![]() |
Verleiden
IK heb eigenlijk 1 simpele vraag; hoe verleiden jullie je partner? Hoe zorg jij ervoor dat hij/zij zin krijgt.
|
Wat je kan doen is diegene strelen, opwindende dingen zeggen, zoenen, en dergelijke dingen.
Wat ikzelf doe? Geen idee, eigenlijk, let er nooit zo op. :) |
Als ik er moeite voor moet doen, is het toch dat ik begin met knuffelen.
|
Ff uitdagend kijken naar hem zou al voldoende moeten zijn :)
|
Gewoon, een beetje plagen. en dan heel onschuldig kijken
|
Dubbelzinnige opmerkingen maken...
okee ik ben soms net een puber :o |
Met zoenen :o Uitwijken naar zn nek/oorlel. En hem dan overal strelen.
Werkt bij mij ook zeer goed (y) |
Ik hoef hem nooit echt te verleiden (y)
Een blik is al genoeg.. |
Ik wacht altijd gewoon
tot nu toe is het nog geen suc6 |
Volgens mij verleiden we elkaar, en dat begint idd al met zoenen. Of misschien daarvoor al, met je blik, of met de opmerkingen die we maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoef eigenlijk nooit bewust mijn vriend te verleiden, zoiets gaat bij ons wel vanzelf.. Het is een logisch gevolg op een potje hevig zoenen..
Maar áls we elkaar verleiden, is strelen en een beetje sexy kijken of sexy kleren aantrekken voldoende. |
Met een stijve lul op haar aflopen blijft goed werken
|
Citaat:
Ik ga op hem zitten op de bank, intiem kussen dus niet "smak smak" en laten merken dat ik opgewonden ben helpt soms ook wel. Tja, verder weet ik eigenlijk niet waar hij opgewonden van raakt :s |
Citaat:
|
Daar hoef ik niks voor te doen.
|
Citaat:
De ander moet vooral bereid zijn om zich in de stemming te laten brengen, gaat dan moeilijk, creëer dan tijd, een ontspannen sfeertje en een duidelijk seksuele stemming. Niet te snel onder de kleding duiken (dat kan intimiderend overkomen) maar bouw lichamelijk contact rustig op. |
Ik heb geen partner ::D:D;dd;D:d;d;dD:d;d:
mijn zoons zijn klonen van mij jajajaja D:d;D:d;d:dd(y)(Y) |
Citaat:
|
Opmerkingen, zoenen, de leiding nemen, knuffelen, muziekje, kaarsje, blikken blablabla. :)
|
gewoon vieze praat
|
Citaat:
oops, ik ben vergeten te vertellen GRAPJE!! uhm, nee, strelen en zoenen is vaak het begin bij mij. |
Oi, neuke?
|
Ik heb zin in je... dat zeggen we meestal... Of ik zet een natuurfilmpje op! (niet te verwarren met natuur documantaires) :p
|
vanalles
|
Ik begin meestal met met kietelen, werkt bij mij altijd top...
|
Citaat:
OT: Niet want ik heb geen vriendin. |
Lekker eten maken.. liefde van de man... (y)
|
Citaat:
Of; naakt koken, nog beter! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rose met kant?! Net een prinses.. Ik ben de kijk-mama-ik-ben-een-prinses-fase wel voorbij hoor. Aan de andere kant, keukenprinses? Het lijkt me in ieder geval erg onpraktisch. :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...01004002859469 Misschien een aanrader! Zou dat werken denk je? Rose kant en hoge hakken? En het uittrekken is een :nono: want dan brandt het eten aan! :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een salade is niet voedzaam genoeg.. daar kan je niet de hele nacht mee door! En een echte vrouw weet zulke dingen :p |
Citaat:
Citaat:
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/pic/afb017.jpg Voedzaam en super lekker! |
Citaat:
Maar kan jij daarop de hele nacht door? ik niet hoor :D |
Citaat:
Misschien dat je daar iemand mee kunt verleiden, zachtgekookte eitjes! |
Citaat:
Geef mij maar aardappels, peulen (en/of een salade) en vis of vlees en chocola toe (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
*nod* Dat is zo kan ik je uit ervaring vertellen. :D En mja, eiwitten krijgen wij tijdens de seks wel binnen he ;) |
Citaat:
Citaat:
Niks verspillen, en zeker niet weer door je neus naar buiten! |
Citaat:
Nou laat ik het zo zeggen; beter niet teveel chocola eten als je geen sekspartner hebt :D Citaat:
En inderdaad, slikken voor de dagelijke eiwitten.. beter dan al die supplementen van Kruidvat! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en er vervolgens niet op reageren Citaat:
Citaat:
Als je ze zelf nodig hebt moet je ze maar niet aan ons "doorgeven" he :p Of je speelt een over-geef spelletje: Pijpbeurt -> spuiten, niet slikken -> zoenen.. krijg je ze toch nog binnen, jij ook weer blij :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Denk je? :D Het leek me altijd vrij smerig maar... misschien heb ik gewoon de verkeerde jongens getroffen :p |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |