Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   electronische ontharing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1484247)

Sandrina 08-10-2006 15:00

electronische ontharing

hoi iedereen

ik had een vraagje omtrent electronische ontharing, of wat is hier de officiele naam voor?
maar dan niet gewoon benen of oksels, maar de intieme zone..
heeft iemand hier ervaring mee? waar kan je dat laten doen? hoeveel kost het? doet het pijn? kan dat eigenlijk wel? raad je het me aan?
natuurlijk kan het ook met een scheermesje maar ik zie het eenvoudigweg niet ztten om met een mes daar in de buurt te komen :s
waarom wil ik het dan? wel, omdat elke jongen waar ik iets mee begin 'gewoon trimmen' niet voldoende vindt.. het moet er allemaal af, of niet soms jongens?

Sarah 08-10-2006 15:05

Je kunt natuurlijk ook gevoelige huid-ontharingscreme gebruiken. Ik weet niet goed wat je met 'elektronisch ontharen' bedoelt, bedoel je daarmee permanent ontharen? Dat is vrij duur (ongeveer 200 euro per 25 vierkante centimeter per behandling) en na een paar behandelingen is het dus echt permanent, als ik jou was zou ik dat alleen doen met haartjes waarvan je echt zeker bent dat je ze de rest van je leven niet meer wil. Het kán iig wel, het kan overal waar de haartjes donkerder zijn dan je huid.

Balance 08-10-2006 15:06

Het is echt niet zo dat alle jongens willen dat alles eraf gaat.
En de poll is een beetje overbodig.

marrel 08-10-2006 15:18

Je ziet het niet zitten met een lief klein schattig scheermesje daar te komen maar wel electronisch jezelf te laten mishandelen :|
Doe mij maar gewoon een mesje, en die laat een streepje achter bij mij

Maija 08-10-2006 15:45

Citaat:

marrel schreef op 08-10-2006 @ 16:18 :
Je ziet het niet zitten met een lief klein schattig scheermesje daar te komen maar wel electronisch jezelf te laten mishandelen :|
Doe mij maar gewoon een mesje, en die laat een streepje achter bij mij

Andijvie 08-10-2006 15:57

Doe gewoon wat jijzelf wil. Ik zou 't echt niet allemaal eraf laten halen omdat schijnt dat 'jongens' dat mooier vinden. Sommige jongens vinden het mooier, andere jongens juist helemaal niet. Dus doe gewoon wat jij het prettigst vindt. Ik zou 't zelf trouwens gewoon scheren.

juno 08-10-2006 16:50

Ik zou het laten laseren, stuk minder pijnlijk dan electrisch.

MightyMarcel 08-10-2006 16:55

Citaat:

Sandrina schreef op 08-10-2006 @ 16:00 :
hoi iedereen

ik had een vraagje omtrent electronische ontharing, of wat is hier de officiele naam voor?
maar dan niet gewoon benen of oksels, maar de intieme zone..
heeft iemand hier ervaring mee? waar kan je dat laten doen? hoeveel kost het? doet het pijn? kan dat eigenlijk wel? raad je het me aan?
natuurlijk kan het ook met een scheermesje maar ik zie het eenvoudigweg niet ztten om met een mes daar in de buurt te komen :s
waarom wil ik het dan? wel, omdat elke jongen waar ik iets mee begin 'gewoon trimmen' niet voldoende vindt.. het moet er allemaal af, of niet soms jongens?

dat vraag jij gewoon aan willekeurige jongens ?

Sandrina 08-10-2006 18:30

@ MightyMarcel:
natuurlijk niet :)
daarom gebruik ik een forum, en een poll ;)

@ juno:
ja idd, dat bedoel ik wsl
laseren (ik moet nog allemaal ontdekken hoe het werkt en hoe het heet)
en doen ze dat dan voor je? (toch beetje bizar dat ze dat doen, daar, moet je dan naar iets speciaals gaan of..?) is dat duur enzo? ervaring mee?

@ andijvie:
wel ik ben jarenlang ook van dat principe geweest ma ik hoor elke keer tzelfde en ik zou graag zo perfect mogelijk willen zijn.. k weet t da klinkt belachelijk ma ik heb t r voor over
maar ik ben gewoon niet voor messen, ik scheer me dan ook met veet, maar dat kan je niet op gevoelige plaatsen gebruiken

@ sarah:
aha da s mss ook een oplossing, waar vind ik die?

@ balance:
.. zie poll

Konijn 08-10-2006 19:04

Citaat:

Balance schreef op 08-10-2006 @ 16:06 :
Het is echt niet zo dat alle jongens willen dat alles eraf gaat.
En de poll is een beetje overbodig.

Citaat:

Sandrina schreef op 08-10-2006 @ 19:30 :
@ balance:
.. zie poll

Dus jij vind dat een poll met 8 stemmen, waarvan 3 voor alles eraf, een overtuigend bewijs dat alle jongens willen dat alles eraf gaat? En wie zegt dat alleen jongens gestemd hebben? Misschien waren het wel 8 meiden..

Konijn 08-10-2006 19:07

Oja, ontopic: laseren etc kost een paar duizend euro.
Ik doe het zelf gewoon met een mesje, moet er niet aan denken dat ze met lasers etc daar in de buurt gaan komen.

Sandrina 08-10-2006 19:10

jah idd, met laser daar in de buurt.. :s
daarom, is er hier iemand met laser-ervaring..?
mss toch maar best die ontharingscreme voor gevoelige huid.. maar dan nog, we hebben het hier wel over zéér gevoelige huid..

Andijvie 08-10-2006 19:42

En dan ben je kaal en kom je een jongen tegen die dat echt walgelijk vindt. Hoe perfect ben je dan nog? Vrouwen hebben schaamhaar, daar moet je je niet voor schamen :| (En ik weet dat dat paradoxaal klinkt :D )
Maar goed, als jij kaal wil zijn, ga er dan voor. Je hebt ook speciaal ontharingsspul voor je schaamstreek, dat kan je eens proberen. Of je laat je met enige regelmaat waxen. Electronisch kan natuurlijk ook, maar daar heb ik geen verstand van.

deoxyribose 08-10-2006 20:19

Ik zou niet weten hoe electronische ontharing werkt, maar elektrisch kan natuurlijk wel.

Shredder 08-10-2006 20:57

Citaat:

Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 20:42 :
En dan ben je kaal en kom je een jongen tegen die dat echt walgelijk vindt. Hoe perfect ben je dan nog? Vrouwen hebben schaamhaar, daar moet je je niet voor schamen :| (En ik weet dat dat paradoxaal klinkt :D )
Maar goed, als jij kaal wil zijn, ga er dan voor. Je hebt ook speciaal ontharingsspul voor je schaamstreek, dat kan je eens proberen. Of je laat je met enige regelmaat waxen. Electronisch kan natuurlijk ook, maar daar heb ik geen verstand van.

Ik kan me niet voorstellen dat er jongens zijn die een hele bos schaamhaar nou echt fantastisch vinden. Voor de meeste jongens hoeft het helemaal niet helemaal kaal te zijn! Gewoon echt heel kort is al genoeg. :p

Voor alle vrouwen die de ellende van de man niet inzien: denk je eens in dat het schaamhaar van je vriend zich als een 30 cm lang afrokapsel ontplooit. En als je hem wilt aftrekken je met je handen door de bergen haar moet graaien etc. Not very nice is it? (Het is allemaal een stuk leuker en lekkerder voor de mannen als ze niet door veel haar een weg hoeven te baanen of haar in hun mond krijgen.)

Sarah 08-10-2006 21:26

30 cm :D
schaamharen vallen uit als ze een centimeter of twee zijn, langer dan dat wordt het dus niet hoor :D

Shredder 09-10-2006 08:10

Citaat:

Sarah schreef op 08-10-2006 @ 22:26 :
30 cm :D
schaamharen vallen uit als ze een centimeter of twee zijn, langer dan dat wordt het dus niet hoor :D

Nee, dat weet ik. :p Maar bij een man hoef je niet perse in contact te komen met de beharing, omdat de penis er tussenuit steekt. Bij vrouwen heb je dat niet dus moet je hoe dan ook door het oerwoud. ;)

Balance 09-10-2006 09:54

Citaat:

Shredder schreef op 08-10-2006 @ 21:57 :
Ik kan me niet voorstellen dat er jongens zijn die een hele bos schaamhaar nou echt fantastisch vinden. Voor de meeste jongens hoeft het helemaal niet helemaal kaal te zijn! Gewoon echt heel kort is al genoeg. :p

Voor alle vrouwen die de ellende van de man niet inzien: denk je eens in dat het schaamhaar van je vriend zich als een 30 cm lang afrokapsel ontplooit. En als je hem wilt aftrekken je met je handen door de bergen haar moet graaien etc. Not very nice is it? (Het is allemaal een stuk leuker en lekkerder voor de mannen als ze niet door veel haar een weg hoeven te baanen of haar in hun mond krijgen.)

De TS zegt dat het helemaal kaal moet, omdat jongens alleen trimmen niet voldoende zouden vinden. Kortom, het gaat niet om een hele bos (van 30 cm?! :| lekkere vergelijking), maar om wat korte haartjes, waarvan jij ook al aangeeft dat dat prima is.

Balance 09-10-2006 09:56

Citaat:

Sandrina schreef op 08-10-2006 @ 19:30 :
@ balance:
.. zie poll

Oh ja, wat een geweldige overtuiging!!
Bij deze staat Micky Mouse mede vooraan, dus ik denk dat je creatief zult moeten zijn.. Tja, dat willen alle jongens he? :)

Tiño 09-10-2006 10:03

nou, een mickey mouse figuurtje :cool:

juno 09-10-2006 10:05

Reken trouwens maar op een slordige 1500 euro. Kun je heel wat scheermesjes en ontharingscreme voor kopen...

Sarah 09-10-2006 10:08

ontharingscreme voor gezicht&schaamstreek of voor de gevoelige huid koop je gewoon bij de drogist trouwens, het ligt bij de scheermesjes in de buurt. Je moet wel opletten dat je de creme alleen terechtkomt op behaarde huid, het mag niet in je vagina komen. Probeer de creme eerst even op je been om te kijken of je niet overgevoelig bent.

Alicia Silverstone 09-10-2006 15:29

Citaat:

Sandrina schreef op 08-10-2006 @ 16:00 :
omdat elke jongen waar ik iets mee begin 'gewoon trimmen' niet voldoende vindt..
wtf? :| Ik zou dat niet pikken :nono:

deoxyribose 09-10-2006 16:07

Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 09-10-2006 @ 16:29 :
wtf? :| Ik zou dat niet pikken :nono:
Ja, haha, alsof die jongens wat te eisen hebben. Het gros is allang blij dat ze daar in de buurt kunnen komen. :D

Sandrina 09-10-2006 17:35

wel ik was er gisteren dus is mee bezig en ik wou het dan meer 'echt heel kort' doen, maar eigenlijk vond ik het zo kort dat het een beetje te ruw ofzoiets aanvoelde, dus heb ik de blauwe veet (voor gevoelige huid) gepakt en dan maar alles eraf gehaald
en jawel, de veet heeft me ni opgegeten, dat lukt dus :)
helaas vond ik het resultaat ni echt zo mooi :( dus de volgende keer wordt het gewoon terug kort maar niet te kort
ik ben wel blij dat ik ermee geexperimenteerd heb, nu weet ik tenminste wat ik wel en zeker niet wil
wie weet, volgende keer een figuurtje, als ik er wat ervarener in word.. geen mickey mouse mss, maar.. een hartje, om te beginnen? :p

Poepkind 09-10-2006 21:39

Citaat:

Sandrina schreef op 09-10-2006 @ 18:35 :

wie weet, volgende keer een figuurtje, als ik er wat ervarener in word.. geen mickey mouse mss, maar.. een hartje, om te beginnen? :p

:|

waar gaat het heen met de wereld

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.