![]() |
Hoe voel jij je op muzikaal gebied ? #1
dit topic kan natuurlijk niet missen, na zijn succesvolle broertjes bij oa L&R en Seks
ik voel me heel chaotisch ;) |
:D
ik eh, gebroken. ^_^ |
ik heb spierpijn maar ik ben voldaan
|
Citaat:
|
Wat een verdrietig bericht Chaos, sterkte en knuffels.
|
hehe
|
Dat was lekker wakker worden.
|
Ikzelf zit momenteel even in een klein dipje. Gisteren was het nog zo fijn om weg te dromen bij Johnny Cash terwijl ik nu zo de neiging heb om keihard Tragedy op te zetten, maar diep van binnen ligt daar m'n hart emotioneel gezien niet echt en neig ik gevoelsmatig toch meer naar puberpunk. Het is ook allemaal zo ingewikkeld.
|
Citaat:
|
Ik scharrel wat af,:)
|
Citaat:
|
Ik voel me ontzettend 3/4.
http://www.runforlife.de/grafik/Bayern.jpg EINS ZWO DREI EINS ZWO DREI EINS ZWO DREI EINS ZWO DREI |
Ik word met de dag softer :(
|
We kennen elkaar nu een paar jaar, maar nog elke dag voelt het goed. Of ik nu vrolijk of melodramatisch ben of dat de Weltschmerz in elke cel van m'n lichaam doordringt, ik weet wat ik aan hem heb - en vice versa. Vanmorgen gaf ik Autechre nog een weergaloze luisterbeurt.
|
Ik verkeer in discosferen.
|
Citaat:
|
Ik moet altijd maar naar haar luisteren maar zij luistert nooit naar mij. :(
|
Maar wie bevredigt wie nou vooral?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik aan haar volumeknop zit, dan gaat zij toch ook wel harder zingen, hoor. :o ;) :p |
Te veel informatie.
|
Zeg Jorge, Zweden heeft gisteren van Spanje gewonnen met 2-0. :):)
|
zeer onderontwikkeld.
|
Ik ben inmiddels een half uur wakker maar m'n ogen zitten nog vrijwel helemaal dicht. Ik voel me dus een beetje donker.
|
Succestopic
|
hysterisch
|
Gefrustreerd. Muziek bij elkaar schrapen voor je vader's 50e verjaardag is (n)
|
|
op dit moment doen de klanken van oceansize mij grote deugd en vanavond mogwai live zien.
I FEEL GOOD. |
Citaat:
|
keizerbonk :cool:
|
dromerig en chaotisch rustig en skizzo :D
|
opgesloten in folsom :( .
|
constellation sleept mij dagelijks weer de dag door :')
|
ik voel....jeuk.
|
Citaat:
|
Ik post het gewoon nog eens!
Ik ben zo blij. Heerlijk weekend gehad samen. Veel in bed liggen lamzakken met films, Ben & Jerry's en grote mokken thee. Op een feestje vreselijk verliefd zitten doen. I just can't get enough. |
Super!! Gisteren bijeenkomst gehad voor onze 10-daagse concert tour door China van eind December-begin Januari! Het gaat helemaal gaaf worden. Leuke groep, leuk programma en 7 concerten! :D
|
13 dagen zonder......
ik had tegen hem gezegd dat bij 14 dagen zonder ik toch echt wel met het idee ging spelen vreemd te gaan ( met een tarzan ;) ) |
Ik voelde me even in pure paniek toen ik met de stofzuiger de ledematen uit haar baarmoeder had getrokken, maar alles is weer goed en we zijn gelukkiger dan ooit :)!
|
god dit is hilarisch
|
Ik heb behoefte aan langdurig en hard.
|
Vanmorgen even wezen rijden met Thunder, hij kwam later ook naar de stal. Ik schrok me een hoedje maar toen ik eenmaal van de schrik bekomen was...;) Ik voelde me wel ongemakkelijk omdat Thunder meekeek maar dat neemt niet weg dat ik me echt supergoed bij hem voel. Hij weet me altijd weer op te beuren, bij hem voel ik me echt.
Oh en morgen samen een volleybaltoernooitje, ik hoop op gezamelijke douches. ;) |
geen qimm he :( ?
|
ik hou nu wel van oud
|
ik hou van negers
|
Ik wil weer een band. ;(
|
Die hoort in het seksualiteitstopic dude.
|
ik voel me zo coldplay vandaag.
|
--> psycholgie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |