen of boeien, hoewel je ze nog nooit direct hebt gesproken.
Dus: welke forummer(s) vind jij stiekem interessant? Kun je uitleggen waarom? |
Ik weet niet, maar ik vind Vogelvrij wel interessant. En pp natuurlijk.
|
Ik heb wel users waarvan ik denk: even lezen wat hij of zij heeft geschreven maar ik heb niet een bepaalde voorkeur.
|
Ik vind Mephostophilis' replys altijd wel leuk om te lezen :o
|
Firdaus. Maar die wil ook wel interessant gevonden worden volgens mij... :o ;)
En Mark Almighty. Ook nog wel anderen. Sylph, niet te vergeten. (y) Mr. Soija en hanneke (waarom link ik die twee toch altijd aan elkaar?) ook. HB en FF natuurlijk, maar die hoef ik niet te noemen. |
Ik noem geen namen. :p
|
ik heb echt geen flauw idee.
nee echt niet NEE ECHT NIET!!!!!!!1!! |
Citaat:
|
MickeyV :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en mark almighty :p @ TS: maar doelde je nou interessant als, mss wel leuk.? |
tink*
|
Citaat:
|
ach nee, ik heb irl al genoeg aandacht
|
Stiekem ga ik dat lekker niet zeggen want dat is confidential :o
|
Een paar L&R-ers en de mensen die ik IRL ken (of het nou een beetje is of veel :P).
|
Meerdere mensen van psychologie, liefde&Relatie en de rest is uiteraard nog veel geheimzinniger. Oh lord, ik volg zoveel mensen... :p
|
Sarah en Andijvie.
En MoonMonkey, maar die is geloof ik verdwenen :p |
Ik vind niemand op dit forum interessant. En ik kom hier iedere dag 3 keer om te kijken hoe oninteressant jullie zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, serieus... ik vind de posts van Nare Man altijd wel grappig om te lezen. Lekker direct altijd en vaak heerlijk uit de hoogte. Net als Mephostophilis, alleen is dat soms wel irritant bij hem. Maar ik kan het niet laten, ik wil het wel lezen.
Bijdragen van Dinalfos en Juice wil ik ook altijd lezen, want daar kan je goed mee ouwehoeren over films en dan doorzagen tot in de kleinste details. (y) En er zijn er nog wel meer die ik interessant vind. Sylph en Kwibus en Hasseltboy en meer Kantiner's. |
Daar zit ik hier niet lang genoeg voor.
|
Op N&A
Love&Peace, Kenjirro en Nare Man! Op DK Levitating Nun, Sylph, Kwibus en Hasseltboy. Overal Melpomene. Vast nog wel meer! |
Mja, wat is interessant? Op N&A kan ik me heerlijk vermaken met de fights tussen Mark Almighty en T_ID. <3 Veel te links tegen veel te rechts. <3 Verder op N&A: Firdaus, McCaine, nare man, Gatara. Op DK: Tink*, Mr Soija, kwibus, hasseltboy (L), per piacere, DanielC ;), oh en Juice natuurlijk. (y) Onzin: Vogelvrij, Daantje_0705, nou ja, het hele onzinkliekje. En op moderne talen Andijvie en MickeyV. ;) (y)
|
kwibus, hasseltboy, danielc, juice, andijvie, goed punt (y)
edit: en sylph dus :p en hanneke |
Veel te veel. :o
|
Citaat:
Ik lees de posts van Ertur ook altijd, maar dat komt doordat wij het op voetbalgebied altijd eens zijn ;) En Mr.Oizo, maar dat komt door mijn zwak(je) voor MVV en limburgers :o Als die mensen dus posten, wordt mijn aandacht daar altijd extra naar toe getrokken. |
Citaat:
|
Niet stiekem, volgens mij. Als het dan zo is, reageer ik ook wel even.
|
Citaat:
een aantal mensen die ik gewoon wel mag en met overeenkomende interesses. :) Maar dat is niet zo stiekem. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben meestal wel benieuwd naar wat nare man te zeggen heeft. omdat dat meestal iets is wat een totaal andere inslag weergeeft dan wat anderen op dat moment zeggen.
wie ik altijd redelijk vind is kruimel. heel verstandig iemand. |
Ja, eigenlijk gewoon de mensen die ik "ken". Die hier dus al lang rondlopen en regelmatig posten op de plekken waar ik ook kom.
En dan vooral in topics als 'hoe voel jij je op relationeel gebied'. |
Citaat:
|
Sarah, zuster, Sylph, Mr. Soija, Pebbles, Balance, Chloe Siere ... en nog veel meer..
|
Paar mensen op L&R, en een paar mensen die overal rondhangen.
En Bob vind ik natuurlijk publiekelijk interessant. :o |
Nareman en Dinalfos.
|
Ik vind de reply's van Paranoide en Fishy altijd wel leuk.
En Sylph, Juice, meer kan ik even niet bedenken. |
Citaat:
|
Ik vind Nare man wel grappig, niet zo zeer interessant.
|
ik ben zwaar benieuwd naar de abt van sion en hoe hij is irl :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind forummers interessant die ik ooit gezien heb, zonder dat ik wist dat het forummers zijn. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |