![]() |
Gezondsapje op school
Ik doe voor school onderzoek naar wat scholieren voor'n gezonddrankje zouden willen hebben op hun school....
Dus ik zou jullie willen vragen om onze enquête serieus in te vullen (y) als je de enquête heb ingevuld krijg je van ons een verrassings pakket thuis gestuurd als dank! Dus je krijgt er ook nog wat voor om de enquête in te vullen! Link enquête: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=19320&ln=ned Bedankt alvast voor het invullen! Kevin Holleder |
Ingevuld :) .
|
Bedankt....
We sturen je aan het eind van het onderzoek een email waarin je, je adres gegevens moet invullen....en dan wordt het verassings pakket naar je opgestuurd :D |
Gedaan.
|
Gedaan, al vind ik je verrassingspakket een beetje een vaag lokmiddel :confused:
|
Citaat:
|
Doormiddel van een verassings pakket zijn mensen bereid om tijd vrij te maken om de enquête in te vullen...
Maarjah de verassing blijft wat er in het pakket zit maar dat zullen jullie vanzelf wel merken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kon mijn adres nergens invullen, dus ik ben benieuwd hoe je dat met het verrassingspakket wil doen :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Ingevuld, maar geen e-mail achtergelaten, maak iemand anders maar blij met dat verrassingspakket ;)
|
|
Ingevuld.
En dat zou ik ook wel doen zonder verassingpakket hoor. Want ik weet niet hoe blij ik daar mee moet zijn, maar vooruit. :p |
Zit er toevallig euh helemaal niks in het verrassingspakket?
|
Citaat:
|
Je kunt je e-mail adres wel achter laten, maar daar komt degene die de enquete maakt nooit achter, dat wordt privacy genoemd, dus dat van dat verrassingspakket vind ik wel heel vaag, maar goed.
Heb hem wel voor je ingevuld! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedaan.
En: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Done.
|
d0n3
|
done
|
Citaat:
|
Cats! <3
|
Heeft er iemand zo'n pakket ontvangen?
|
Citaat:
|
Ingevuld. Wel korte enquete.
|
"Student&Onderzoek stelt het zeer op prijs wanneer u bereid bent om vaker een uitnodiging te ontvangen voor onderzoek uitgevoerd door studenten t.b.v. hun studie. Uitschrijven kunt u altijd, onderaan in de uitnodiging. Uw emailadres wordt niet ter beschikking gesteld van studenten."
Lol. Ga je nu alle mensen die hier gereageerd hebben een mailtje sturen op hun mailadres uit hun info? Ik geloof er niet zo veel van. Ik heb 'm overigens wel ingevuld, dus ik wil graag een mailtje waarin staat wat het verrassingspakket is. Dan besluit ik daarna wel of ik 'm wil hebben. Want van troep die ik direct weggooi wordt niemand beter, jullie niet, ik niet en het milieu al helemaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
done, ik vind enquetes leuk :o
|
ook gedaan. Kom maar op met dat verassingspakket! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |