![]() |
Wolfmother!!
Elke keer als ik die cd luister, wordt ie beter en beter. Eerste keer trok ik die stem echt heel erg slecht, maar vind m nu super. (y)
Zag trouwens dat je op Wolfmother.nl n meet & greet kan winnen met Wolfmother in Keulen! Ff een vette/vuige skate of rock 'n rock foto uploaden en gaan! Verder kan je ook nog andere relaxte prijzen winnen. Wolfmother skateboards enzo die ze ook in de clip van Joker & the thief hebben, waar Jackass trouwens in zit. (y) :evil: http://modulo3.rendered.startpda.net..._500_ETj7.jpeg |
Geinig bandje maar de hype gaat wel weer erg ver.
@G-Lo |
Ze zijn wel leuk, maar op Lowlands kon het me toch niet zo boeien.
|
ja grappig bandje, maar alleen 35 jaar te laat. Er is geen riff of noot origineel op die plaat :p
|
Citaat:
|
Iedereen jat, maar het ligt r een beetje te dik op. Irritant word het als je gaat verkondigen dat Sabbath geen inspiratie was, yeah right.
En meet en greets zijn gay. TMF shit,. |
Tijd voor prijsvraag voor een meet & greet met CITW.
|
toen ik het net leerde kennen vond ik het helemaal geweldig, maar ik merk nu dat ik de cd nooit meer aanzet.
|
Ik vind deze band OK. Maar dat komt vooral omdat weinig bands deze riffs momenteel onder de aandacht brengen. Geniaal is het zeker niet.
En jackass moet aids. |
Het is catchy en herkenbaar, maar het mist de echte drive/feel die de originele bands wel hadden. Buiten dat, de zang gaat op je zenuwen werken.
Ik wil gitaarhelden, geen brave jongens die doen alsof. Kijk naar een Iommi bijvoorbeeld. Die ziet er kankerhard uit in een leren jas met franjes en schoenen met hoge hakken. Meet en greet; nou dat worden de saaiste minuten van je leven denk ik..... |
in dat genre trek ik The Sword stukken beter (Y)
|
Ik vind dit dus echt niks.
|
Citaat:
heb het 1 keer gehoord, was behoorlijk dronken en vroeg aan de barvrouw welke plaat van sabbath het was hehe. |
Citaat:
|
Het is wel OK, maar niet bepaald origineel. De zanger klinkt teveel als Robert Plant.
|
Citaat:
|
Ja ik vind t wel vet, alleen wel jammer van dat Jackass
|
ik vind het een van de leukere albums die in 2006 tot nu toe zijn uitgekomen
|
Citaat:
|
is niks
|
Citaat:
|
Looks like it.
Ik impliceer daar niet mee dat een leren jack met franjes en schoenen met hoge hakken voor een dude cool zijn, maar dat Iommi het kan hebben. |
Ik vind wolfmother gaaf. De riffs zijn niet origineel nee maar zijn stem is geniaal en live zijn ze leuk (Y)
|
wel gaaf , maar idd 100% jatwerk en dat is jammer
|
M'n vriend en mn broertje zijn naar het concert & de afterparty geweest in Paradiso (geloof ik), ze vonden het erg cool. Was ook een soort meet & greet.
Ik vind het wel oké, soms een beetje erg seventies enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vette band (y) .
erg sabbath achtig ja. |
ik ga er niet aan.
|
Citaat:
|
Ik sta bij mijn mening uit het Lowlandstopic. Samples klonken leuk, toen ik het eenmaal live had gezien was het wel weer duidelijk: kut.
Ik ga geen moeite steken in een lekkerder lopende reply. |
Ik heb de cd en live gezien en beiden teleurstellend, vind het niet zo bijzonder. Sommigen trekken de vergelijking met jaren ' 70 hardrock maar die hadden toch echtwel wat meer in petto dan wolfmother.
|
Gave band, zowel live als op cd. Hou juist van die sixties/seventies klank, het is dan wel niet origineel, maar het brengt het gevoel wel terug. Stem is erg goed, al heb ik het gevoel dat ze er meer uit kunnen halen dan deze standaardliedjes.
|
Citaat:
|
dat FUCKING IRRITANTE WOMAN LIED
dat echt elke keer maar weer op tv was ( oke de amerikaanse tv maar toch) echt OMG :S |
kutband, senseo versie van black sabbath, led zeppelin en vooral de oude deep purple (echt ripoffs van machine head en who do we think we are)
|
mask avatar ftw.
misschien kan ik wat voor mn toys vangen op ebay! |
Vreselijke nep band.
Inspiratieloos. Gebrek aan originaliteit. Doe mij maar het echte werk, Led Zeppelin, Deep Purple. Maar, moet toegeven, het is wel goed gejat. |
Citaat:
|
ik vind het ook wel wat weg hebben van de white stripes, met apple tree.
|
haha wat een up!
anyway, concert was gaaf, afgelopen dinsdag. ik vond het wel meevallen met de led zeppelin / deep purple-achtig-heid, live staan ze wel sterk. en aardig veel crowdsurfende lui, dus ik was niet de enige die het een geslaagd concert vond. |
Ze hebben pinkpop bevestigd! :) op lowlands waren ze echt (y) ben benieuwd
|
Het concert vorige week dinsdag was inderdaad super!
Goed geluid en geweldige stem! |
Ik was echt vet onder de indruk op Lowlands. ik kende geen nummers maar ik heb het hele optreden gehypnotiseerd geluisterd naar deze band. Ik ga ze op rock am ring zeker weer zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |