![]() |
Ben jij in de kerk geboren?
laten jullie weleens de deuren achter je open?
|
Vraag 1: Ja
Vraag 2: Nee |
Mijn kamerdeur staat nu open. ;)
|
Nee, Ja.
|
Dat had ik vanmorgen nog toen ik het op school het lokaal binnenliep, het was niet m'n bedoeling :bloos:
|
Mijn deur is dicht want anders wordt het koud hier. ;)
|
Mijn zus zeurt altijd als ik de voordeur van haar huis open laat staan als ik binnen kom. ;)
|
Nee, de deuren die ik open doe, doe ik ook altijd weer dicht.
Mijn zusje en mijn moeder laten ze vaak open, wat ik vreselijk irritant vind. (n) |
Deuren die open kunnen blijven, laat ik ook open. Deuren die noodzakelijkerwijs dicht moeten (voordeur, lokaaldeur ed.) doe ik wel dicht.
|
Mijn kamer heeft geen deur, dus die kan ik niet dichtdoen, maar andere deuren MOETEN bij mij gewoon dicht.
M'n ouders laten altijd alle deuren net op een kiertje staan en daar kan ik me echt kapot aan ergeren. Vroeger liep ik zelfs wel eens helemaal naar beneden omdat ik kon horen dat de deur niet dicht was en dan werd ik echt kwaad. Gelukkig ben ik daar nu een beetje overheen, maar deuren op kieren kunnen gewoon niet. Grrr. edit: Mepsteen: Congratulations, the permban is coming your way! |
Deuren in huis moeten altijd dicht anders word ik zenuwachtig. Ergens anders zal t me een worst wezen.
|
Nooit, ik word panisch als er deuren openstaan. Als ik naar beneden loop moet ik ook nog altijd 10x checken (teruglopen) of m'n deur wel echt dicht is :| .
|
Nee, maar dat hoor ik wel geregeld.
Laat overal deuren staan als ik bij mensen thuis bij voornamelijk familie. (denk aan kamerdeuren). |
ja, ik heb op dit moment alleen een voordeur en die doe ik wel dicht. maar laat m ook vaak openstaan om te zien of een bep. buurman naar beneden komt gewandeld :o
|
Ik doe de deuren altijd dicht, als ik ergens een hekel aan heb is het wel als mensen de deur niet dichtdoen (n)
Ik moet thuis best vaak vragen of ze de deur van me kamer dicht doen als ze daarvoor weer zonodig iets moesten vragen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat altijd per ongeluk deuren open maar dan heb ik als excuus dat ik in het ziekenhuis ben geboren en dat de deuren daar automatisch dichtgaan :)
|
Vast wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |