![]() |
[Vliegtickets] Waar de goedkoopste?
Ik weet niet of hier al een topic voor bestaat, maar elke x weer als ik op zoek ga naar 'de goedkoopste' tickets weet ik niet waar te beginnen. Terwijl sommige daar vast al meer ervaring in hebben, en van elkander leert men toch? ;)
Wij zijn thuis op zoek naar tickets Amsterdam/Rotterdam/evt. Brussel/Duitsland -> Montreal. Via mag evt. scheelt vaak in prijs toch? We willen gaan helemaal aan het einde van Juli/begin Augustus en dan 3 weken later terug. 5 personen, economy. Wie kan mij helpen aan goede tickets? Kent iemand speciale sites? Vliegwinkel.nl en dat soort standaard sites zijn we al afgeweest, maar er is ook veel verschil in wat voor dag/tijd/etc. Hoe zit dat precies? Wijzelf komen niet onder de € 600 p.p. incl. alle toeslagen, terwijl we vorig jaar naar Seattle (das aan de andere kant van dat continent) zijn gevlogen voor € 550 ... |
Via www.connections.be , maar laagste prijs die ik vind is 641€ via Brussel.
Verschillende dagen andere prijzen hangt meestal af van het feit of er zakenmensen vliegen in het weekend of niet (weekend dus soms duurder dan week voor korte vluchten dacht ik) en dan dat er verschillende categoriën zijn in het vliegtuig , dezelfde plaats kan verschillende prijzen hebben, hangt dus beetje af of er nog goedkope plaatsen zijn of niet. |
Je mag de prijzen van voorig jaar ook niet vergelijken.. want met alle toeslagen en keronise prijzen.. :S
anyways 19/7 22/8 en voor montreal ( all airports!) ik heb eens gegeken: united: 625 euro en vouchers van united zijn er ebay genoeg te koop dus die prijs kun je daarmee ook nog met een 100 euro drukken verder geld het prinicpe: vroeg boeken goedkopere vlucht al lang niet meer !!! ( en ik vlieg 4 x per jaar naar canada dus ik kan t weten !!) |
Citaat:
|
dat je niet moet denken dan als je vroeg boekt je een goedkoper ticket zult krijgen
want dat is vaak niet zo vliegtickets veranderen per dag ik boek meestal 2/3 dagen van te voren ( niet dat jij dan ook moet doen) maar om nu te boeken voor aankomend zomer is zeker veels te vroeg kijk nog maar een keer in april of zo |
Citaat:
|
Neem een kijkje op de onderstaatnde websites:
www.cheaptickets.nl www.vliegticketszoeken.nl www.airtransat.com Ik hoop dat je er wat aan hebt. |
|
heel simpel
je speurd ebay.com en ebay.de af want op ebay.nl zijn ze er nooit als je ze 1 maal thuis hebt ga je met de vouchers gewoon naar schiphol naar de balie van united en boekt de vlucht of via de telefoon dat kan ook wel vouchers van united komen het vaakst voor en ze verschillen en waarde van 75 tot 900 dollar per voucher ( wel op letten 1 voucher per ticket en goed kijken naar de geldig heid van de vouchers) klik ik vlieg tegewoordig alleen nog maar met vouchers, |
Weet je wat onwijs handig is om voor een vet goedkoop ticket te shoppen:
VliegticketsTool.nl Ik ga volgende maand voor een werk-stage naar Australië en zat eerst in al die losse sites te zoeken maar dat is doffe ellende! Omdat je elke keer weer je reisgegevens moet invoeren in al die piepkleine veldjes. En ik ben al zo'n held met typen... zit nu ook alweer een uur te typen, dus doeiiiiiiiiiii!!! :eek: Groetjes VettePassie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |