![]() |
Lotte
Wat vinden jullie van Lotte? Wat vinden jullie van de personages? De verhaallijn? Ben jij een vaste kijker elke dag om 18.30 op Talpa? Wat vond je van de aflevering van vandaag? Brand maar los!!
|
ik ben verslaafd, ik schaam me die, omdat het op talpa is en ik zelf talpa stom vind
ik vind het leuk zolang je het geheel niet bekijkt als een serieus programma, maar meer als in een joop-ter-heul-cissy-van-marxveldt-verhaal. daarnaast vind ik sommige personnage (niet altijd goed gespeeld) toch wel erg grappig <3 en ik volg het nu zo lang dat ik die stomme vico nu wel eens met die stomme lotte wil zien |
Ik erger me altijd zo aan dat haar van Lotte :|
|
Ik vind het echt leuk. En nee, het wordt niet altijd goed geacteerd, maar het is gewoon heerlijk om even naar te kijken dat half uurtje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het leuk :o Al dat gekeutel en er gebeurt maar heel weinig. maar toch is het leuk. Gewoon een lief en simpel verhaaltje :bloos:
maar om nou te zeggen Gewéldig? |
Citaat:
De actrice is zelf veel knapper :) (en ja, ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik de serie leuk vind) |
Ik heb het nog nooit gezien eigenlijk, komt op dezelfde tijd als ONM en dat kijk ik altijd.
|
Ik heb het na de stop niet meer gezien, aangezien ik nu studeer.
Maar daarvoor vond ik het best goed, ondanks dat ik het wel heel traag vond gaan. |
Citaat:
|
Ik kijk het zo nu en dan, alleen maar om te kijken of ze al is veranderd. Maar we zijn al over de helft en ze is nog steeds hetzelfde. Kom op zeg, ze werkt bij een modebedrijf en ze laten haar daar zó rondlopen? :o
|
het is
9 9 9 gaar trouwens :cool: |
Ik kijk het regelmatig. Het is rond etenstijd, dus lekker verstand op nul en gaan :P
|
gaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ghehe ja m'n moeder en ik ook zo: huh gebeurde dat nou echt.
|
Niet geweldig, niet gaar, maar gewoon leuk, mag dat ook?
|
ik vind het leuk:) kijk af en toe
hugo is gaaf :p |
Ik heb de serie nog nooit bekeken. Maar dat meiske dat Lotte speelt is wel heet.
|
Ik vind Lotte echt super leuk! :)
Das dan ook het enige programma wat ik op talpa leuk vind!, Ik vind Vico helemaal leuk!, Haha, helemaal dat hij verliefd is op Lotte.. Ik zit dan helemaal vol spanning te kijken. Helemaal omdat Lotte het lelijke meisje is en dan is der zo'n knappe man op je verliefd.. (mag mij ook wel overkomen ;) ) |
Citaat:
|
Ja leuk voor af en toe (Y) maar niet een serie die ik volg.
|
Citaat:
Zij zoende Vico? Ik dacht dat ze zo 'verlegen' was :o Ik snap trouwens niet wat Vico in haar ziet, ik vind haar nogal annoying |
Ik vind het grappig. Alleen nu het om half 7 is kan ik niet meer kijken. Ben meestal 7 uur thuis en die herhaling komt mij iets te laat (wekker gaat om 6.30)
Maar het is een leuke serie. De enigste leuke serie op Talpa. |
Ik vind het ook echt verbazingwekkend leuk. Als ik tijd heb kijk ik heel erg graag. Wat wel heel jammer is, is dat al duidelijk is hoe het uiteindelijk gaat aflopen ( zoals bij zoveel sprookjes natuurlijk ) Op een gegeven moment gaat het waarschijnljik irriteren dat het nogsteeds niet is tussen haar en Vico en dan zullen veel kijkers het een keer zat worden.
|
Citaat:
Brijant die zelfspot van Beau! |
Onze lerares van Frans lijkt op Lotte.. :|
|
Gaar. Ik heb de hele serie al in de Duitse versie gezien, dan vind ik deze echt tegenvallen.
|
eindelijk gezoend!:D
|
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
|
Citaat:
|
Vandaag is 115. Dus nog 85 afleveringen.
|
gister was lief :o
|
Nog nooit gezien, maar ik kijk ook nooit talpa eigenlijk...
|
Ik kijk altijd de herhaling 's nachts, maar die is er dus op vrijdag niet :s Wat is er gisteren gebeurd :o
|
Citaat:
ze kwamen op kantoor, toen wilde ze bijna zoenen, kwam marcella binnen. Die doet vervolgens echt poeslief tegen Lotte. Nodigt lotte ook nog eens uit voor een lunch en zegt hoe blij zij en vico met haar zijn... Later zitten vico en lotte samen in zn kantoor. Ze hebben het erover dat het niets kan worden, dat ze het maar moeten vergeten. Vervolgens gaat lotte de lift in en..... natuurlijk volgt vico haar en zoenen ze weer. Maar ik vertrouw vico nog steeds niet hoor. Zn insteek was natuurlijk om lotte te verleiden om haar zo dat contract te laten ondertekenen. Maar ik denk dat hij dan straks toch echt wat voor haar gaat voelen, dan komt alles uit en is lotte boos, en dan komt alles weer goed... Owja, patricia heeft mark het huis uitgegooid omdat hij vreemd was gegaan met mara. |
Citaat:
En als hij haar alleen maar zou zoenen, voor haar handtekening, zou hij wel dom zijn om zijn relatie op het spel te zetten :P |
mijn vader is verslaafd :rolleyes: hij rent serieus van tafel om half 7; "opschieten, afruimen doen we zo wel, lotte begint!!" haha
nouja en dan kijkt de hele fam maar een beetje mee, goed excuus he ;) vind het super nep, en traag enzo .. maar stiekem wel héél lieeef! |
Het word een beetje te nep.. Sowieso doen lotte en vico totaal niet verliefd springt nog geen vonkje van af.. en dat ze dat hele toneelspel kan spelen terwijl ze marcella prima kent en elke dag onder ogen moet komen... het lelijke maar lieve eendje word een valse gans. En je ziet totaal geen berouw.van haar kant......
|
Ja matige serie uiteraard.
Zo'n enorm knap meisje een bril opzetten en een beugel geven om haar maar lelijk over te laten komen. En dat iedereen dr maar 'leuk' vind terwijl het een enorme suffe drol is. Maar idd.. stiekem best leuk om te kijken. |
Citaat:
En ik vind juist dat Vico geen berouw toont! Het is zijn aanstaande vrouw en hij heeft het er helemaal niet moeilijk mee ofzo:confused: het heeft denk ik toch ook wel gevolgen voor zn baan bv, dus tis eigenlijk een lastige situatie maar dat merk je niet aan 'm en daarom vind ik het maar nep overkomen. |
Hun relatie is inderdaad nogal nep. Ik snap niet dat Lotte het 'doet' met hem, het is nogal tegen haar principes volgens mij...
|
Lotte is het enige wat ik kijk op Talpa en is bijna net zo leuk als Evelien. Ik probeer het elke dag te kijken en als ik het een keer gemist heb, kijk ik het terug op internet. Ik volg het dus helemaal, want ik vind het echt leuk.
|
Citaat:
|
ohmijngod ik volg het ook en eigenlijk is t zó vreselijk stom en slecht geacteerd maar helemaal nu vico en lotte in parijs zijn en met elkaar zoenen en zo vind ik t helemaal leuk :D
|
Nu gaat er misschien wel eindelijk iets gebeuren.. zeg maar dag met je handje tegen marcella :D
|
Ik ben echt super nieuwsgierig hoe iedereen op emoda gaat reageren.
Maar stiekem hoop (en denk ik) dat Lotte uiteindelijk inziet dat Vico een eikel is en er vandoor gaat met een echte leukerd. |
Vico is nooit echt blij volgens mij. Het lijkt wel alof hij het 'wel leuk' vindt. Beetje jammer. Lotte en Niek moeten gewoon een relatie krijgen ;)
En wat is Marcella ineens lief tegen Mark, terwijl ze eerst Patricia geheel wilde overtuigen, dat Mark een stomme sukkel is! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |