![]() |
Albert Hammond Jr.
Het eerste soloalbum van de gitarist van The Strokes, Albert Hammond Jr., verschijnt binnenkort. Op de plaat 'Yours to keep' staan tien nummers. Het album ligt vanaf 9 oktober in de winkels.
De 27-jarige Hammond Jr. neemt zelf de zangpartijen voor zijn rekening. Hij wordt ondersteund door bassist Josh Lattanzi en drummer Matt Romano. Meerdere bekende muzikanten spelen mee op het album. Zo zijn de zanger van The Strokes, Julian Casablancas, en de manager van de band, Ryan Gentles, te horen. Ook onder anderen Sean Lennon, Sammy James Jr. en Ben Kweller verlenen hun medewerking. (ja ik heb het gekopieerd) Maar goed, luister ze :). http://www.mtv.nl/homepage/artikel.php?article=3084§ion=music&subsection=First%20listen |
ja, al wat dingen gehoord.
is niet echt wereldschokkend, maar wel aardig. |
de nummers die ik heb gehoord klinken lekker, hij zingt trouwens beter dan ik had verwacht.
|
Érg Strokes-like.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
hahaha
ot: ja toch? |
ja, dat voor alles (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahaha |
ik heb het liever over richard hammond dan over albert hammond
|
hehe. Over Rich gesproken; het gaat goed met hem heb ik gelezen! Waarschijnlijk 100% revalidatie etc.
vette sig gmum. |
gelukkig(Y) schijnt dat ze inmiddels wel al nieuwe top gear aan het opnemen zijn zonder hammond, maar hopelijk ooit weer met hem(Y)
en yeah, gejat van een brutaal jochie op een terry richardson-foto |
Citaat:
|
Ik vond Obstinate (een nummer van vóór dit album) wel erg mooi, dus heb er wel vertrouwen in, ik ga zo even luisteren.
|
1 december in de melkweg hoorde ik, 13 euro voor de liefhebbers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een paar nummers zijn leuk, met name back to the 101 en in transit, maar het grootste deel van het album kan me niet echt boeien.
|
Citaat:
|
Citaat:
haha scherp. in dat geval kunnen we samen |
Citaat:
klinkt alleen beter nu en heet in transit. ik ga iig 1 december, want het is een tof album (y) . |
Citaat:
Erg toffe indie, eigenlijk geen zwakke nummers op het album. |
ik ben er bij :cool:
|
Citaat:
|
support is five 'o clock heroes.
|
het was tof (y)
hij zong alleen wel érg hard in t eerste nummer |
Het geluid stond sowieso hard.
En ja, het was tof. (Y) |
dat geluid ja..
wat was 'ie lekker debiel he :p |
Citaat:
|
wat een gezeik over het volume (zz) het was om je bij af te trekken zo geweldig.
|
Wat een vent die Albert :o. Anyway, het optreden was erg goed, alleen leek het een beetje snel afgelopen te zijn.
|
Wat was 'ie verlegen en zenuwachtig ook <3
|
Citaat:
|
Ik vond de tweede zo op t eerste gehoor nogal rommelig eigenlijk. Die eerste (In Your Room geloof ik) vond ik wel vet (y)
|
Citaat:
|
Onzin, de Strokes gebruiken nooit toetsen of achtergrondzang.
De gitaarpartijen doen er soms aan denken, maar dat is het dan wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |