![]() |
Als mier
Hmm iets heeel ouds, ik vond het in een stoffig mapje ergens op mijn computer. Ik was denk ik een jaar of dertien toen ik het schreef..
hoe zou het zijn als mier, zo klein dat een grassprietje een boom lijkt zo groot, dat je je ogen uitkijkt naar de hemel, heel ver weg van hier als mier een blad, dat is je huis je vriend, dat is een luis of een tor en geruis klinkt als lawaai in je oren op je kleine kop en na een weekje is het op je leven is verloren zo fijn, weg van hier, gewoon als mier |
Ik vind het wel grappig, het doet me denken aan de gedichten die ik schreef toen ik een jaar of tien was. Op een bepaalde manier zijn ze beter dan mijn latere gedichten, puurder, grappiger. Ik ben wel benieuwd of je nog recentere gedichten hebt?
|
Yep, maar die zijn echt lang niet zo goed, hier ben ik wel tevreden over ja, hihi.
|
Wacht, ik had m een beetje aangepast, nu loopt 'ie beter denk ik:
hoe zou het zijn als mier, zo klein dat een grassprietje een boom lijkt zo groot, dat je je ogen uitkijkt naar de hemel, heel ver weg van hier als mier een blad, dat is je huis je vriend, dat is een luis of een tor en geruis klinkt als lawaai in je oren op je kleine kop en na een weekje is het op dan ben je het leven verloren |
Ten eerste: Een grassprietje lijkt geen boom want die is veeel groter.
Ten tweede: Een blad is niet het huis van een mier O_o Ten derde: Dat wij honden als vrienden hebben betekent niet dat mieren luizen als vrienden hebben Sorry maar ik geloof hier niet zo in. :p |
Citaat:
|
haha die's grappig, de eerste versie is leuker
|
ik las de laatste regel niet, volgens mij zou die wel weg kunnen ook. in de eerste versie istie trouwens nog bezinnender, typisch 13 jaar ;). grappig vind ik die klemtoon op 'uitkijkt'. leuk, maar ik zou 'm niet uitgeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |