![]() |
Wat voor sjaals heb jij en hoeveel?
Ik heb een zwarte met witte stipjes
een grijs-zwart-witte een zwarte een sjaal met veel kleuren maar overheersend rood-achtig een sjaal met soorten roze en opdruk Een sjaal met donkerpaars, blauw, allerlei kleurtjes, gevlochten Zes dus. ;) |
1 blauwe
w000t!!! |
Ik draag nooit sjaals, want ik krijg dan een heel benauwd gevoel, dat heb ik heel snel bij m'n nek.
|
1 burberry ;x
1 grijze en ik wil nog een hippe :bloos: |
ik denk wel een stuk of 12 :o
en geen zin om ze te beschrijven maar de bruine de zwarte en de rood-zwart geblokte zijn mijn favorieten <333 |
Ik heb een bruine, maar eigenlijk vind ik sjaals maar kut. Alleen kou is dat ook. :o
|
*petrolblauwe pashmina
*lavendelpaarse pashmina *iets met goudoranjeachtig en zwart en een paisley-print *grijs, donkerblauw en kleurig-gestreepte 'zomer'sjaal *nog iets dubieus Dus vijf, maar de verzameling is groeiende. |
1 gebroken witte
1 roze met strepen 1 gebroken witte met gouden glitterstreepjes van de h&m De rest is kwijt of kapot. moet binnenkort weer een paar nieuwe gaan halen, nu het weer koud is en het niet vervelend zit in je nek ofzo. Hou eigenlijk niet zo van sjaals, doe ze alleen om als het leuk bij de rest van m'n kleren staat. |
Ik heb 4 sjaals: 1 zwarte, 2 van MVV en 1 van Liverpool. En binnenkort komt er nog een vijfde. :)
|
-Mn nieuwste is paars-geel-donkergroen van de h&m
-zwarte wollen -witte wollen -groen/rood wollen -roze -roze met oranje streepjes en nog eenp aar :p |
Een oranje van kashmir. <333
|
3
een arafat sjaal een zwarte en een vieze ouwe mannen sjaal |
Een beige en een roze/wit/lila met zilvere sjaal :p . Ik ga ook nog een bruine kopen :bloos: .
|
Ik heb in London een Burberry sjaal gekocht. Was een mega sale daar. Het kostte maar tien pond!. Maar ik draag hem niet zo vaak.
|
Sjaals zijn kut ;)
|
Ik heb er geen..
|
ik heb drie sjaals.
een geel-bruine een blauw-wit-bruine een knalroze (gebreid!) |
1
|
2 blauwe, 1 witte en 1 rode.
|
1 zwarte zelfgebreide sjaal
in rode, beetje geruit, Ierse sjaal (speciale, hele kriebelende wol) een wit/groen sjaaltje, met wat van die franjes eraan een heel dun gestreept sjaaltje rood/oranje/roze en meer van dat soort kleuren. |
ik heb er 2:
1 zwarte pashmina 1 donkerblauw-lichtblauw-groen-bruin-achtig gebreide sjaal |
Ik heb er een stuk of twintig, de leukste:
een blauwe met gouddraad doorweven een enorme gebreide met blauw rood en grijs, en kwasten eraan een paarse die mijn oma voor me heeft gebreid een zwarte die uit Parijs komt, van ehhh bepaalde stof ;x |
Bruine, roze, bruinroze, roze gestreept, zwart en vast nog wel meer.
|
Een witte die 'het niet meer doet' omdat hij grofgebreid is en in de centrifuge terecht kwam. Mijn god dat was dom. Hij is nu 2 keer zo klein en allesbehalve zacht.
En ik heb nog een lange, warme, rode. En een petrol-kleurige, ook lang en grofgebreid maar die pluist ontzettend. En ik heb een niet zo lange, die is paars en blauw en wit. |
een dikke zwarte fleece sjaal
een dikke sjaal met verschillende kleuren blauw erin een dunne lichtblauwe sjaal een dunne sjaal met allemaal streepjes in allerlei kleuren Vier :) |
13, geen zin om ze nu allemaal te gaan beschrijven.
|
1 zwarte
|
Een zwarte wollen en een zwarte en een lichtroze en die twee zijn allebei echt mooi. :)
|
Meer dan ik nodig heb, maar mijn zwart/grijs-gestreepte is wel mijn favoriet. :cool:
|
Gewoon één, blauw, voor als het koud is.
|
1 zwart witte van 3 meter<3
|
Ik heb hier één grote witte, heerlijk warme sjaal.
|
Geen.
0 dus. |
6
|
Geen, als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel het dragen van een shawl.
|
Qua vrouwensjaaltjes heb ik een turqoise, een zwarte moet bloemen, een roze en eh, nog een. Maar die draag ik nooit, ik heb ze alleen omdat ze gratis waren.
Voor de warmte heb ik momenteel alleen mijn übercoole gele fleece suske&wiske sjaal, omdat vorig jaar een vriendin van me net aan het eind van de winter per ongeluk mijn sjaal heeft meegenomen na een feestje en ik steeds vergeet om dat aan haar terug te vragen en nu boeit het ook niet meer. Ik ben al bijna twee jaar bezig om een lange dikke rood/witte sjaal te breien, ik hoop dat-ie deze winter af is :D |
slotje
|
Citaat:
|
- Een lange, dikke, witte, (niet zelf) gebreide die enorm pluist (n).
- Een zachte, crèmekleurige 'nep-fleece' sjaal. - Een dunne zwarte. - Een dunne donker blauwe. - Een dunne roze (die ik nooit draag). En ik heb wol voor een witte...maar ik moet nog leren breien, dus het zal wel even duren voor ie af is. |
1 zwarte, wtf ik ga toch geen 29342964037203798074752084305864t0652735643295724507632253672541663871 7638136415356176351486674335817363467843686371586368718178367163186481 35863741655467188664457617866437571357838617656311436374187156 verschillende sjaals kopen :confused:
|
Onozel opnoemtopic, om maar eens met de woorden van boogie te spreken.
-->lifestyle of slotje |
ik heb er een stuk of 6
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, waarom bestaat het woord nozel niet? :( |
1 witte 'wollen'. Topsjaal!!
|
Een grote rose wollen sjaal.
Een kleine crèmekleurige katoenen sjaal. Een hele mooie doorzichtig donkerblauwe sjaal, van een of ander zacht stofje (geen idee welk :)) oh ja, en ik heb ook nog een eendensjaal. Als in: een soort eendenknuffel voor om je nek :) |
Zwarte van viscose
Allemaal rode, oranje kleuren in elkaar gevlochten van wol Ik had een hele mooie met bloemen die gehaakt was, maar die ben ik verloren bij het uitgaan :( |
Een zwarte, een blauw/wit/donkerblauwe van wol, een felgele... drie dus in totaal.
|
Een lange gebreide.
|
een burberry dus eentje
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |