![]() |
Wat was jouw laatste OMG moment?
wat was de oorzaak?
|
nu, jouw topic
kusje |
Ik zag een foto van een man, deze stond er zo vreemd op, dat hier perfect "OWNED" boven had kunnen staan.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Iedere keer als ik een post lees van T_ID heb ik een OMG-moment. Zo van: "OMG dat kún je niet serieus menen!" |
Ja, mag dat plaatje weg? :o Ik vond die scène in die film echt vreselijk.
OT: waarschijnlijk bij een Soijagrap. ;) |
Citaat:
|
Dat ik opeens een heleboel nieuwe topics zie in DK
OMG en dit topic natuurlijk. ;) |
Citaat:
Als ik forumbaas was had ik vandaag een hoop slotjes gezet. |
toen een irritante zeik bejaarde op mijn werk weer eens ging klagen over hoe slecht het allemaal niet was. werk in n verpleegtehuis...
haar bed was niet opgemaakt, haar prullenbakje niet geleegd, en waarom had ik het beschuit nog niet bijgevuld, er zaten er nog maar 3 in :eek: :eek: :eek: zeikwijf, die kan echt alleen maar klagen. alles wat ze vraagt stelt ze in het negatieve 'heb je geen koffie?' 'is er geen brood?' :rolleyes: (n) :| :nono: |
Toen ik tijdens het opruimen van mijn kledingkast een heel leuk rokje vond, dat ik helemaal was vergeten. Het OMGmoment was dus positief. :cool:
|
'Omg, is dit alles waarvoor ik moest blijven?'
'Omg, blijf je hier tot 4 uur leren?' :o |
omg, vergeet ik bijna dat ik een SE heb
|
Toen ik net de kantine binnenkwam en het volstond met spamtopics en onzin.
En toen mijn beste vriendin in slaap was gevallen tijdens een luistertoets duits. |
Dat zeg/denk ik nooit.
|
OMG waar blijven de slotjes :confused:
|
Omg lifestyletopic op DK.
|
Citaat:
|
Vandaag, de oorzaak was het stomme gedrag van mijn zusje. Een veel voorkomende oorzaak trouwens. :(
|
Zojuist. Virdaus! :D
|
|
Gisteren, omdat een klasgenoot een absurd verhaal vertelde.
|
Vanmorgen, een smsje.
|
net, van een opmerking van dinalfos naar supreme dutch :D
|
Vanmorgen, toen ik dacht dat ik mijn portomonnee kwijt was.
|
toen ik hoorde dat de ouders van een vriendin van mij gaan scheiden...
|
Toen ik ergens verkeerd klikte en mijn tien pagina lange verhaal ineens weg was:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
^ Dat was mijn OMG moment :p Maar ehm.. nee mijn omg moment was gisteren toen ik Maexxna zag. :eek: |
'OMG moet nog een heel boekverslag/schijfopdracht maken'
Toen ik de agenda van een klasgenoot erbij pakte. 'OMG, hoe heb ik ooit kunnen denken dat ik goed was in Duits?!' Toen ik geen enkel antwoord op een leestoets kon invullen. |
Mijn omg-moment van vandaag was toen een klasgenoot zei over een kutdocent: ik zou 't er niet op kunnen. :D (n)
|
Mijn laatste OMG was toch wel vanmorgen toen ik een smsje kreeg van een klasgenoot. :o
|
Een smsje van mijn beste vriend, gisteren in de bus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gequote is trouwens een mooi voorbeeld van zo'n OMG-moment bij een T_ID-post: lacherig doen over een nazi die een neger op de stoeprand doodtrapt vergelijken 'OMG' zeggen als je een bepaalde forummer ziet reageren. (n) |
Jullie doen allebei nogal vaak 'omg'. ;)
|
Citaat:
ot: mijn OMG-moment is toch wel het feit dat ik vandaag ongeveer 100 posts heb geplaatst, ofwel geen leven heb vandaag |
Citaat:
Je draaft overigens door, het enige dat ik op de hak neem is het feit dat je kennelijk een soort intrinsieke haat tegen me koestert omdat we het politiek oneens zijn en ik dat veel beter kan verkopen. Ja, geef het maar toe, mijn omg is veel beter dan de jouwe.. ha! :D Ondanks dat American History X een steengoeie film is slijt ik uiteraard niet mijn weekends met het doodtrappen van negers op stoepranden. |
Citaat:
|
Citaat:
Enne, jij kan het beter verkopen? Ik zou zeggen: oftwel ga je lekker verder met dromen of wake up and smell the coffee. :D Citaat:
|
Citaat:
Er gaat een wereld voor me open. |
Citaat:
|
Gelukkig kunnen we jou niet betrappen op enige loserige trekjes Mephisto. (y)
|
:D (y)
|
Niet zo zeiken mensen(Y)
|
Mijn OMG moment was toen ik dit topic zag :evil:
|
Heb je hem ook hoor.
Mijn laatste omg moment was idd toen ik erachter kwam dat Schranktür een meisje is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |