![]() |
De wereld aan je voeten.
Stel eens. Het gaat steeds slechter met de wereld. En op het laatst hebben alle mensen elkaar vermoord. De enigen die over zijn ben jij en nog een enkele 1000 mensen. (versprijd over de hele aardbol).
Wat zou jij dan doen?? |
Proberen die mensen te vinden. Dan kunnen we de aarde herbevolken en opbouwen zoals wij willen. Ik zou in ieder geval niet alleen hier willen zijn. :)
|
Slapen en seks doen.
|
Ik zou een paar leuke mensen op zoeken en samen alles doen wat normaal door dingen als de politie, de wet, etc. niet mogelijk zou zijn. :)
|
Zoals?
|
'versprijd'.
Wat zou ik doen? Ik zou een nieuwe wereld proberen op te bouwen, een democratische wereld waar iedereen in vrijheid kan leven. (y) En daar wonen we, vreedzaam, tot het einde ter tijden. |
Citaat:
Vast niet. :\ |
Huize binnenbreken.. elke nacht in een ander huis slapen :) nja gewoon waar ik zin in heb! Niemand die je tegen houdt. :)
|
ik zou ongestoord trompet kunnen spelen :cool:
en een paar leuke vrouwen opsnorren |
Citaat:
|
Citaat:
omdat ze andere mensen zouden hinderen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan vind ik dat ze jou ook mogen opknopen.... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens, lief doen ;)
|
Citaat:
|
Jah je moet dan denk ik nog wel uitkijken voor 1 of 2 moordende maniakken (spel je dat zo? :s )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, als er nog maar 1000 mensen over zijn dan is er van de rest van de wereld (en dan vooral gebouwen e.d.) bitter weinig over. En een hoop lijken of smeulende hopen as, veel vernietigd en wat dan al wel niet meer. Lijkt me. |
Als mensen elkaar uitmoorden hoeven gebouwen toch niet in smeulend as te veranderen?
Ik zou wat te eten gaan zoeken, denk ik. En een beetje gaan rondtrekken, misschien kom ik wel iemand tegen, maar in eerste instantie gaat het me om overleven. Hoewel ik natuurlijk niet weet hoeveel mensen er nog in leven zijn, misschien denk ik dan wel dat ik helemaal alleen op de wereld ben :( Ik zit er over te denken om een soort zaadbank te zoeken en mezelf te bevruchten ofzo :D Hoewel dat ook vrij risicovol is natuurlijk, in je eentje bevallen is niet echt hemels :| Misschien pleeg ik ook wel gewoon zelfmoord na een paar dagen. 't Is niet echt makkelijk leven als er geen fabrieken meer draaien en het alleen nog maar gaat om overleven - eten zoeken, slaapplaats zoeken, zorgen dat je 't warm genoeg hebt, zorgen dat je schoon drinkwater hebt. |
jah alles is weer zoals in het begin. Behalve dan dat je niet zo achterlijk bent als die neanderthalers van toen :p
Ergens lijkt het me wel eng en zwaar.. maar aan de andere kant ook wel avontuurlijk :) |
Volgens mij is de eenzaamheid erger dan moeite moeten doen om in leven te blijven. En als er nog maar duizend mensen op de hele wereld zijn, kom je waarschijnlijk nooit meer iemand tegen. :s
Ik denk dat ik een paard ga zoeken en ga leren paardrijden en dan ga ik te paard op zoek naar mensen en eten en spullen. |
Citaat:
|
God, wat stom. Ik pak natuurlijk een auto en ik pik van alle dode mensen genoeg tankpasjes om de wereld rond te kunnen rijden op zoek naar mensen. :cool:
|
Citaat:
Ik denk niet dat er electriciteit is als er niemand is om de centrales te laten lopen enzo. Vreselijk idee :( |
Ziekenhuizen hebben generatoren!
|
Een paard is overigens wel een heel goed idee, dat wil ik ook wel. En misschien krijg ik zelfs wel een trein aan de praat (y)
|
Elektriciteit! ;)
Ik zou trouwens een hond trainen en met twee paarden reizen. De hond als bescherming en het tweede paard als reserve en lastdier. En ik sla eten in bij de Makro. :o |
Neem dan meteen vlieglessen! nja ik denk dat je et jezelf aan moet leren.. Maar het is niet zo dat je tegen een ander vliegtuig aan zult vliegen ofzo :p
|
Jullie zouden eens 'The Stand' van Stephen King moeten lezen.
|
Maar zelf iets leren gaat vaak met trial and error en dat is het mij niet waard. :p
|
Ik zou iedereen die nog in leven is aan het werk zetten om de 'wereld' draaiende te houden en mezelf als een soort presidente neerzetten. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom paarden? Ik ga denk ik toch voor de optie om met de auto te reizen. Staan er genoeg en er zijn echt heeel veel tankstations. En ik zou denk ik ook een wapen ofzo zoeken op een politiebureau. Nu er geen wetten meer gelden is het denk ik wel chaos, en wie weet wat voor idioten je tegenkomt. Trouwens, een caravan achter je auto hangen is ook best handig (Y)
|
Ik zou flink aan het looten slaan, da's zeker...
En een auto jatten zodat ik een beetje rond kan reizen, in de hoop dat ik een een knap vrouwelijk exemplaar van mijn soort tegenkom. |
WoW opstarten en hopen dat er nog geraid wordt.
|
Citaat:
|
Helemaal niks.
|
Citaat:
|
Wat een stronttopic. :)
|
Citaat:
Geweldig boek trouwens. |
Marcheren door de straten van Berlijn