![]() |
Wat ligt er onder jouw bed?
TS begint:
mijn rolkoffertje, een spiegel met rose nepbont die ik nog moet ophangen, een paar oude sloffen en mijn dagboek. en jullie?:D |
ik heb net opgeruimd en er kwam een tshirt, een zakdoek, een pak speculaas en een jaargang eppo's (1981) onder vandaan (y)
|
Stof.
|
een stel ontvoerde kleine meisjes
|
Niets.
|
een grote la met wat oude zooi, sportkleren, uitrusting en een legeruniform
|
ik denk dat er een monster onder het bed zit ... :(
|
Vroeger zaten er poten onder, totdat een wilde nacht een einde maakte aan de poten (stalen poten met een hoek van 45° erin is niet zo handig) en nu ligt er niets meer onder.
|
Niets, m'n moeder was een paar dagen geleden nogal geïrriteerd dat er zoveel onder m'n bed lag dat ze alles heeft weggehaald. :D (n)
|
2 witte opbergdozen van de hema met dingen van vroeger en administratie, verdwaalde schoenen en stof.
|
Ik heb 3 laden onder mn bed met een hele hoop zooi erin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helemaal niets.
|
Hier: een la met ondergoed, pyjama's en dozen met verjaardagscadeaus waarvan ik niet echt gecharmeerd was
Daar: niets |
Citaat:
|
Vele jaargangen Donald Ducks.
|
Een handdoek, een halve orkaknuffel (de andere helft ligt erbuiten), mijn kist met paardrijspullen, de neus van een ringstaartmaki.
|
van die rolboxen vol met schoenen.
en aangezien ik vorige week opruimwoede had, verder niks. |
gordijnen, truien en een tas.
|
Een gecremeerd persoon
|
Hooguit een beetje stof.
|
Lordi zit onder mijn bed.
Nee, ik heb een hoogslaper, dat zou me wel zijn opgevallen, denk ik. Een Fatboy, een aantal kratten en dozen met oude zooi, een poef, een hoop stof. |
ow nu liggen er ook een sok, een telefoon en mn agenda en een handdoek en een sporttas onder bij mij :P
|
Op het moment een kleine knuffel en drie libelles.
|
Citaat:
|
2 eenpersoons matrassen
|
Citaat:
|
pr0nn :D :D :D
|
Een grote doos met troep van de basisschool.
|
Stof.
|
Een subwoofer, een geluidsbox en snoeren.
kthxbye |
niks, dat past niet.
|
mijn oude skateboard ( ja anders werd hij weggegooid,, dus,( herrineringen weg enzo) uhm kalender, lege spa fles, en stof... ohja en schoenen.
|
een lijk. Nog niet de kans gehad om 'm te begraven... :D
|
Een tafelblad, vier tafelpoten, een weegschaal en vast nog het één en ander.
|
Mijn bed is een halve hoogslaper en onder mijn bed bevinden zich allerlei lades en kastjes. Die fungeren als kledingkast, dus er liggen allerlei kleren onder m'n bed.
|
Heleboel tijdschriften :bloos:
*moet nodig gaan opruimen daar* |
Hier (bij mijn moeder) niets onder het bed zelf, wel dingen in de kastjes onder het bed (schoenen, cd's, boeken/tijdschriften en knuffelbeesten)
Thuis op studentenkamer: een klapstoeltje, twee paar schoenen, twee paar teenslippers, een klapkrat, een rol-lattenbodem, een knuffelbeestje. |
thuis; dozen met troep, dozen met troep en dozen met troep.
op kamers; schoenen, kartonnen verpakkingen, cadeaupapier. |
Twee boekenkasten vol boeken met daarop kaarsjes en fruit, een keyboard op standaard, een pianokruk, een poef, een nachttafeltje met daarop wat kleren, een gereedschapskist, een naaikist.
Hoogslaper :p |
Bij mij een matras. Bij m'n broertje gestolen hustlers en penthouses van m'n ouders.
|
Een kistje met mooie stenen en fosielen enzo.. spul met emotioneele waarde..
|
laminaat dat over is van mijn kamer en de doos van mn keyboard
|
Kisten met meuk, lege flessen en een schaakbord.
|
Een koffer, een weegschaal en een vloerkleed.
|
Niks
|
een matje en twee slaapzakken
|
schoenen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |