![]() |
Heroes.
http://www.heroestheseries.com/still...-show-cast.jpg
Ik kan niet wachten tot ze hun superhero outfits hebben!!!! |
Uh, leg uit? :o
|
Erg goede serie.
Ben benieuwd hoe het verder gaat (y) |
Citaat:
|
Hele gave serie, Hiro is echt het coolste karakter, ben benieuwd hoe hij "dat" gaat oplossen in 5 weken, ik denk dat alle supermensen samen gaan vechten tegen die herseneter.
:) |
Is het ook al bekend of hij in nederland wordt uitgezonden?
Het ziet er wel interessant uit.. |
Ik vond de eerste 2 episodes echt supervet!
Echt gewoon spannend vanaf de 1e seconde. Ik ben nu alweer benieuwd hoe t verder gaat. Er is trouwens bevestigd dat er een heel seizoen komt, vanwege enorm goed kijkcijfers in Amerika :):) *yay* |
Ja, 22 afleveringen (L) !
|
Een van de betere series. (Y)
|
Op welke datum/tijd/net wordt dit uitgezonden?
|
Citaat:
Niet in NL dus, alleen nog maar in Amerika. |
Episode Review: Chapter 3, “One Giant Leap”
October 9th, 2006 by Sam Peter is really having a difficult time adjusting to his flying (or is that hovering?) from last night, but Nathan still doesn’t want to hear about it, especially with a reporter nosing in n his brother’s “suicide attempt”. In Texas, Claire has eyes for the football Captain, her interest made easier after a rival blonde cheerleader claims credit for Claire’s rescue via the pilot. In Vegas, Niki still hasn’t finished her desert “expedition”, but she’s found something that relates back to her ex-husband and fugitive gangbanger D.L. In Tokyo, Hiro returns, seeking aid from fellow cubicle dweller Ando, who is finally convinced after a traffic incident showcases another one of Hiro’s powers — the ability to stop time in its tracks. Read the rest of Episode Review: Chapter 3, “One Giant Leap”... |
3de aflevering was super goed.
Hiro de beste :D |
De Heroes eindes zijn geweldig. Echt cliffhangers. Na het einde van vandaag ben ik echt verslaafd aan deze serie. Het schijnt dat volgende week nog beter is. Duuuuuuude. Holy Sh-- indeed.
|
Goede aflevering weer. :cool:
|
Zeer vette episode.
Hiro is zo leuk :D Van Peter krijg ik nog niet echt hoogte, maar dat komt nog wel...(ik krijg trouwens totaal geen Jess gevoel bij hem, echt knap vind ik) Ik vind die moeder en dat jongetje ook wel interessant, ben benieuwd hoe ze dat verder in t verhaal gaan wikkelen, zeker vanwege t jongetje. Het einde met Claire :cool: je zult maar zo wakker worden :p |
Citaat:
De serie is aardig, maar productiegewijs nou ook niet top. Bovendien is de acteur die Suresh speelt waardeloos. Hiro is inderdaad leuk, maar of het genoeg is. De serie leent trouwens wel vrij veel van 'Rising Stars', maar dat is niet per sé slecht. |
Je kan op de site van NBC ook na iedere aflevering een graphic novel lezen, stukje van die van Hiro bekeken, wel geinig :) .
|
Ik ben benieuwd wie die donkere gast was, waarvan de gedachtes niet konden worden gelezen.
|
Citaat:
Spoiler
|
Sylar :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat hij misschien de vader van Micah is.
|
Citaat:
Maar dat is wel logisch in het licht dat Micah ook über is. |
Nieuwe theorie na het zien van de laatste aflevering: Nicky's doppleganger is haar man. "If you threaten our son again, I'll put my heel through your skull."
Hiro from the future rocks (y) |
Citaat:
Juh, die 'our' viel inderdaad op. In Rising Stars zat dat toch iets anders met Stephanie en Critical Maas, potverdikkeme. |
Future Hiro was zeer cool, dat zwaard :cool: . Ik hoop niet dat dit betekent dat Ando langzaam van het podium verdwijnt, Hiro en Ando zijn het leukste deel van de show imo.
En Mohinder begrijp ik ook niet meer, in het begin gaat hij naar de broer van Peter en schreeuwt als een idioot dingen over mindreadings en regenerational abilities, en dan komt Peter en is ie skeptisch en gelooft ie m niet :s . Maar nog steeds heel gave show (y) . |
Muhaha, ik las net een verhaal van iemand die dacht dat Mohinder gaven heeft die invloed hebben op kans en geluk. Zou wel 't allerslechtste en daarom allerbeste excuus zijn voor die irritante kloot.
|
Echt té vet. Het enige wat ik een minpunt vind aan de serie is die kerel die kan vliegen. Niet die gozer die in de politiek zit, maar zijn broer. Hij heeft een scheve lip en zijn kracht wordt ongeloofwaardig (als in lelijke special effects) gebracht. Kan die acteur trouwens ook niets aan doen.
Maar op dat na is het echt tof. Het 'klopt' gewoon. |
Die gast kan ook in principe niet vliegen, hij kan anderen imiteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees niet bang, het is geen grote spoiler. |
Citaat:
|
3 is de laatste aflevering, maandag weer een nieuwe. En hij zegt zelf zoiets in een gesprek met Mohinder.
Seizoen 1 wordt 22 afleveringen, en er zullen ongetwijfeld nog wel een paar volgen als het populair blijft. |
Aflevering 4 is de laatste tot nu toe.
Maandag komt episode 5. Geweldige serie trouwens, vraag me toch af of die papa van clair nou good of bad is. hmm :o |
Niemand die speculeert wat Hiro te vertellen heeft?
Wanneer is de episode van vanaaf trouwens te downloaden? |
zo tussen 4 en 6 zal ie online staan. :)
kan niet wachten :D |
Citaat:
En hoe weet je dat eigenlijk? |
Citaat:
En de meeste series komen tussen 3 en 6 uur snachts online :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik heb deze seriew net ontdekt en heb nu alle afleveringen gezien. Ik vind het erg vet tot nu toe, Hiro vind ik erg tof maar juist ook die broer van die politicus, want imo heeft hij(in tegenstelling tot mij;)) al een beetje een idee wat er komen gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel goed overigens dat we Nathan hebben zien vliegen. Aangezien het vliegen van Peter eerder in de serie te laf voor woorden was ben ik blij dat Nathan wel gewoon als een madderfakker door de lucht cruised. Tutut, alleen die landing dan weer. Wat een belachelijk plotpunt was dat. Daar mag de serie nog wel even aan werken. Leuk trouwens ook dat iedereen zich goed begint te ontpoppen: Matt, Peter, Nathan, L.D. de houdininegert en natuurlijk de Freudnegert. |
Citaat:
Ben benieuwd hoe het verder gaat. |
Citaat:
Niet alle negroïde medemensen zijn trouwens hetzelfde. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |