![]() |
Tandpasta topic
Oké mijn vraag is : Welke tandpasta gebruiken jullie ? . En wat is er zo lekker/vies aan die tanpasta. En welke haat je ?
|
heter = beter
|
prodent
ik haat die eigenlijk weinig smaak hebben, van die kruidenpasta's, kom even niet op de naam. Als t maar fris is ben ik blij. |
Aldimeut
|
Ik gebruik parodontax. Het is niet lekker, het smaakt zelfs zout, maar ik laat me graag voor de gek houden door de slogan: "Parodontax heeft een krachtige werking en dat proef je meteen!" :bloos:
|
het huismerk van de kruidvat of aquafresh WHITEPOWER ofzo :p
|
Sensodyne
|
Elmex
|
Macleans (als je het zo schrijft)
|
Elmex
zit krijt in en dan 'schuurt' het goed de plak eraf ofzo... |
prodent
en dan alles behalve s0ftmint, want die gebruikt mijn moeder en dat spee|t vermoede|ijk een ro| in het feit dat ik die smaak a|tijd gehaat heb… :bloos: |
Colgate blue minty. Hoe zachter hoe beter.
|
Die van de hema, lekker fris en goedkoop
|
prodent blauwe tube. lekker fris.
paradontax vind ik echt vies, veel te zanderig en ik heb niet echt een fris gevoel als ik daarmee heb gepoetst. maar die is wel beter voor t milieu. |
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Er staan hier duizend verschillende merken, ik wissel het af.
|
Sensodyne ultra-sesitive ofzo. Zoiets. :)
Heb wel eens betere gehad, deze smaakt merkwaardig. En hij werkt nog niet echt, geloof ik. :( |
Ik poets mijn tanden nooit.
|
colgate bitches :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
prodent met calcium balletjes
|
Colgate op dit moment. Maar het kan net zo goed zijn dat we volgende maand weer Prodent gebruiken. Wisselt nogal bij ons. Ik vind geen enkele tandpasta vies, vind ze eigenlijk allemaal hetzelfde. :o
|
nou, als je altijd n sterke gebruikt en die s op en je moet n softe gaan lenen van iem.. blegh :|
|
De rode paradondax.
Ik vindt de zoute smaak lekker :) Daarom gebruikt ik de rode het liefst. De groene vind ik niet echt een boeiende smaak hebben :) |
Pearldrops.. super witte tanden - pasta
|
Ik wissel af met Sensodyne (en dan het liefst de gewone, groene) en Prodent Mentholpower. Ik heb gevoelige tanden en moet daarom eigenlijk met sensodyne poetsen maar die vind ik nogal prijzig en als ik er een keer per dag oid mee poets dan werkt het ook wel. De andere keren poets ik met prodent omdat ik die een lekkere smaak vind hebben :)
|
Oh nee, wacht, het is Zendium Sensitive plus. Ik kwam in de buurt ^^
|
Elmex. Die gebruik ik al m'n hele leven en ik heb nog nooit gaatjes gehad, dus kennelijk werkt-ie.
Soms gebruik ik aquafresh whitening. |
Citaat:
|
Meestal zendium of paradontax. Maar het maakt me weinig uit met welke ik poets. Vindt ze allemaal wel goed en 'lekker' voor zover tandpasta lekker is.
|
Citaat:
|
ligt eraan waar ik poets
soms paradontax soms elmex soms een vage merkloze :cool: en soms iets anders |
Citaat:
|
Ook Elmex...
Is wel goed spul vin ik zelf :) In iedergeval niet zo walgelijk als parodontax (n) |
Elmex, de groene, want die is lekker.
|
Zendium. Zitten geoctrooieerde enzymen en dergelijke shizzle in waardoor je tandvlees en bacteriehuishouding gezond blijft. Ga je dus altijd heel lekker van uit je muil walmen.
|
Gewoon het huismerk van de supermarkt, ik ga dus echt niet 4 euro per tube tandpasta betalen. :\
|
huismerk ja :)
|
Pearl Drops!
|
Vanalles door elkaar eigenlijk.
Ons mam heeft altijd minstens vier tubes staan, en ik gebruik ze allemaal. |
Aquafresh. Eh.. waarom? Gewoonte.. Gebruik 'm al jaren..
|
Colgate (van die blauwe smurrie)
|
parodontax, het werkt wel goed tegen ontstoken tandvlees. Verder zou ik nu geen andere meer willen omdat ik gewend ben aan deze smaak.
|
Aquafresh. Is wel lekker van smaak.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |