![]() |
Ik weet het echt niet meer
hallo allemaal ik heb sinds een maand een vriend die echt superlief is.
maar hij gaat met iemand om die echt crimineel is ik wil echt voorkomen dat niet zo word. maar wat ik ook zeg of doe het helpt niks en het engige dat ik terug krijg is een grote mond. hij zij een keer toen hij boos was ik haat iedereen behalve ( Crimineel) ik ga geen namen noemen want dan weet iederen waar het over gaat. maar ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen,, ik wil hem niet kwijt pleasss help me, zeg me wat jullie denken echt eerlijk xxx samantha |
Haal ff de spelfouten eruit wil je? (zij>zei, word>wordt)
Verder: hoe oud is je vriend? Wat is het voor crimineel? Wat voor achtergrond heeft je vriend? (kans dat ie mee gaat doen?) Hoe is je vriend tegen jou alleen? En met anderen (lees: die vriend) erbij? |
Ik zou een leuker vriendje zoeken
|
Een superlief vriendje die een grote bakkes heeft en je haat, juist ja. :)
Verder hoef je niets te doen, aangezien je zelf zegt dat je wil voorkomen dat hij geen crimineel wordt. |
Samen de criminaliteit ingaan.
|
Loverboy alert? Iig foute boel!
|
Jep, superlief! (n)
|
Superlief?
Ja, tuurlijk... :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze wil hem niet kwijt..duh. |
Citaat:
En ik denk, en dat geef ik eerlijk toe, dat dit geen leuk vriendje is en dat je beter af bent zonder hem (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je niet gewoon met hem praten, en hem zeggen wat je dwars zit??
Misschien bedoelde hij het toen wel helemaal niet zo kwaad..?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat moet je met zo'n kansloze? Als hij niet gered wil worden, zul jij hem ook niet kunnen redden.
Hij kiest hier zelf voor, en dan is het zaak om daar zo ver mogelijk bij uit de buurt te blijven. |
Ik zou hem vriendelijk doch dringend verzoeken een vriendinnetje te nemen dat zijn criminele interesses wel deelt.
|
Je kunt eerst dreigen met dat je hem gaat verlaten als hij niet stopt met omgaan met die crimineel.. maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken en als je je eigenwaarde wilt behouden kun je hem beter gewoon dumpen. (y)
|
En dan zegt ie een keer dat hij niet zoveel geld meer heeft, en of je ff met zn vriend wil slapen "zo gebeurd" en dan kan je weer lekker geld uitgeven enzo.
zo werkt dat bij naieve meisjes van 15 |
Offtopic: Kan een mod hier niet ff ingrijpen met die offtopic en totaal nutteloze reacties ? Want ik werd erop gebanned maar in dit topic gebeurd geen flikker.
TS: Als je je vriend nou eens duidelijk maakt dat hij OF voor zijn vriend moet kieze of voor jou ? Want ik neem aan dat je niet van zo'n grote mond gediend bent ? |
Ik zou hier in 2,45 seconden klaar mee zijn geweest: 'Zoek maar iemand anders voor je spelletjes.'
Je hebt nog maar één maandje iets met hem. Dat is nog niet zo super lang, maar als jullie nou al ruzie hebben om zo'n vent beloofd dat niet veel soeps voor de verdere maanden. |
Citaat:
En je moet hem echt dumpen. Zo'n jongen gaat alleen maar problemen opleveren. Je bent pas 15. Over het algemeen zijn 15-jarigen niet sterk genoeg om daarmee goed om te kunnen gaan. |
Citaat:
|
Dump m, dit gaat ws van kwaad naar erger en binnen no-time heb je zelf problemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je die knul nou al gedumpt?
|
wist je het eerst wel dan?
|
Citaat:
xxx |
ennuh p.s ik denk niet dat hij een loverboy is want hij is 13 en ik ben 15,, hij een loverboy die bij zijn ouders woont ,, maarjah ik ga hem niet dumpen omdat ik veel te veel van hem hou en hij scheld nu niet meer dat doet ie alleen om sttoer te doen want hij deed het alleen als zijn vrienden erbij waren en dat gewioon gestoei denk ik,, mja bedankt nog voor alle reactie's misschien kan ik er wel mee
xxxx mij |
Als ik jou was, zou ik dat jeugdige crimineeltje maar lekker met rust laten, je scheldt je vriendin niet uit om stoer te doen, dan ben je gewoon een zakkenwasser.
|
13 en al crimineel *zucht*
|
Citaat:
|
Steek hem in de brand.
Was mijn vorige reactie hier nou gewoon verwijderd? |
Ja maar hij is soooow liev. :rolleyes:
|
Aggot. De shift-toets en de punt-toets doen het niet op dat arme kind d'r computer.
|
Slotje maar, veel meer normale reacties verwacht ik toch niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |