![]() |
Gameplay 2006 jaarbeurs utrecht
Op 24/25/26 november wordt Gameplay, het grootste gamebeurs evenement in Utrecht jaarbeurs gehouden.
Dit jaar is het extra speciaal met de release van de Wii (demopod beschikbaar I dunno). Bedrijven die stands of andere commerciele activiteiten houden, op de beurs zijn:Activision Alternate Atari Best of Benelux Capcom Corepad Creative Labs Eidos Electronic Arts FHM Free Record Shop Games Guide GameKings GameRush Games for Windows Lucas Arts MadMouse Maxim Microsoft (Xbox 360) Midway NHTV internationale hogeschool Breda Nintendo (GameCube, DS, Wii) Official PlayStation Magazine OPM2 PlayStation Power Unlimited PS-Games (kaartspellen) Quantm Rockstar Samsung Sega Sony Sp!ts Steelpad THQ TMF/Gamekings Ubisoft WCG World Cyber Games Wie gaat er heen? http://www.gameplay.nl/ |
Ik zit er wel aan te denken, dan wel op vrijdag (ov \m/)
|
Als je kaartje van vrijdag koopt, mag je er ook mee naar TMF awards :D
|
I'll be there :)
|
Iemand ervaring hiermee? 15 euro is wel een hoop geld
|
Citaat:
doe normaal ikzelf heb geen zin om urenlang bij nerds achter een rij te gaan staan ik check wel gamespot die laat toch alles zien tot detail en als ik zo graag een wii wil spelen wat ik ook wil. Dan probeer ik het wel 8 december :P |
ik wil er heel erg graag heen... ik weet alleen niet met wie
Citaat:
de PS3 komt helemaal niet in november uit :s |
Citaat:
Citaat:
|
Lijkt me ook wel cool, maar ik weer nog niet of ik dat weekend niks anders te doen heb :P
En ik moet dan nog wat mensen erbij hebben om mee te gaan, maar dat zal weinig problemen opleveren |
Citaat:
|
Misschien wel leuk (Y)
|
Yep, ik heb ook een kaartje gekocht. Voor vrijdag :)
Het heeft toch wel wat hoor, jezelf zo opstellen tussen de stinkende, puisterige, bebrilde bijdehandjes die nog iedere avond bij hun mammie op schoot kruipen. Sfeer heet dat. |
Citaat:
ik word al leip van de gedachte dat fuckertjes 20 minuten per persoon een demopod willen testen xD |
Citaat:
|
Aangezien de Maxim en FHM ook een standje hebben lijkt het me wel ok.
Zo de agenda maar eens checken. |
ik wil, en ga even vrienden zoeken die mee gaan
|
ik ben dr bij :cool:
|
Citaat:
Hebben ze ook iets bespeelbaars :P |
:D
als de FHM er is, dan kom ik idd ook wel even langs :p |
Citaat:
weet iemand of de wii er alleen is of ook nuttig is? |
Kom we doen een forum-meet op de stand van wii :D dan proppen we ons met de groep om de demostand heen zodat alleen wij ermee kunne klooien :o :D
|
Geen slecht idee. Zo'n afschrikwekkende Maffiabende om me heen terwijl ik in alle rust op de WII speel. Dat houdt die sukkeltjes vast wel op afstand :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |