![]() |
Ondragelijke presentator/trice
Simpele vraag:
gee Heb je ooit een presentator/presentatrice gezien die een uitzending ondraaglijk maakt? Bij mij staat met stip op 1: Jorinde de Mol (volgens mij heet ze zo iig, oa van De grote beurt) Wat een dom wijf! Eerlijk waar(geen disrespect tegen vrouwen ofzo)! Totaal geen eigen mening, kan geen Engels, een en al nep, en ook nog eens lelijk(maar das persoonlijk) Ik kan me niet voorstellen dat iemand het hier niet mee eens is. Nu jullie beurt... ps. verdere suggesties: Carlo Boshart/Ron Brandsteder/Carolien Tensen/Bo van Ervendoren (Spelfouten voorbehouden:P) |
Yfke Sturm van Holland's Next Topmodel vind ik nogal vervelend...
|
Beau van Ervens - Dorens dacht ik. Maar ik geef je gelijk.
|
oh ik ken het lijstje, straks volgen nog mensen als paul de leeuw, gordon, albert verlinde, gerard joling, enz :p
|
paul de leeuw, gordon, albert verlinde, gerard joling, enz
|
DanielC, ik voel telepatische connectie ;)
|
Ja wat zij zeiden ^
En dan nog Jensen. GADVERDAMME. |
Citaat:
|
Jensen is :cool:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mathijs was eerst nog wel hip. Maar die is inmiddels uit de mode. Wat een irritante vent.
|
Jorinde ja.. Vreselijk.
|
Ik kan eigenlijk geen een leuke bedenken. Ze zijn allemaal vervelend.
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik Matthijs van Nieuwekerk(oid) juist wel een goede presentator vind. Geen overdreven gedrag, en doet over het algemeen leuke interviews.
En bij Paul de Leeuw is het denk ik meer: hate him/love him. Persoonlijk vind ik Mooi weer de leeuw 1 van de leukste programma's op de Nederlandse tv. Maar volgens mij kan ik wel vaststellen dat er een aantal tv-hosts zijn waar elke NL'er zich aan ergert. En dan vraag ik me af hoe ze het voor elkaar krijgen toch op de buis te blijven. :confused: |
Yfke Sturm, idd, en Jensen. Oh, en Sonja Bakker :(
|
Citaat:
|
Anniko van Santen :(
|
De belspelletjesmiepen:
http://tvbabes.com/presentatrices/im...nneheijen2.jpg http://tvbabes.com/presentatrices/im...esonneveld.jpg we gaan nu verder met opera (oprah), knoop het even in je achterhoofd! http://tvbabes.com/presentatrices/images/giselaotto.jpg volgens de biografie van tvbabes is ze doctorandes in de psychologie, ze zal vast en zeker goed pijpen of kan heel goed acteren want ze komt echt te dom over :confused: |
Oh en OMG Jurgen Raymann.
|
Ik ben het met alle bovenstaande eens behalve jensen die vind ik wel leuk om af en toe naar te kijken. Maar de meest hatefull presentatrices vind ik toch echt wel die belspel dozen.
"Dit is jouw kans, echt, pak dat geld! Je kunt het vanmiddag nog op je bankrekening hebben, dan kun je lekker op vakantie, je hoeft alleen even beller nummer 163 te zijn :D " |
Dit topic komt ook om de zoveel tijd terug hé?
Dit hebben we echt al ZO vaak gehad hier... Maar goed, bij mij staat met stip op 1: Kwalbert Verlinde. Ik kan die eikel écht niet uitstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sonja Bakker. :|
|
Citaat:
naja ze zijn al genoemd. carlo boszhard en jensen staan bij mij wel met stip op 1 |
Paul Witteman kan ik echt niet meer zien... Bridget en "Twan en Dennis" (van BNN) zap ik ook liever weg.
|
Citaat:
|
Ja, Jensen.
|
Over belspelletjes gesproken, hier een kleine oppervlakkige kansbereking.
10e beller worden. kans 1 op 10 teruggebeld worden. laten we zeggen 1 op 100 code kraken . 1 op 10.000 totale kans op jackpot: 1 op 10.000.000:cool: Nog meer off-topic: Al die scheitringtone/spelletjes reclame moeten echt verboden worden! :mad: |
Yfke met haar 'goedamoga maisjas bij hallands nekst tap madol' (n)
|
Oh en uit de oude doos: Beertje Beers, ik wordt altijd een beetje agressief zodra ik haar zie :o
|
Citaat:
Anyhow, ik vind Beertje Beers ook irritant, die naam alleen al. |
Ze heet alleen wel Beertje van Beers. :o
|
die vervelende wijven van tmf, renate en milouschka ofzo (n)
en idd die jorinde mol, kim lyan,....ron boshard, hans kraaij junior, etc etc. |
Citaat:
|
is Bob Saget nog niet genoemd?
|
Nee want Bob Saget = God
|
Yfke Sturm en Yvon Jaspers vind ik vervelend.
|
Vorig seizoen zat bij Goedemorgen Nederland een bruut irritante presentator: Klaas Drupsteen :s en bij de EO zit ook zo'n presentator van Netwerk en 1Vandaag met zo'n zuinige bek...
|
Citaat:
|
Jorinde Mol maar de ergste vind ik nog wel Nada van Nie (als ik haar zie, dan zie ik meteen een hamster voor mij).
|
De meeste mensen hierboven presenteren programma's die ik toch al niet kijk, dus mja, die mensen zie ik zelden en ik heb dus ook geen tijd om me aan ze te ergeren.
Maar ik vind Claudia de Breij soms toch echt ondragelijk :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wilfrief/wilfred genee van talpa (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |