![]() |
Wat is de kleur van de vloer van je kamer?
En wat vind je ervan? Heb je hem zelf uitgekozen? Als je hem zou mogen veranderen wat zou je er dan aan doen?
|
Blauw. Mooi. Nee. Nieuw tapijt, zelfde kleur, huidige is versleten.
|
;) (y)
|
Hehehe :D:D:D:d
|
Grijs. Het is brandafremmend spul dat hier door het hele huis ligt, ik vind het wel prima zo.
Er ligt wel een vloerkleed over heen, dus daar is het niet grijs maar blauw, groenig en beige. |
Bruin. En ik heb een mooi donkergroen kleed met donkergele stipjes.
|
Blauw. Mooi. Ja. Misschien iets lichter, ik zou net zoiets nemen als ik thuis bij mijn ouders ook heb, maar dat was op dat moment uitverkocht. :o
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Ik vind het wel best eigenlijk. |
bruijn
|
bruin, laminaat ;) en zelf uitgekozen
|
Bruin, echte houten planken ze splinteren en zijn kut en ik moet er ooit nog eens iets aan doen maar daar ben ik te lui voor, maar net als het behang en de gordijnen lag dit er ook al :p
|
Die van mij kwam bij het huis en is een vershrikkelijk lelijke kleur blauw, die vloekt bij mijn lila en gele muren, blauwe (andere teint) rolgordijnen, dekbed en groene kasten
|
Lichtbruin linoleum met een rood kleed erop. :)
|
Blauw.
|
Lichte houtkleur/motief laminaat met een beige kleed met blauwe stippen.
|
Zilverkleurig/metaalkleurig.
|
Bruin en ik ben er wel tevreden mee als ik mocht kiezen dan koos ik voor een wat lichtere bruin.
|
Citaat:
Nee, wil het niet veranderen. |
donkerblauw hoogpolig tapijt.
|
licht paars, na 5jaar vind k et steeds lelijker worden, ja samen met mn zus, donkerdere kleur en tapijt
|
volgens mij donker grijs en t lag er al en t mag niet weg, lang leve woonstichtingen :)
|
Turquoise. Lelijk. Nee. Ik zou wel parket of laminaat willen of mooie cremekleurige tegels of op z'n minst een minder lelijke kleur zeil, maar parket of laminaat gaat rotten (de douche komt uit op mijn kamer), mooie tegels zijn duur en ik heb nooit zin om nieuw zeil te gaan kopen en leggen.
|
Parketvloer heb ik in mijn kamer
|
donkerblauw (vloertegels)
|
Lichtbruin, laminaat.
|
Een bruine houten vloer en eigenlijk vind ik het wel mooi, maar het splintert zo en is wat afgesleten. Misschien toch maar eens een kleed kopen.
|
Blauw met viezigheid.
Gelukkig ga ik binnen nu en een jaar uit huis (als ik *&@(^$&^ eindelijk een huis krijg toegewezen). |
Citaat:
|
Graniet.
|
Laminaat van kersenhout. Ik vind 't wel best. Het lag er al toen wij hier kwamen wonen.
|
Beuken kleurig parket, niet echt mijn ding. Ik zie zelf liever kersenkleurig parket of vloerbedekking ofzo. :cool:
|
Het is shit. Grote, vierkante, zwart-witte tegels. In allebei mijn kamers (N)
Als ik er zelf iets nieuws in kon leggen, zou het hout zijn. |
Er ligt hier een heel vieze, grijze vloerbedenking en ze hebben het ook nog net niet groot genoeg gesneden waardoor er kieren zitten zegmaar tussen de verschillende lappen stof. Het lag er al toen ik hier kwam wonen, ik heb er zelf een wollen kleed overgelegd, beige. Ook niet helemaal mijn ding (mijn ouders hadden het nog liggen) maar het is al 10x beter dan die vieze grijze vloerbedekking.
|
bruin laminaat, vind het wel mooi maar je moet zoveel stofzuigen
|
Een beetje gelig, zelf uitgezocht en ik vind het wel best zo.
|
blauw. vond ik toen we hhier 4 jaar geleden heen verhuisden mooi. Tkan erger maar had liever gewoon houtkleurig gehad.
|
rode vloerbedekking.
en in mn andere blauwe vloerbedekking zelf uitgezocht dus mooi. maar wel veel stofzuigen (n) |
Eiken laminaat
|
Blauw parket, wel oke maar had liever een andere kleur gehad.
|
lichtkleurig houtmotief, van dat zeil. Heb het niet zelf uitgezocht, heb het overgenomen van de vorige bewoonster. Ik vind het wel prima.
|
lichte hout-kleur
|
zwart. ik vind hem heel mooi, ik heb hem zelf uitgezocht en ik zou hem niet willen veranderen.
|
Beuken. Vinyl met laminaatprint :)
|
vinyl :) lekker handig dus. had eerst trouwens parket vloer :)
|
Hout of hoe noem je zoiets :P ben der wel blij mee.. :)
|
Vloerbedekking, oranje achtig met rode bolletjes erop. Zou ergens wel graag Laminaat hebben, alleen is dat zo gehorig.
|
kurk, ik zou liever vloerbedekking hebben, hoogpolig. voor als er weer eens iemand op de grond slaapt.
|
Blauwgrijzige vloerbedekking. Van de vorige bewoners nog en in combinatie met hun groen afschuwelijk, maar in combinatie met mijn blauw goed genoeg. En ik ga het niet veranderen want ik wil er toch uit.
|
Blauw laminaat en zelf uitgekozen <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |