![]() |
hoe voel je je op relationeel gebied nr 46
|
:D
De oude is nog niet vol ;) |
o nee? ;)
|
Liefde <3
|
Ik post het gewoon nog eens! :D
Ik ben zo blij. Heerlijk weekend gehad samen. Veel in bed liggen lamzakken met films, Ben & Jerry's en grote mokken thee. Op een feestje vreselijk verliefd zitten doen. I just can't get enough. |
Nog steeds heerlijk, wil hem weer zien en knuffelen en zoenen.. Misschien vanavond..
|
Gebeld. Alles weer goed. Maar verdomme, ga dan eens tegen me in.
|
Echt goed gewoon! Door alle drukte heen gaan we elkaar eigenlijk steeds meer waarderen en proberen we lekker te chillen met zijn twee. En daar zijn we goed in. :p
Ook fijn om te merken dat na 28 maanden we nog steeds elkaars beste maatje zijn en veel lol kunnen hebben samen. :D |
Schaatsen was weer leuk samen. Het is fijn om dingen samen met hen te doen. Hij maakt alle stomme dingen leuk...
|
Goed. :) Ik bedoel, ik mis hem wel en zo, maar niet overdreven. We komen er wel. (y):)
|
kweet het even niet meer :s
Ik vind al iemand leuk, maar iemand die ik eerder leuk vond, maar die ineens een keer vaagdeed, gaat nu weer ineens op die hele fijne manier met me om, dus ik moet een keuze maken, hoewel ik toch niet denk dat een van beiden wil......... Na anderhalf jaar helemaal niets ben ik de hoop toch wel een beetje kwijt, zeker na gigantische stress met iemand waarmee ik al een jaar, in die tijd, imo een goed contact mee had. Dat bewijst voor mij hoe onvoorspelbaar en onbegrijpelijk vrouwen zijn (no offense, er zijn ook uitzonderingen) |
Damn :eek: Blijkbaar was het toch serieus. Whatever!
Wat een kútdag trouwens. Vreselijk, gewoon voor janlul naar R'dam en weer terug... We waren alledrie stomvervelend, verbaasde me dat we niet tegen elkaar uit de naad gingen :D Wel koewl, op zich. Verder... Yeah, er zitten wel wat jummiejongens in de zaal. Uhu. |
De enige avond dat hij niet bij mij bleef slapen, heeft hij me gesmst en daarna nog gebeld, nog 20 minuutjes gebabbeld :). Dat was wel grappig, ik had gerekend op een avondje zonder elkaar en dan belt ie, dat vond ik wel lief :).
En vanavond komt hij weer gelukkig slapen :). Hij komt in (casual)pak, yeah! Me likes getailleerde blouse met mooie stoere blazer :cool: . Vanavond eens even mijn zakenman gaan verwennen :p |
Wel redelijk. Ik spreek hem te weinig alleen!!! GRMBL, die twee uurtjes per week dat ik bij hem ben en dat we alleen zijn, zijn niet genoeg.
@ groovy, pak is echt sexy bij een man... juhmy, goede smaak :P |
Hmm, het wordt beetje saai, maar ik blijf zo verliefd op hem! Steeds weer als ik naar hem kijk, dan krijg ik weer kriebels. Overmorgen zijn we 16 maanden samen, en de dag er op gaan we voor het eerst samen op vakantie. Echt ver weg op vakantie. Alleen jammer dat het weer er niet zo lekker is, en de voorspellingen niet geweldig zijn.
Ach, als we elkaar hebben... ;) |
Als ik sommige mensen toch niet om me heen had.. Dit overleef ik wel, dit overleven we wel. :)
Een goede vriendin van me kreeg weer slecht nieuws. :( Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik kom zelf bijna om in al het werk dat ik nog moet doen. Hopelijk komt ze vrijdag langs, dan kook ik wel of zo. Maar eerst vanavond lekker met een vriend wat leuks doen, heb er zin in. :) |
Ik vertelde hem dat ik gedroomd had dat hij vreemdging, en dat vond hij helemaal neit leuk om te horen :o :p
Maar het gaat supergoed! |
Dronken worden en vreemden zoenen (Y) Daar heb ik zin in
|
ik heb zin om stomme dingen te doen..
ze hebben nu een weddenschap hoe lang t duurt voor ik wat met hem heb, maar ik wil helemala niets met em!!! :confused: |
Zijn ouders zijn terug van vakantie. Het was zo lekker, even rust maar nu begint het feest weer. Jippie.
|
hij wou me even spreken zei hij, ik denk dat hij me heeft uitgevraagd :s
'er is een park die ik je wil laten leren kennen, als je wilt kunnen we gaan, woensdag ofzo, het is van een vriend van mijn vader. Woensdag zou het best zijn, dan kunnen we iets eten... ik haal je op en breng je weer thuis' maar toen zei hij van 'als je wilt je moeder meevragen, dat ze het ook leert kennen' Ok, ja, ik weet dat mijn moeder bij hem in smaak valt. Maar heeft hij me nu uitgevraagd of niet? Je vraagt toch niet de moeder mee? raar :s En hoe ik me erbij voel, ja, wil ik direct zeggen, maar dan zit ik te denken hoe het te regelen met de uren. De woensdag heb ik geen les, maar om 5 uur train ik met die andere jongen. Als we 's morgens gaan, daar eten, dan kan ik wel tegen dan terug zijn... maar wat zal hij ervan denken? Ah, als ik ze tegenover elkaar plaats. Ik verkies mijn trainpartner boven mijn klasgenoot. Mijn klasgenoot heeft het voordeel single te zijn en in smaak te vallen bij mijn ouders, langs de andere kant vind ik hem best wel wat te laks en ben ik er nog echt van uit of ik hem wel groot genoeg vind. (klinkt raar, maar ik erger me eraan als ik groter ben, en hij is groter, maar niet heel veel, en ik draag graag hakken). En de ander, daar heb ik een vertrouwelijke band mee, die is al echt mijn maatje, maar hij heeft een vriendin (hij wil ze wel dumpen)... |
Ik heb echt een topweekend gehad :cool:. Allemaal leuke dingen gedaan samen en weer eens echt tijd voor elkaar gehad (L).
|
Citaat:
Voel me overigens wel goed. Ik kan iets voor mensen betekenen zo nu en dan:) (Oh, flirten met een meisje? Okay, dat is nieuw...maar wel grappig:)) |
Citaat:
mijn moeder is echt een ongelooflijk moeder zeg. Jezus. En als ik dan zeg dat ik niet nodig heb wat ze me aanbiedt, is het hek van de dam. Bluh. Bluh bluh bluh. oh.. wel lekker geflirt met een jongen tijdens college. Ochtendflirts yeah. |
Citaat:
Flirten is best leuk, zowel 's ochtends, als 's middags, als 's avonds... Eigenlijk altijd wel :o |
Citaat:
Hij moet gewoon even lekker volwassen worden(y) Ja.. maar in de ochtend, dan zit je haar nog goed en je make-up en dan zit de gedachte aan een bed nog wat meer in je hoofd...:p |
Citaat:
|
Citaat:
hij was nog niet eens superheet.. maar ik moet maar eens wat minder kieskeurig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag afgesproken met een jongen. Ik had wel het gevoel dat hij me wou kussen/knuffelen erna. Ik hoop van niet, want ik wil niets met hem. Mjah, het kan maar inbeelding zijn..
Verder wat stilletjes.. Zou ik die ene jongen een smsje sturen om te vragen of hij vanavond iets te doen heeft..? :bloos: |
Citaat:
Hij is nu aan het douchen, denk dat ik zo maar even ga 'kijken' of hij alles heeft kunnen vinden :p En 2 uur is echt te weinig per week! Kun je niet zorgen dat je hem toch meer ziet? Of woont hij zo ver weg van jou:(? |
En nu zegt die doodleuk dat hij me gaat blocken.. Dus nu kan die vriendin eens doodleuk zich amuseren door dit hier te komen lezen. En ik wou dat ik er niet zoveel woorden aan moest vuilmaken, maar ik ben gewoon zo ontgoocheld..
|
Ik wil meer liefde :(
|
*gaap*
|
Geweldig leuk aan het msnen met een jongen die ik ken. Lekker lol maken en hardop lachen voor mijn pc. Ja, leuk :)
|
Citaat:
|
goedgoedgoed
|
gaat steeds beter,.. dus ik mis hem steeds meer
|
ex dwarrelt nog steeds wel door mn hoofd. maar het gaat beter(y)
en een interessant persoon is in beeld gekomen maar ik ken hem amper dus eerst maar eens zien of hij wel écht leuk is.. |
gaat wel ok... mijn ex lijkt eindelijk geen rondjes meer te lopen in mijn hoofd.... zo lang er geen contact is iig
en verder lopen er altijd wel wat potentiele slachtoffers rond.. :) |
Citaat:
Maar ik kwam m vanmorgen natuurlijk weer tegen, en hij kan me echt szo aankijken waardoor ik smelt, wat vanmorgen natuurlijk ook weer gebeurde en uhmmm ja ik voel me nu net weer een verliefde puber :o |
ik wil weer eens met hem dansen en sjanzen net zoals in het begin van onze relatie, maar moet daarvoor nog tot komende zaterdag wachten :D
|
godver wat is het saai :mad:
maar ehh ja voor de rest wel goed hoor. :o |
Dit gaat echt niet de goede kant op.
Laat hij me nu zomaar lopen? |
Ik heb geen idee wat er aan de hand is hier. er gebeuren dingen die ik totaal niet voorzag, en ook niet heb kunnen voorzien.
|
hij heeft het uitgemaakt, de zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D hij had het me gezegd dat hij zijn beslissing genomen had, maar ik had gedacht dat het nog wat langer zou aanslepen, niet dus! dat het moeilijk was, dat geloof ik, maar ik wou hem ook niet meer vragen dan dat hij kwijt wou! en wat nog beter is, tussen ons verandert er niets, mijn vrees over hoe hij direct zou met mij iets willen is ongegrond, we gaan door flirtend, maar nu is het toegestaan... @orpheo, waar is de pm die je me belooft had over vrijdag??? ;) dan geef ik je ook nog eens de details |
Godsamme. Vanaf donderdag non-stop bij elkaar geweest, vanmiddag naar huis gegaan. En ik mis 'm nu gewoon al. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |