![]() |
werken op feesten/concerten
Zelf werk in de horeca en het lijkt mij wel is leuk om met een groot feest of concert te werken maar ik weet niet hoe ik met zoiets in contact kan geraken. Ik heb al wat op google gekeken maar ik heb niks kunnen vinden.
Iemand misschien hier ervaring mee? |
Wordt meestal geregeld door Horecabedrijven/uitzendbureaus die mensen leveren/"partybedrijven"...
|
Heb vorig jaar op Lowlands gewerkt, bij La Place. Ben daar gekomen doordat ik normaal ook elke week bij de La Place werk. Maar ze hadden ook mensen van Randstad in dienst, uit die buurt. Als je een bepaald concert of feest in gedachten had, zou ik dus gewoon contact opnemen met de organisatie om te vragen of je er kunt werken. Ze hebben bijna altijd mensen nodig.
|
Citaat:
Citaat:
|
mise en place (events).nl
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik had eerst iets gelezen op Tivoli.nl
je moet geloof ik wel heel erg vaak beschikbaar zijn. |
veel van het personeel op Dance feesten werken daar eigelijk zonder wat te verdienen, 12 uur op een dag met een half uur pauze.
dit in het kader van hun opleiding. Grote bedrijven zoals Heiniken en B2S maken hier dankbaar gebruik van. |
Citaat:
Laat ik zo zeggen tegen TS probeer gewoon eerst zelf te netwerken en zo min mogelijk via de 'bekende' namen. Buiten die bedrijven om kan je meer 'pakken'. Succes..! |
Citaat:
naja B2S de organisator dan, ik wist niet goed of heiniken of B2S dat deed, maar een vriendin van mij heeft zaterdag nog op hardbass gewerkt onder ''slechte'' omstandigheden, en met ALLEEN stagairtjes! een bar vol. |
Alvast bedankt voor de reacties. Ik heb wel gehoord dat de broer van een vriend van mij ooit op een groot feest heeft gewerkt vanuit zijn school (rooi pannen). Hij verdiende rond de €10,- per uur. Maar het gaat er bij mij niet om wat je er mee verdiend (altijd leuk natuurlijk) maar het leek gewoon een keer leuk om mee te maken.
|
www.freejobz.nl ook
|
Houdt er wel rekening mee dat je lang niet altijd op het veld staat. Het kan ook heel goed voorkomen dat je ergens komt te staan waar je van het hele gebeuren niets meekrijgt.
|
Citaat:
|
ik heb al op heel wat festivals en andere evenementen gewerkt. Ik werk (als bijbaantje) bij een evenementenservice..dus tja, dan kom je nog eens ergens!
Hoe ik daarbij ben gekomen? Tja, dat bedrijf is gevestigd in mijn dorp..dan gaat zoiets snel. Het verdient goed en is ontzettend leuk! Alleen de uren en dagen zijn niet altijd even leuk..'s nachts moet je veel werken en altijd in het weekend..en ook met bijzondere feestdagen... |
Volgens mij kun je ook wel aan dat soort baantjes komen via de (grotere) uitzendbureaus als Randstad en Tempo team. Ken genoeg mensen die het zo hebben gedaan. En het verdiend wel redelijk, as far as i know. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |