![]() |
Over tien jaar...
- heb ik een huis, mooi ingericht
- werk ik met veel plezier - schrijf ik met nog meer plezier - heb ik zoveel studies gevolgd in mijn vrije tijd dat ik gek word - wil ik eens aan kinderen denken of er ééntje/twee hebben |
oke, nou leuk.
|
Droom verder :)
|
Of jullie ook wat neer willen zetten :rolleyes:
|
Heb ik een ford gt. :cool:
|
Ben ik afgestudeerd, heb ik een goeie baan, een lieve vriendin en een Ford Mustang.
Owja, en een huis :) |
Heb ik een te dure auto waar ik bijna in woon, een telefoon die ik het liefst het raam uit gooi. En besef ik dat ik nog steeds niet het lef heb gehad voor wat ik eigenlijk zou willen.
En als ik het wel heb gehad in de tussen tijd, dan denk ik met trots terug aan deze post. :cool: |
Over tien jaar ben ik een nobody, net zoals nu. Zelfkennis en een stevige dosis realiteitsbesef ftw. (y)
|
Ben ik met een rijke man getrouwd en ben ik de hele dag bezig met het uitguiven van zijn geld :o
|
Over tien jaar zit ik onder de zoden. :)
|
Citaat:
|
Over tien jaar is het 2016.
|
Over tien jaar ben ik nog steeds een trieste stoner die wat aanmoddert op de universiteit :) (y)
|
dan is mijn zoon 14 .
heb ik een leuke man. en tig studies gevolgd. hou ik meer dan 200 euro over per maand. |
Citaat:
|
over tien jaar is het nog maar vier jaar voordat het twintig jaar geleden was dat mijn gs leraar zei dat we over twintig jaar allemaal met een chip in ons hoofd zouden telefoneren
en dan zal ik hem laten zien dat we niet allemaal met een chip in ons hoofd telefoneren :) |
dan ben ik 29 !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, wat een duivels complot, zeg.
|
Ben ik 29 hoop ik op zn minst een goede baan te hebben, weg te zijn uit Nederland, een leuke vriend te hebben en ben ik aan het nadenken over kinderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja :)
|
Ben ik ergens corrector en probeer ik tevergeefs te jobhoppen.
|
Citaat:
|
Dan ben ik 31, nog steeds getrouwd, we wonen dan in een huis ergens in een dorp in Limburg, we zijn vreselijk burgerlijk. We hebben twee dochters, de oudste is 5 en de jongste 2. Ik werk twee dagen per week thuis, de andere dagen spendeer ik bij een bedrijf dat iets te maken heeft met taaltechnologie. Mijn man werkt veel thuis, hij is hoogleraar. Gemiddeld gaat hij 2 maanden per jaar naar het buitenland, maar dat begint hem tegen te staan; hij wil liever bij z'n dochters zijn. Mijn nichtje van 10 komt zo af en toe logeren en speelt heel graag met mijn dochters, haar twee broertjes hebben snel last van heimwee, dus die blijven liever bij hun ouders.
Ja, dat lijkt me vrij realistisch allemaal :) |
-heb ik een mooi huis
- heb ik een mooie auto -heb ik een leuke baan -is mijn vriendin zwanger |
Eigen huis, eigen auto, goede baan, hopelijk een leuke vrouw (mits ik die kan vinden :o ) en twee kids.
Hm, in dat geval moet er nog veel gebeuren in 10 jaar. :| |
Citaat:
|
Over tien jaar ben ik 27 en geen idee wat ik dan doe. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
z0mg dan is de wereld vernietigd!!11!!1
dat is na 2012!11!1!! ... nee grapje, dan ben ik waarschijnlijk gewoon aan het werk ergens in een lab. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik 22 jaar .
|
Citaat:
En in het geval van geen rijke man, wat waarschijnlijker is want mijn wederhelft is niet rijk: - Hebben we een mooi jaren dertig huisje in de Bollenstreek. - Ben ik ambtenaar en loopbaanadviseur. - Hebben we drie katten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leef ik vast nog wel.. en ben ik gelukkig.. anders word ik verdrietig..
lekker duidelijk dacht ik zo.. |
Citaat:
|
- koophuis
- getrouwd ofzo :P - kind(eren) - schrijfcarrière / onderwijskundige carrière |
over tien jaar heb ik een geweldige baan, ben ik al of dan niet single, heb ik geen kinderen en woon ik in Scandinavie of Zuid-Oost Azie :p (misschien wel ergens anders, maar iig niet in Nederland hoop ik)
|
Ben ik alleen, in de goot en heb ik m'n laatste DVD verkocht voor drugs. Wie komt me redden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |