![]() |
vertel me je craving
WAT WIL JE HEEL GRAAG en waarvoor ga je iemand een klap op zn slaap verkopen?
|
ik wou graag een nieuw wat wil je heel erg graag-topic openen maar mijn timing is kwijt.
|
mijn bijnaam in the hood is niet voor niets vlugge japie.
|
Seks :) (y)
|
Citaat:
Ik wil van mn misselijkheid af en ik wil wat centjes. VERDER BEN IK CONTENT. |
wil je vlug geld verdienen stef :) ?
|
ik heb zin in een kopje koffie wat strychnine me al honderd jaar geleden heeft beloofd.
|
je wilt niet weten wat hij mij allemaal wel niet heeft beloofd car.
|
de skillz van Jojo Mayer
|
Oh doe mij ook maar centjes en geen hoofdpijn meer en even instant tentamen kennis.
|
Iemand die het konijnenhok even schoon komt maken. Oh ja en iemand die dan eerst door de regen even zaagsel gaat kopen.
|
ik zou nou dolgraag even een tukkie willen doen
|
een winterjas
h&msjaal met grijs en zwarte strepen h&mvest met sneakers |
Ik wil de lijnen onder mijn ogen weg laten botoxen.
|
ik vind een heroine look wel ok soms (y)
|
World peace.
|
Craving is een gay woord.
Ik zou graag die nieuwe sokken van de H&M willen :):):):):)):):):):):) |
Meer geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
can't be done Ik wil een vliegticket naar een ver land voor de zomer en een hoop doekoe's. En discipline voor m'n schoolwerk. |
ik vind de topictitel een beetje vies.
|
Carm is ook gewoon een beetje vies!!!
|
Ik wil werk waarbei ik niet hoef te schoonmaken en veel geld kan verdienen
|
je kontje verkopen
huhu... |
ik zou heel veel doen voor heel veel geld, heel snel. Daarvoor zou ik wel iemand op zn slapen slaan ja, das makkelijk verdiend.
en ik zou een lief vriendje willen. maar die zijn er niet. |
Citaat:
|
Wat is er mis met het woord craving :nono:
ik wil graag iemand om me mee te bezatten vanavond |
Je in je eentje bij een bureaulamp bezatten is anders ook erg artistiek en melodramatisch hoor :)!
|
I crave overigens wel voor mijn zoekgeraakte plaat terugvinden.
|
ik crave studiepunten. meer. sneller. harder. beter. hoger. vetter. heter. gewoon alle stp dus
|
ik wil iemand die m'n stageverslag gaat maken. niet omdat het veel is ofzo, maar omdat ik gewoon lui ben. verder wil ik NU vakantie en dan ook nog op vakantie.
|
Ik wil geld en weer eens naar een leuk concert gaan.
|
ik wil nog een zondag erbij en ik wil een tafel met toastjes en lekkere salades ( want ik heb net een enquete ingevuld over twee nieuwe salades omg) en ik wil studiefinanciering want ik ben weer arm en ik wil een sigaret.
|
ik crave de hele tijd naar ongezond voedsel en ik wil mezelf vol kunnen proppen zonder vadsig te worden grr :mad:
|
geld
|
Citaat:
|
mijn lovah :mad: :(
|
dat m'n opdracht zo ineens hoppa klaar is, zonder enige moeite of inspanning. maar helaas :) en dat mijn vrienden tijd voor me hebben ipv al die fucking verplichtingen die iedereen heeft. maar het is natuurlijk ook hartstikke gezellig om tijdens mn enige dagje thuis bij mn ouders te zitten, thee te drinken en huiswerk te maken :):) :(
|
Ik crave een studie engels volgend jaar want dan kan ik me de hele dag bezig houden met iets waar ik me toch wel mee bezig hou en dan de hele dag lekker engels praten met een zwaar bekakt accent.
Maar dan moet ik dus wel eerst worden toegelaten een een aantal examens halen. Verder crave ik het studentenleven met veel alcohol en sletterijen. So, wish me luck. :) |
ik wil een mailtje, een smsje of een telefoontje van een heel leuk meisje! en ik wil dat ik al mijn werkplannen af heb voor school, waar ik nog steeds aan moet beginnen (al 4 weken) :o
wie zal ik daar eens voor gaan slaan :evil: |
Citaat:
|
Ik wil graag een treinkaartje naar utrecht, meer geld en momenteel écht wat friet met een kroket.
|
tijd voornamelijk maar nu crave ik truffels en ik ga het nu verwezenlijken.
|
een massage want mn rug is zodanig verneukt op het moment dat de geringste beweging al fucking pijn doet. :mad:
|
een grote goedkope kamer met een dakterras in de binnenstad :)
|
slaap
|
Weekenden maken wel een boel craving bij me los.
|
dat er niet geheid wordt hier :( vanaf half 9 :(
|
ik wil geld en niet meer verkouden zijn. en ook meer discipline voor school maar vandaag mocht ik van mezelf vrij nemen want mn buik doet pijn ook nog.
|
ik wil kunnen trainen en terug naar parijs
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |