![]() |
Mexicaanse reep
Ik ging mn kamer opruimen doe ik eens in de half jaar, en vond een mexicaanse reep. die vet oud is. Maar is zo'n reep nu sterker of maakt dat helemaal niks uit, en hoeveel moest je er nouw van nemen om er lekker van te worden 4 a 6 blokjes?? En wie weet er nog lekkere chillmuziek daarbij?
|
ikweetniet
|
Volgens mij is hij niet sterker, eerder muffig.
|
Citaat:
dam volgens mij moet ik echt mn naam veranderen :( Maar dees heb ik al sinds 2001 :( |
Het zijn 5 blokjes moet ik er maar 2 nemen dan?
|
k heb er nu anderhalf op en ik kijk wel wat er gebeurt. gadverdamme wat waren ze ranzig.
|
Mexicaanse reep?! Nooit van gehoord... Wat bedoel je d'r mee?
|
paddo's in chocoladereep, wsl mexicaanse gezien de benaming :d
die zijn oldskool, ik weet niet hoelang psilocybine 'effectief' blijft maar dat het nu écht smerig smaakt kan ik me voorstellen het is jammer dat die 'spacebars' niet meer verkocht mogen worden want heftig waren ze wel (vallen in categorie bewerkt/gedroogd) |
en hij was uit 2001? volgens mij was ie niet goed meer dan... maar wel nog wat gevoeld?
|
Citaat:
|
Mwoagh, als ie nog in zn wikkel zat zal t wel meevallen.
1,5 blokje is wrs net op het randje van een concreet aanwijsbaar effect, in ieder geval iets hallucinogeens dan. Tell us what happened |
Citaat:
|
Ik heb het twee keer gebruikt (een halve reep) en vond het wel vet. Maar m'n heftigste trip had ik toch later, toen ik thee had gezet van 2/3 portie van één van de sterkere soorten paddo's (ben ff vergeten welke het waren).
|
Citaat:
|
|
Citaat:
what happened ???? helemaal niks (zal wel door de ouderdom komen) wel vreemd want de 1ste x was vet relaxed. Weet alleen niet meer hoeveel ik er toen had gegeten. |
Ik zou een weekje ofzo wachten en dan wat er ove ris (3,5 blokje?) opeten, al dan niet verdeeld over n paar uur.
Als je dan nog niks merkt heb je wrs niet de reep die ik in gedachten heb. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
en?
leef je nog :p |
waar kan je dat nog krijge zown paddoreep
|
telefownwinkel joh
|
Citaat: