![]() |
Vrouwen vaker verliefd???
Ik heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen 1 keer per week verliefd worden? Is dit dan echt verliefd worden? Of verstaan mannen en vrouwen onder verliefd worden gewoon twee heel verschillende dingen?
Als ik voor mezelf spreek dan heb ik misschien 2 keer liefde op het eerste gezicht ervaren (waarvan er 1 keer ook daadwerkelijk iets is ontstaan). Als mijn vraag positief (ja, het maar hoe je het bekijkt:P) beantwoord kan worden, waar zal dat dan aan te grond slag liggen. Heeft het misschien iets te maken met de hormoonhuishouding cq emotionele gevoeligheid cq maandelijkse periode;) Enlighten me (y) |
Ja klopt, maar vrouwen zijn dan ook wispelturige wezens
|
Citaat:
|
die 28 dagen is maar een gemiddelde hoor jongens :p
verliefd? totaal niet! interesse daarentegen, dat kan met gemak elke week een andere jongen zijn, in de aard van 'hij staat me aan, ik wil hem leren kennen om te kijken of ik er verliefd op zou kunnen worden' |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee, ik denk dat dit dikke crap is. Ben wel benieuwd naar je bron overigens :) |
Lijkt me een beetje een subjectieve hypothese, conclusie or whatever. Wat is verliefd dan? Niet de definitie die ik gebruik want dan kan ik me niet voorstellen dat dat 1 keer per week voorkomt :|
|
Ik word iig op dezelfde manier en ongeveer even vaak verliefd als de jongens die ik ken.
|
Citaat:
|
Ik ben woensdag nog verliefd geworden op mijn nieuwe Brilliant Brunette spulletje ;)
Nee, onzin natuurlijk. |
De borreltafel is géén betrouwbare bron.
|
Ben jij echt 21? :/
|
Citaat:
Mannen worden vaker verliefd!!! |
Citaat:
|
Het is niet een constatering, en nee er is ook geen bron. Het was gewoon een soort van stelling gebaseerd op eigen ervaringen.
|
Ik denk niet dat ik vaker verliefd word dan de gemiddelde jongen.
Sterker nog, ik ben zelden verliefd. |
Citaat:
|
Ja.. toen ik 7 was.
|
Volgens mij is deze 'theorie' volstrekte onzin.
|
Citaat:
|
Ik zeg nog even snel boter voordat ik dit topic sluit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic, onzin natuurlijk. :confused: |
Ja, en vrouwen willen natuurlijk de beste genen voor hun nageslacht he ;)
Zo ken ik er ook wel 'n paar :p |
Citaat:
-edit- En op het in staat zijn voor gezinnetje te zorgen natuurlijk, wanneer hij gespierd is wil dat waarschijnlijk zeggen dat hij een goed jager is en kan hij voor eten zorgen, plus gevaar afweren. ;p |
Ik geloof dat ik de afgelopen 3 jaar 1 keer verliefd ben geweest, dus dat haalt het gemiddelde wel weer naar beneden.
|
Als je het hebt over pubers: ja.
|
Citaat:
|
Interesse in iemand? Uhu, regelmatig. Verliefd? Nope. Overkomt me maar zelden. Eigenlijk bijna nooit. Beetje jammer.
|
Citaat:
Zo leerzaam, discovery :P |
Is het niet "Enlighten me" ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
;)
Sorry for being offtopic. :bloos: |
Er is een verschil tussen "leuk vinden" en "verliefd zijn" he... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen van de dames uit mijn (in)directe omgeving heeft daar voor zover ik weet last van :o
|
Citaat:
|
Echt godsgruwelijk verliefd ben ik mijn hele leven maar een handjevol keren geweest. Maar verliefderig, met wat kriebeltjes en vlindergefladder, wat ook zo weer over is, pff, laat ik volstaan met het bijvoeglijk naamwoord: váák.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die persoon die daar werkte werd geregeld na een bezoek nog even gebeld door de moeder die dan stiekem vertelde dat het kind eigenlijk niet van de vader was die net zijn bloed had ingeleverd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |