![]() |
Wanneer heb jij voor het laatst geschreeuwd?
In het kader van 'Wanneer heb jij voor het laatst geuild':
Waneer heb jij voor het laatst geschreeuwd? Naar wie, of wat en waarom? Ik kan het me niet meer voor de geest halen. (n) |
Ik schreeuw elke dag wel. Om iemand te roepen bijv. Of omdat ik er gewoon zin in heb .
|
Tijdens een basketbalwedstrijd zondag :o
|
Volgens mijn ouders schreeuw ik vaak ook als ik gewoon praat. :o
|
tegen een kindje van paardrijden.
ik begeleid gehandicapten kinderen bij het paardrijden en loop naast hun paard. en ik schreeuwde vandaag: matthijs opletten!!!! aangezien je hem niet met uitleggen waarom,maar gewoon korte boodschappen moet hebben |
Gisteravond, ruzie met m'n vader. :o
|
Afgelopen vrijdag, bij MVV-Veendam. :bloos:
|
Ik weet t niet meer :(
|
Zondag 8 oktober rond de klok van 03:15.
Mooie muziek in discotheek. Meezingen <=> Schreeuwen. :) |
Naar mijn broer. Hij liep de onredelijke eikel uit te hangen en ik was toch al chagrijnig.
|
Voetbal.
|
Geen idee eigenlijk. :confused:
|
gisteravond, had nogal een lollige discussie met iemand die 30 m verderop stond ;)
|
Ik denk tijdens een voetbalwedstrijd, dus dat zal wel Bulgarije-Nederland zijn geweest afgelopen zaterdag.
|
Vandaag tegen iemand die tegen mij op liep en daarna mij nog arrogant aankijken ook
|
op school tegen claudia, omdat ik boos was en ze dan tenminste even dr klep houdt
|
vanmiddag was ik boos en toen krijsde ik ' godverdomme' en smeet een bord kapot. (n) :nono: :(
oja, waarom, om een bep. buurman met wie ik veel intimitiet heb gedeeld maar de ene dag wel iets wil en de andere dag niet. misschien was ik wel heel boos op mezelf :o |
ik schreeuw bijna nooit...
ik verhef wel eens mijn stem.. |
Vanmiddag, om iemand tegen te houden op school. :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee, ik schreeuw vrijwel nooit. :confused:
|
Net nog.
Er zat in de metro een sneu ettertje die dacht dat 3 achter elkaar aan de noodrem trekken leuk was. |
net, toen ik zag dat iemand zo'n topic had aangemaakt
|
volgens mij is dat al heel lang geleden. Ik schreeuw nooit geloof ik.
|
Citaat:
|
Ik riep iemand gisteren, anders roep/schreeuw ik eigenlijk niet.
|
Ik deed vanmiddag na het 8ste uur erg dramatisch. Het had iets te maken met Engeland, en emo's en een brits accent, geloof ik. Wat het precies was weet ik niet meer. :) Maar ik screeuwde er wel bij.
|
Klootzak roepen tegen mijn vriendje. Maar vriendschappelijk hoor :)
|
vanochtend. Ik gaf les aan groep 3 (gymles, conditiecircuitje) en ik moest elke keer stop en start schreeuwen
|
"4 big mac, 8 hb alsjeblieft/!!"
Ik werk bij mcdonalds |
3 jaar geleden tegen 1 of andere meisje waarvan ik de kop op dat moment wel kon draaien. ><
|
Ik loop iedere dag wel even te schreeuwen. :emo:
|
Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen.
|
Citaat:
Ont. Niet, ik schreeuw (bijna) nooit. |
naar mijn zusje enkele uren geleden.
Dat ze moet stoppen met zich zo aan te stellen |
Citaat:
|
Vanavond op trainen. (basketball)
|
Schreeuwen... ik doe 't eigenlijk nooit echt. Ben daarom extra goed met stemverheffing, dat komt meerdere keren per week voor. Vanochtend voor het laatst.
|
woensdag tegen de hond
omdat ie weer eens tegen mijn vriendin bromde |
Gisteravond, omdat mijn cluppie onwijs aan het klungelen was. (n)
|
"HOERRRR" toen de laatste klant uit de winkel was en de deur op slot was. Het was een vreselijke snobistische trut uit Veere met een drukerij tasje die bij ons kwam met de vraag "Hebben jullie ook Franse muziek?". Het was iets na vijven.
|
Vorige week dinsdag.
|
Citaat:
|
Naar mn ex, toen er naast hem in bed een ander meisje lag.
|
Citaat:
Ik afgelopen vrijdagavond bij scouting, omdat ik er anders niet over heen kwam :p |
Citaat:
|
Het is toch haar EX? :s
Anyway ik heb vorige week geschreeuwd toen ik verdomd hard van de trap af viel. |
Oh, ik dacht inmiddels ex.. ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |