Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Airbrush tanning (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1484004)

Kwekky 07-10-2006 20:34

Airbrush tanning

Mijn vragen zijn eigenlijk:
- heeft iemand hier ervaringen mee?
- is er eigenlijk een kans dat je oranje uitvalt ipv bruin?
- is het verschil echt schokkend groot als je op zich bleek bent? (maw gaat opeens iedereen zien dat er iets fout is?)
- mag je nog onder de zonnebank als dat goedje op je is gespoten (ook al ben je dan al bruin, mag je dan nog verder zonnebanken?)
- weet iemand in welke prijsklasse dat valt?
- wordt dat door een persoon gedaan (dat spuiten) of is dat een machine?

Alvast bedankt!

Estar 08-10-2006 12:27

Citaat:

Kwekky schreef op 07-10-2006 @ 21:34 :
Mijn vragen zijn eigenlijk:
- heeft iemand hier ervaringen mee?
- is er eigenlijk een kans dat je oranje uitvalt ipv bruin?
- is het verschil echt schokkend groot als je op zich bleek bent? (maw gaat opeens iedereen zien dat er iets fout is?)
- mag je nog onder de zonnebank als dat goedje op je is gespoten (ook al ben je dan al bruin, mag je dan nog verder zonnebanken?)
- weet iemand in welke prijsklasse dat valt?
- wordt dat door een persoon gedaan (dat spuiten) of is dat een machine?

Alvast bedankt!

-Ja
-Dat kan, dat ligt aan de tanning die ze gebruiken.
-Ja, maar het is wel mooi als ze het goed doen.
-Tuurlijk.
-Geen idee, ik heb het op de beurs laten doen.
-Bij mij door een persoon, maar je hebt ook cabines waar je in kunt staan.

*blue angel* 10-10-2006 19:21

nog mensen met ervaring? ik wil 't misschien ook eens laten doen, vandaar ;) ben er ook benieuwd naar :)

Vip3r 10-10-2006 20:42

Wat een belachelijk neppe zooi zeg. Ik snap niet hoe iemand het in zijn/haar hoofd haalt om dit te willen.

Kwekky 10-10-2006 21:35

ik kan nu eenmaal niet goed tegen de zon..

juno 10-10-2006 22:22

Lelieblank is mooi

EggeD 10-10-2006 22:49

staat ook goed op je cv

*blue angel* 11-10-2006 09:01

Citaat:

juno schreef op 10-10-2006 @ 23:22 :
Lelieblank is mooi
melkfleswit niet :p

geloof me vrij, ik zeg ook al jaren dat "wit in de mode is" of "vroeger bruin de kleur van de werkende klasse was" maar na twintig jaar witheid wil ik ooit ook echt wel eens een béétje bruiner zijn dan roos.

Freyja 11-10-2006 12:55

Citaat:

Vip3r schreef op 10-10-2006 @ 21:42 :
Wat een belachelijk neppe zooi zeg. Ik snap niet hoe iemand het in zijn/haar hoofd haalt om dit te willen.
Omdat jezelf zijn niet goed genoeg is (Y)

Ik word ook nauwelijks bruin, nou en? Dat komt omdat het bij mij past, bij mijn haarkleur, mijn huidtype, mijn ogen. Als je bruiner wordt dan normaal (en sowieso, als je bruin wilt zijn in de winter :rolleyes: ), valt het alleen maar op dat het nep is.

Chimera 11-10-2006 13:32

Citaat:

*blue angel* schreef op 11-10-2006 @ 10:01 :
melkfleswit niet :p

geloof me vrij, ik zeg ook al jaren dat "wit in de mode is" of "vroeger bruin de kleur van de werkende klasse was" maar na twintig jaar witheid wil ik ooit ook echt wel eens een béétje bruiner zijn dan roos.

Jij hebt licht blond haar, reken maar dat het bij jou te zien is dat het 'nep' is, en als iets lelijk staat...

Niks mis met blanke meisjes. Over een jaar of 10 ben je blij dat je niet veel in de zon komt.

*blue angel* 11-10-2006 15:12

Citaat:

Chimera schreef op 11-10-2006 @ 14:32 :
Jij hebt licht blond haar, reken maar dat het bij jou te zien is dat het 'nep' is, en als iets lelijk staat...

Niks mis met blanke meisjes. Over een jaar of 10 ben je blij dat je niet veel in de zon komt.

het hoeft niet kakkebruin te zijn hé, gewoon een beetje donkerder dan wit :) :p da's niet nep :) er zijn genoeg meisjes met mijn kleur haar die heel mooi (licht) gebruind zijn, maar zelfs in de zomer krijg ik geen kleur.

en trouwens, ik ga ook geen uren in de zon of onder de zonnebank liggen omdat ik wéét dat het superongezond is (en dan zeker voor iemand van mijn type), en daarom dat airbrush tanning of bruiner zonder zon dan ook een goed alternatief kan zijn ...

begrijp je wat ik wil zeggen?

http://airbrushbodyart.com.au/golden...beforafter.jpg
afschuwelijk wit - gezond bruin zonder er heel nep uit te zien ;)

Chimera 11-10-2006 15:15

Nouja, als je het zelf graag wil, en het geld ervoor over hebt, ga je gang :) Reken er wel op dat die kleur er behoorlijk snel weer afgaat.

*blue angel* 11-10-2006 15:41

Citaat:

Chimera schreef op 11-10-2006 @ 16:15 :
Nouja, als je het zelf graag wil, en het geld ervoor over hebt, ga je gang :) Reken er wel op dat die kleur er behoorlijk snel weer afgaat.
dat weet ik, en da's al één van de redenen om het niet te doen :)

:)

als daar tegenoverstaat dat het echt heel mooi wordt... dan heb ik dat er best voor over om eens te laten doen tegen Kerstmis ofzo, of voor een speciaal feestje, dat ik geen belachelijk figuur sla in een rokje of met blote armen :)

Chimera 11-10-2006 16:05

Citaat:

*blue angel* schreef op 11-10-2006 @ 16:41 :
als daar tegenoverstaat dat het echt heel mooi wordt... dan heb ik dat er best voor over om eens te laten doen tegen Kerstmis ofzo, of voor een speciaal feestje, dat ik geen belachelijk figuur sla in een rokje of met blote armen :)
:nono:

Ga eens aan je zelfbeeld werken zeg :)

*blue angel* 11-10-2006 16:11

Citaat:

Chimera schreef op 11-10-2006 @ 17:05 :
:nono:

Ga eens aan je zelfbeeld werken zeg :)

:bloos:

Sarah 11-10-2006 16:16

als je gewoon niet-helemaal-wit wil zijn, kun je dan niet net zo goed (en veel goedkoper) van die bruinende bodylotion gebruiken? Als je dat meerdere dagen achter elkaar doet wordt het ook geleidelijk bruiner, tot je een punt bereikt waar het evensnel afslijt als dat je er bruin bijsmeert, gezien de celwisseling van de opperhuid denk ik dat dat na een week of twee het geval is.

*blue angel* 11-10-2006 16:18

Citaat:

Sarah schreef op 11-10-2006 @ 17:16 :
als je gewoon niet-helemaal-wit wil zijn, kun je dan niet net zo goed (en veel goedkoper) van die bruinende bodylotion gebruiken? Als je dat meerdere dagen achter elkaar doet wordt het ook geleidelijk bruiner, tot je een punt bereikt waar het evensnel afslijt als dat je er bruin bijsmeert, gezien de celwisseling van de opperhuid denk ik dat dat na een week of twee het geval is.
mja, dat is nu inderdaad wel iets dat ik nog niet geprobeerd had... wel al bruiner-zonder-zon, maar dat vond ik altijd direct zo'n giga-verschil, incl. strepen (n)

volgende keer dat ik in kruidvat ofzo ben zal ik eens rondkijken :) (y)

juno 11-10-2006 17:10

We hebben helaas nog steeds die bruin is gezond cultus, terwijl het helemaal niet gezond is, want niets richt zoveel schade aan in je huid als UV.

Ach, de dermatologen mogen nog blij zijn dat bruin zonder zon tegenwoordig een optie is.

Ik vind dat tweede plaatje overigens afgrijselijk vies poepie-nep-bruin, blij dat ik plaatje 1 wit ben.

polysix 17-10-2006 12:15

Citaat:

juno schreef op 10-10-2006 @ 23:22 :
Lelieblank is mooi

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.