![]() |
[TK] twijfelaar metaal
Metalen twijfelaar van de Ikea. Hij is ongeveer 128 bij 204. Matrasmaat 120/200.
Zitten wel wat kleine beschadegingen op het metaal. Matras en lattenbodem mag je erbij hebben. Voor foto's moet je maar even mailen of pmen. doe maar een bod! Af te halen in Hilversum |
Citaat:
|
Ik wil de foto ook wel zien :)
|
Citaat:
|
links van de foto's
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/a/76/7own0f5JQC0=.jpg http://fotos.marktplaats.nl/kopen/c/76/cDbzgkZszd0=.jpg let niet op de troep want we zijn aan het verhuizen |
Ik twijfel.
|
want?
|
Het is een grap.
Maar wat wil je er ongeveer voor hebben? (En wat was de nieuwprijs?) |
want het is een twijfelaar
|
Citaat:
|
wat ik er voor wil hebben weet ik echt niet...doe maar een bod zou ik zeggen.
nieuwprijs zou ik ook echt niet meer weten. |
Citaat:
|
Tis er 1tje van de ikea, en vergelijkbare (mis zelfs dezelfde) staan op hun site. www.ikea.nl Ze hebben er ook de prijzen staan van de lattenbodems en matrassen.
Het type matras is dan ook wel handig om te vermelden, voor de prijsindicatie;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
inderdaad bij de ikea hebben ze geen twijfelaars meer en het matras even als dit bed zijn allebei uit de collectie van ikea. Zal straks wel even kijken hoe het matras heet. Ik geloof een Sultan ofzo, maar weet het niet zeker
|
heb het even bekeken, het matras is een sultan mansken, ook van de ikea dus. Hebben ze als het goed is ook niet meer in de collectie
|
Oeh opzich vind ik het wel wat... Moet ik even meten of de deur dan nog wel open kan anders heb ik wel intresse!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb opzich ook wel interesse, alleen in het frame+lattenboden. maar moet eerst even weten of ik een kamer heb :D
|
Citaat:
|
als de rest niet wil stel ik me evt ook nog beschikbaar want ik zou een groter bed wel handig vinden en een 1,20 past precies :)
|
hij is nog steeds niet verkocht dus ik hoor wel wat je er voor wil geven
|
wat zou jij willen voor alleen t frame en de bodem?
|
sorry voor de late reactie, maar ik heb een bod van 75 euro dus als er nog iemand hoger wil hoor ik het wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |