![]() |
Muzikale Miskramen
Welke platen zou je nooit gekocht moeten hebben?
Welk concert moet uit je geheugen worden verwijderd? Nou? |
Toen ik eens een 'lekkere' metalplaat wilde kopen, afging op de recensie van de Aardschok, en de cd 'Phorceful Ahead' van Symphorce kocht. Die later nog onder vuur lagen omdat ze schijnbaar letterlijk teksten van Pain of Salvation hadden gekopiëerd. Toen ik er achter kwam dat de andere helft een mengelmoes was van SILVERCHAIR nummers, heb ik de zanger een mail gestuurd:p. Waarin hij zich heel schattig verontschuldigde, het was 'onbewust' gebeurd. Ongelofelijk!
edit: o ja, en de CD was best saai . |
Ik kreeg ooit een cd van Malice in Wonderland voor mijn verjaardag van een vriend van een vriend die mij donders goed kende. Boordevol gayass emogoth"metal" o.i.d., hoera!
:( http://www.trineogkim.no/portfolio/c...aliceiw_01.jpg Brrrr. |
Citaat:
Heb zelf lange tijd de Aardschok gelezen (kreeg ik van een hardrockfreak uit de buurt). :) |
Incubus in de HMH 3/4 jaar terug was verschrikkelijk, toen hele tijd in loungeruimte gesmoked met mijn homies.
|
Citaat:
|
Een photoshop cross-breed ofzo.
|
Teveel concertjes gezien waarbij de zangers/bandleden blij mochten zijn dat de wapenwetten hier strenger zijn dan aan de overkant van de grote plas.
Avenged Sevenfold om eens wat te noemen, of Taking Back Sunday, of Death By Stereo een paar maandjes terug (hoewel ik DBS enkele jaren terug wel weer goed trok). |
ik heb me nooit aan iets miskocht. ik download gewoon. maar ik vin panic! at the disco en 50 cent toch echt wel dieptepunten van onze cultuur
|
Als ik ga kijken wat ik 10 jaar geleden kocht dan denk ik: bagger. Maar HET WAS EEN FASE!
|
Godver, ik heb ooit een cd van Andrew W.K. gekocht. Wat een mongolige aap is dat. Allemaal vervelende kinderliedjeskeyboardhardrock over feesten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
van wie dat dan? |
Citaat:
|
hahaha :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ooit een cd van espen lind (oid?) gekregen. Nou dat was dolle pret zeg :(. edit; oja en het concert van di-rect met intwine in de 013 jaren terug mag ook wel uit mijn geheugen, god wat was dat slecht zeg. Ik ging gratis mee, maar zelfs dat had ik beter niet kunnen doen. |
Cradle of Filth op Wâldrock 2004. Plaatsvervangende schaamte (N)
|
37 Stabwoundz oid in de Gigant in Apeldoorn maanden terug. Het voorprogramma was al stukken beter te pruimen (y)
Cd miskoop: In de winkel kort St. Anger geluisterd. Klonk zo kort wel lekker. Mja, zo kort wel ja, totdat je de plaat eens goed hoort en die 20 euro's voorbij je raam ziet vliegen. Boutplaat. (n) |
Citaat:
|
dj shadow op pukkelpop, begon lekker maar toen die KUTzanger erbij kwam met zn gejammer, dat was erg jammer
ben toen ook weggelopen, hoorde later dat het daarna weer tof werd, jammer dan, die shit was echt om te janken |
Citaat:
|
O,ja vond in de diepe krochten van mijn CD archiefkasten de eerste CD terug van de Nederlandse gitarist Emiel van Egdom ''This is for you'' (op aanraden van Ome Henk gekocht :eek: ), echt zo'n bagger (uitgebracht op Optimist records). Maar daar wordt ik beslist niet optimistisch van, gelukkig is zijn tweede CD ''Hybrid Groove'' wel.. :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh als je een PM met je adresgegevens stuurt, wil ik hem wel opsturen, trouwens. :o
|
Riyanna
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik download alles, dus nee.
|
Bauhaus op de Lokerse Feesten.
Dat was echt afschuwelijk, nu haat ik ze voor altijd. Kutbejaarden. |
Ik heb een cd van The Kovenant : ((
Wie biedt? :):) |
Animatronic vind ik wel grappig. :o
|
Kopen?
|
St. Anger van Metallica..Niet dat het mn oren deed bloeden, maar het was een ontzettend tegenvallend album. Om vele redenen waaronder het wegvallen van iedere vorm van gitaarsolo's. Ik houd het qua Metallica wel bij de jaren 80 albums.
|
blackeyed peas op de heineken regatta. Het was gratis. Oh ja, en Fergie was echt heel lelijk :eek: .
|
Citaat:
dat je dat uberhaupt al koopt is triest |
lacht.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Nee, dan kan ik niet meedoen. Ik koop geen kutmuziek. |
Keane op pinkpop, god wat zingt die gast vals zeg (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alle gotic emo en screamo die ik ooit eens een keer moest luisteren omdat ik logeerde bij een vriend van mij (n)
|
Citaat:
|
Autumn op Fields of Rock '05 zou ik graag uit mijn geheugen verbannen (ookal hielden we het halverwege het tweede nummer voor gezien).
|
Citaat:
en erna heb ik een halve nacht alleen in de kou doorgebracht in een bushokje in den bosch ergens ik dacht dat ik dood zou vriezen :) verder wil ik er geen woorden aan vuil maken :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |