![]() |
Halloweenfest 29 Oktober Simplon: Groningen
Halloweenfest 29 Oktober Simplon: Groningen
Malkovich Omission Instil Jetsetready The Last Mile The Architect Massive Assault A Silent Express Marat Flowers for Whores Seizure Dead Horse Running Rush N Attack Open: 15.30 Aanvang: 16.00 Entree: 10,- |
niet mis! en dat is wel heel veel groningen!
|
ik ben er. ik ken jou.
|
ik ben er ook.. de zondag is een perfecte dag voor hardcore
|
cool, jammer dat het op zondag en aan de andere kant van het land is (n)
|
leuk!
|
Maar eens kijken of dat te doen is. Aan de afstand zal het niet liggen.
|
Teringhard feest! Ik ben erbij!
Malkovich / Omission / The Architect / Rush N Attack |
10 euries is niet veel voor die madness.
|
Ik zeg ja. :)
|
Leuke line-up maar halloween bestaat niet in Nederland.
|
daag me niet uit!
|
Ik ben er ook, moet er dan werken :o
|
Citaat:
|
ik kom morgen de simplon bezoeken, telt dat ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en, headliner?? |
Citaat:
ik speel als 2e met m'n band, om 23.15 |
nou, zaal is een groot woord ;) het is meer een hok. maar met concerten vind ik dat juist fijn. misschien dat ik nog even kom kijken.
er is wel een grotere zaal maar dat heb ik alleen nog maar leuk gevonden met dj's en niet met bandjes. hopen dat halloweenfest in de kleine bovenzaal is dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah. groot gebeuren, veel bandjes achter elkaar dus twee zaaltjes zijn wel nodig. mooie middenweg ;)
|
Citaat:
|
ik ben nog wel verbaasd dat ze zoveel mensen verwachten in groningen dat ze twee zalen open doen..
|
Groningen wereldstad, jeweettoch.
Misschien is die shit wel een enorme hype onder de vindicatters, je weet het niet... |
ik meende er wel eens twee gezien te hebben bij walls of jericho in het platformtheater :D
|
Citaat:
|
kut, ben er dus niet bij vanavond. balen...
|
Citaat:
OT: Was mooi feestje mensen (y) We gaan over 3 maanden nog steeds piepschuimballetjes vinden (nog bedankt organisatie!!! ;) ), maar, was mooi feest (y) |
girlfriend happened. ook leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, was absoluut een vet feest! Was eigenlijk al afgehaakt omdat ik tot 8 uur s'ochtends had gewerkt... Maar toen m'n nieuwe meissie besloot mee te gaan kon ik ook niet afslaan!
Supertoffe bands! Letterlijk en figuurlijk kapot gegaan op The Architect! Te lang niet gezien! Was al helemaal siked over die nieuwe plaat. Maar damn wat beukt het tien keer zo hard als vσσr die Europese tour! Supervet feest, goed dronken geworden, veel gelachen! Ja, echt te gek! Lang geleden zo'n avondje! En dat voor een zondag ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier zijn foto's van het festival te bekijken! http://www.pmphotography.nl/Albums/2...-31/index.html
|
harde foto's!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |