Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Wat vinden jullie van de dvd speler? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1482827)

melissa10 05-10-2006 14:32

Wat vinden jullie van de dvd speler?

Hei iedereen,

Ik ben niet zo erg zot van dvd, ik heb constant last, dat ik een dvd ( gehuurd) niet kan kijken, ookal is dat een vrij nieuwe.
Bij het minste krasje, werkt het niet,

En omdat ik geen videorecorder meer heb, moet ik het wel met de dvd speler doen

Ben ik de enigste die er zoveel last van heeft ? Bij sommige videotheken krijg ik zelfs men geld niet terug, als ik hem niet kan bekijken

Ik kijk graag films, maar omdat het zo duur geworden is kan ik moeilijk 4 dvd's huren in de hoop dat er ene werkt!

Groetjes

melissa

:(

Dr. Korsakov 05-10-2006 14:49

wat heb je dan voor een klote dvdspeler?
of een gare videotheek?
ik hou wel van dvdspelers alleen jammer dat je niet met elke speler ook kunt opnemen (alleen met hele dure recorders).
wel fijn zon klein schijfje alleen maar nodig.

Silent Enigma 05-10-2006 15:10

ik heb liever ook een 35mm projector + bioscoopzaal in mn huis...

Wammus 05-10-2006 15:44

Dan is er echt iets mis met je DVD speler.

Ik heb hier rond de 120 DVD's staan waar er bij mijn weten 1 van is die het niet helemaal lekker doet. Verder heb ik nog nooit problemen gehad.

Ik vind het dan ook een goede uitvinding. Er kan lekker veel op, denk daarbij aan extra's als the making of bij je film, comentaar, intervieuws enz en het gebruiksgemak is over het algemeen zeer goed. Daarmee doel ik op de menu's die op de DVD staan. Ook de beeldkwalteit is prima. (Y)

paco de taco 05-10-2006 16:39

Waarschijnlijk is, of je lens kapot of vies.
Het beeld van een DVD is echt wel beter als een videoband.
Zoiezo is een HDD recorder wel erg makkelijk, maar goed dat is dan weer geen DVD..

MargotTenenbaum12347 05-10-2006 16:41

Je moet er zo'n schoonmaakcd in stoppen, vraag bij je videotheek. Of een nieuwe kopen, ze kosten toch nog maar 50e of zo.

Mr Soija verwijderd 05-10-2006 17:16

35 euro voor een nieuwe (y)

ook hallo 05-10-2006 17:37

Ik heb er een van 40 euro en die speelt alles af!

Manus J. van Alles 05-10-2006 19:24

Mm, de DVD's die ik heb gehuurd waren ook flink bekrast, maar ze werden zonder enige problemen gelezen.

Dinalfos 05-10-2006 19:30

Hmm, de DVD's die ik van de bieb leen zijn over het algemeen niet of nauwelijks beschadigd. Maar dat zou natuurlijk ook kunnen komen doordat klootmongolen niet bij een bieb in de buurt aangetroffen zouden willen worden ;)

MTpower 05-10-2006 20:00

Citaat:

ook hallo schreef op 05-10-2006 @ 18:37 :
Ik heb er een van 20 euro en die speelt alles af!

DanielC 05-10-2006 20:59

Ik heb er eigenlijk nog nooit last van gehad. Ik heb een gemidelde DVD verzameling en daar heb ik nog nooit last mee gehad dat iets niet speelde, ook als ik huur, bieb of videotheek, heb ik nog nooit problemen gehad. Van de videotheek wel eens dat er iets oversprong, maar niet dat 'ie helemaal niet draaide. Maar zoals Margot al zegt, koop een reinigings schijf en dan zullen de grootste problemen wel opgelost zijn. En anders is het misschien niet onverstandig om eens naar je DVD speler te laten kijken. Ik weet niet wat voor een je hebt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.