![]() |
Inhoudsopgave maken met Word
Ik ben een Word leek. Hoe kun je met Word een beetje een fatsoenlijke inhoudsopgave maken? Een probleem is bijv. dat de paginanummers helemaal aan de rechterkant moeten staan, maar met steeds spatie indrukken krijg je dat niet echt mooi voor elkaar. Ik heb al wel door dat je met Bullets and Numbering in ieder geval de linkerkant van de inhoudsopgave wel kunt maken, maar de paginanummers aan de rechterkant krijg ik daarmee niet ingevoerd. Iemand eine Ahnung? :confused:
|
Je kunt een tabel gebruiken zonder randen. Twee kolommen, linker groot, rechter op de plek waar de nummers moeten.
Je kunt het met tabs fixen, dan staan ze ook netjes in een rijtje, veel beter dan spaties. |
tabel is een goed idee ja. (Y) Maar die tabs, ik bedoel, ik kan ze wel invoeren (gewoon klikken op de lineaal), maar hoe doe je er dan vervolgens iets mee?
|
Je vind wat je nu nodig hebt in het menu invoegen, MickeyV:
Voor meer tips kijk naar de Hoe doe ik dat-artikelen van microsoft. |
Citaat:
|
Als je stijlprofielen gebruikt (dus bijv. Kop 1 voor hoofdstuktitels, Kop 2 voor paragrafen, enz.) kun je Word automatisch een mooi opgemaakte inhoudsopgave laten maken. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |